برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

پروژه های تمرینی پایتون برای نوجوانان

 

ساختن پروژه های عملی به شما کمک می کند تا مهارت  پروژه های تمرینی پایتون های عملی کدنویسی را به دست آورید. یک مرحله در یک زمان، دانش تئوری خود را به کار می گیرید و یک نمونه کار قابل توجه ایجاد می کنید. اگر یک توسعه‌دهنده باتجربه پایتون هستید، ممکن است این سوال را شنیده باشید و همچنین این سوال را جست‌وجو کرده باشید: «چند پروژه‌های پایتون برای مبتدیان و کسانی که در سطح مهارت متوسط هستند و روی کدام پروژه‌ها کار کنم تا تجربه واقعی داشته باشم؟» (زمانی که مبتدی هستید) در جوامع مختلف مانند GitHub، Reddit یا Quora.

 

بنابراین، برای کمک به شما در این زمینه، ما لیستی از پروژه های تمرینی پایتون   70+ پروژه پایتون ساده را برای برنامه نویسان پایتون مبتدی، متوسط و پیشرفته با کد منبع به اشتراک می گذاریم و می خواهیم به اشتراک بگذاریم. این پروژه ها برای برنامه نویسان پایتون، یادگیری ماشین با متخصصان پایتون، علوم داده با علاقه مندان به پایتون و غیره مناسب خواهد بود.

 

توجه: لیست بسیار بزرگ است. بنابراین، توصیه می کنیم ابتدا جدول محتوا را بررسی کنید و تمام عناوین پروژه را مرور کنید.

 

در این پست، نمونه پروژه‌هایی را با دستورالعمل‌های گام به گام، پروژه های تمرینی پایتون  آموزش‌ها و کد منبع پیدا خواهید کرد که شما را از ابتدا در ساخت چند پروژه جالب، جالب، منحصر به فرد و دنیای واقعی پایتون راهنمایی می‌کند.

 

فهرست مطالب 👉 [نمایش]

 

چند پروژه جالب پایتون برای مبتدیان، متوسط و متخصصان

اعلان قیمت بیت کوین با استفاده از پروژه پایتون

خزیدن صفحات ویکی پدیا با پایتون

پروژه وب سایت تجارت الکترونیک

ساخت بلاک چین با استفاده از پایتون

صفحات ویکی پدیا را با پایتون خراش دهید

وبلاگ برنامه وب با استفاده از پایتون

تشخیص اخبار جعلی با پایتون

یک پخش کننده موسیقی در پایتون بسازید

با استفاده از پایتون یک ربات Reddit ایجاد کنید

توجه: پروژه های ارائه شده در زیر به ترتیب ترکیبی فهرست شده اند.

 

بیش از 70 پروژه پایتون برای مبتدیان، برنامه نویسان متوسط، پیشرفته و دانش آموزان سال آخر

صفحات ویکی پدیا را با پایتون خراش دهید

خلاصه: بیاموزید که چگونه با پایتون یک برنامه اولیه  برنامه نویسی نوجوانان خراش پروژه های تمرینی پایتون  دادن وب بسازید که صفحات ویکی‌پدیا را خراش می‌دهد و پیوندهای تصادفی را برای شبیه‌سازی یک خزنده وب بی‌پایان دنبال می‌کند. شما می‌توانید این پروژه را به ایده‌های خلاقانه زیادی گسترش دهید، به عنوان مثال، می‌توانید از آن برای تأیید لینک‌ها در وب‌سایت‌های خود با خزیدن همه آنها استفاده کنید و هنگامی که یک پیوند مرده پیدا شد به شما اطلاع می‌دهد.

 

آموزش، نسخه ی نمایشی و کد

اطلاعیه قیمت بیت کوین با استفاده از پایتون

پروژه های پایتون برای مبتدیان

خلاصه ای از این پروژه: در این پروژه، با درخواست های HTTP و نحوه ارسال آنها با استفاده از کتابخانه درخواست ها آشنا خواهید شد. همچنین با وب هوک ها و نحوه استفاده از آنها برای اتصال پروژه های تمرینی پایتون برنامه پایتون به سرویس های خارجی مانند اعلان های تلفن آشنا خواهید شد. در این لیست پروژه های پایتون، این نمونه به عنوان یکی از بهترین پروژه های پایتون با کد منبع از پایتون واقعی در نظر گرفته شده است.

 

آموزش، نسخه ی نمایشی و کد

پروژه برنامه وب بلاگ با استفاده از پایتون

خلاصه پروژه: اگر تا به حال خواستید یک وبلاگ از ابتدا ایجاد کنید، این پروژه برای شما مناسب است. مجموعه آموزش های کوری شفر از چارچوب جنگو پایتون برای توسعه بک اند استفاده می کند. این یکی از پروژه های دشوارتر در این لیست است اما هر قسمت از پروژه به طور کامل توضیح داده شده است. ناگفته نماند، اگر پروژه های تمرینی پایتون   اشتباهی مرتکب شدید، همیشه می توانید به کد منبع پروژه مراجعه کنید.

 

بر اساس جنگو، کد منبع و آموزش ها: پروژه برنامه وب بلاگ تمام پشته پایتون توسط کوری شفر

 

کد منبع آموزش

بر اساس Flask، کد منبع و آموزش: پروژه برنامه وب بلاگ تمام پشته پایتون توسط کوری شفر

 

کد منبع آموزش

پروژه ردیاب قیمت آمازون

خلاصه ای از این پروژه: این پروژه پایتون قیمت یک آیتم را پروژه های تمرینی پایتون  در آمازون ردیابی می کند و زمانی که کالا کاهش قیمت داشته است به شما ایمیل می فرستد. این کار را با خراش دادن اطلاعات محصول از صفحه وب برای قیمت کالا انجام می دهد و آن را با هر قیمتی که انتخاب می کنید مقایسه می کند (قیمتی که مایل به خرید آن هستید). اگر قیمت Python practice projects  کالا کمتر از مقداری باشد که شما تعیین کرده اید، یک ایمیل با قیمت جدید و همچنین توضیحات کالا برای شما ارسال می کند.

 

[ بازدید : 8 ]

[ سه شنبه 1 اسفند 1402 ] 10:00 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]