برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

تازه های نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان

زبان برنامه نویسی یک زبان کامپیوتری است که بر نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  اساس الگوریتم هایی است که برای توسعه برنامه ها استفاده می شود. زبان های برنامه نویسی در کنار تکنیک های توسعه وب تکامل یافته اند. برخی مکمل یکدیگر هستند، اما همه اهداف متفاوتی را برآورده می کنند.

 

دانلود

>> راهنما و چک لیست برای مرتبط ماندن در وب 3.0

 

این مقاله رایج ترین زبان های کامپیوتر را بر اساس کارب نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان رد آنها دسته بندی می کند. شما می توانید به بخش مورد نظر خود دسترسی داشته باشید:

 

زبان های برنامه نویسی برای یک وب سایت ثابت

ایجاد یک وب سایت ثابت از زبان های برنامه نویسی اولیه استفاده می کند. نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  HTML و CSS رایج ترین هستند. جاوا اسکریپت به طور فزاینده ای برای تکمیل کار برنامه نویسی پیرامون ساختار وب سایت استفاده می شود. این 3 زبان مخصوص توسعه رابط های گرافیکی هستند که به آنها توسعه frontend نیز می گویند.

 

 

 

HTML و CSS

این 2 زبان مکمل هستند. آنها مبانی توسعه وب  نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان را نشان می دهند. HTML به نوبه خود نقش ساختاردهی صفحه وب را دارد. این به شما امکان می دهد اسکلت خود را بسازید. بر این اساس است که می توان عناصر گرافیکی و بصری را از زبان CSS ادغام کرد و سپس آنها را در ارتباط با یکدیگر قرار داد.

 

فواید

HTML این مزیت را دارد که جهانی و مستقل از هر سیستم عاملی است.

این بر اساس یک ساختار توزیع شده کار م نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان ی کند، یعنی پیوندهای خارجی کاملاً در آن قرار می گیرند. این امکان تغییر یک عنصر را بدون تغییر صفحه ای که در آن قرار دارد را ممکن می سازد.

در نهایت، HTML به شما اجازه می دهد تا عناصر محلی و راه دور را از طریق اتصال به سرور یکپارچه کنید.

معایب

به عنوان یک زبان جهانی و ساده، HTML می تواند از نظر قالب بندی یک صفحه محدود شود.

اگر می خواهید داده های خود را به صورت محلی ذخیره کنید، کاملاً مناسب نیست. علاوه بر این، بسته به تعداد صفحات وب سایت شما، فضای ذخیره سازی می تواند به سرعت بسیار زیاد شود.

 

 

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  به اصطلاح تفسیر شده است. این ویژگی خاصی است که در سمت مشتری فعال می شود. به این معنی که وقتی کاربر یک صفحه وب را باز می کند، مرورگر کد را فعال می کند تا صفحه نمایش داده شود.

 

جاوا اسکریپت به شما امکان می دهد اسکریپت ها را بین عناصر HTML در صفحه جاسازی کنید، معمولاً برای افزودن انیمیشن یا جلوه بصری. این یک زبان مفید برای بهبود تجربه کاربر است، زیرا به شما امکان می دهد بدون کاهش سرعت صفحه، تعامل را اضافه کنید.

 

فواید

مزیت اصلی جاوا اسکریپت امنیت آن است. نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  در واقع، اگر مرورگر شما بتواند یک اسکریپت را از یک صفحه HTML بازیابی کند، هیچ خطری برای دسترسی به فایل های شما وجود ندارد.

 

معایب

به عنوان زبانی که توسط مرورگرها تفسیر می شود، جاوا اسکریپت را می توان به روش های مختلفی از یک مرورگر به مرورگر دیگر تفسیر کرد. برخی از مرورگرها که خیلی قدیمی هستند، با پیشرفت های زبان همگام نیستند و ممکن است نتوانند اسکریپت ها را نمایش دهند.

 

 

 

زبان های برنامه نویسی برای یک وب سایت پویا

یک وب سایت به اصطلاح پویا معمولاً سایتی است نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  که داده ها را مدیریت می کند. سپس این به سرور متصل می شود و از طریق یک زبان اختصاصی با آن ارتباط برقرار می کند. درست مانند زبان‌های به اصطلاح مشتری، زبان‌های برنامه‌نویسی به اصطلاح «سرور» زیادی وجود دارد. به این نوع توسعه Backend گفته می شود.

 

 

 

PHP

PHP یک زبان برنامه نویسی است که برخلاف جاوا اسکریپت در سمت سرور اجرا می شود. این ارتباط نزدیک با HTML دارد، با تگ‌های PHP که در قلب کد HTML ادغام شده‌اند. برای کلاینت نیز غیرممکن است که ببینیم از PHP استفاده شده است یا خیر.

 

نقش اصلی PHP ایجاد ارتباط خوب بین صفحه وب و Programming software for children  سرور است. از این نظر PHP پایداری خوب صفحات وب را تضمین می کند.

 

 

[ بازدید : 4 ]

[ شنبه 19 اسفند 1402 ] 14:55 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]