برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش اسکرچ برای کودکان زیر16 سال





با استفاده از نرم افزار Scratch، مهارت های خو آموزش اسکرچ د را در الگوریتم و برنامه نویسی کشف کنید، در مورد آن بیاموزید و بهبود دهید

 JeuSetEtMaths  ریاضی - علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات، تدریس و آموزش

چرا یادگیری در مورد کامپیوتر مهم است؟

 

 

 

برنامه ها همه جا در زندگی روزمره هستند. بازی‌ها،  آموزش اسکرچ موسیقی، بله، امروزه دیجیتال هستند، کتاب‌ها بیشتر و بیشتر آنلاین می‌شوند، روبات‌ها بیشتر و بیشتر در مشاغل حضور دارند، در خانه، پزشکی نیز به لطف فناوری اطلاعات در حال پیشرفت است. ما حتی بدون اینکه بدانیم، در رایانه، تبلت، تلفن همراه، شبکه های اجتماعی یا ماشین حساب خود از برنامه ها استفاده می کنیم. این زندگی روزمره ماست بلکه آینده ماست. امروزه داشتن تفکر محاسباتی ضروری است. که توضیح می دهد که چرا آموزش آن در قلب برنامه های مدرسه با Scratch در دبیرستان و Python در دبیرستان است.

 

یک الگوریتم به سادگی مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها است که  آموزش اسکرچ به شما امکان می‌دهد با دنبال کردن یک سری مراحل، یک مسئله معین را حل کنید. بیایید، برای مثال، به یک دستور پخت نگاه کنیم: آنچه در ابتدا داریم، آنچه باید گام به گام و به ترتیب خاصی انجام دهیم تا یک غذای خوب به دست آوریم: این یک الگوریتم است.

 

 

 

 

 

Scratch یک زبان برنامه نویسی ساده شده است که برای آموزش اسکرچ  کودکان 8 سال به بالا در نظر گرفته شده است! این نرم افزار که توسط دانشگاه معروف آمریکایی MIT ساخته شده است، به صورت آنلاین و رایگان قابل استفاده است. امکان دانلود برای استفاده آفلاین وجود دارد.

 

ایده معرفی کدنویسی و برنامه نویسی است که در دنیای دیجیتال امروز ضروری است. در همان زمان، دانش آموزان مسائل را حل می کنند، با منطق خود آزمایش می کنند و در مورد تصویر، طراحی و خلق دیجیتال یاد می گیرند. آنها منابع یادگیری خود را از طریق فناوری دیجیتال ایجاد خواهند کرد که "باید" برای یادگیری بهتر است. در اینجا راهنمای مرجع برای کشف نرم افزار Scratch است.

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا می خواهید برنامه نویسی را با Scratch کشف کنید؟

 

2 Geniallys Scratch را کشف کنید تا شروع کنید،  آموزش اسکرچ تمرین کنید  همینجا و سپس در حین لذت بردن پیشرفت کنید!

 

 

 

 

Genially Scratch بر روی متغیرها

 

 

 

 

ویدئوهایی برای یادگیری مستقل

 

 

 

 

آیا می خواهید برنامه نویسی با Scratch را یاد بگیرید؟

 

 

 

از درس های ویدیویی مجازی آموزش اسکرچ  عالی با Yvan Monka در Maths Et Tiques لذت ببرید

 

 

 

 

 

 

 

سایت Mathenpoche فعالیت های هدایت شده و متنوعی آموزش اسکرچ  را ارائه می دهد، یک قطعه طلایی برای آموزش در سراسر کالج و آماده شدن برای گواهینامه

 

3. متغیرها از متغیرها برای حل مسائل متعدد با یک الگوریتم استفاده کنید.

 

mathenpoche 5e و mathenpoche 4e با برنامه های محاسباتی

 

4. توابع از کدهای قبلی خود با استفاده از توابع استفاده مجدد کنید.

 

مسائل شماره 2 از توابع و متغیرها برای حل مسائل استفاده کنید.

 

5. برنامه نویسی رویداد محور با استفاده از صفحه کلید، Scratch training  ماوس یا انگشت روی میز به طور مستقیم با برنامه خود تعامل داشته باشید.

[ بازدید : 9 ]

[ شنبه 14 بهمن 1402 ] 11:43 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]