برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3

از آنچه که من متوجه شدم، برای "دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  و برای بایگانی های .air، این چیز سعی می کند یک بایگانی .deb را دوباره ایجاد کند و سپس آن را روی سیستم نصب کند. از آنجایی که نمی تواند این آرشیو را ایجاد کند، راهی برای نصب آن وجود ندارد.

 

قبلاً می گویم که اینطور نیست. از تجربه من، باینری های موجود در فایل AdobeAirInstaller.bin در دایرکتوری "/opt/" نصب می شوند. این مورد برای باینری های "Scratch-448.air" نیز صادق است. در هر دو مورد، هیچ بسته ای در قالب ".deb" ایجاد نمی شود.

 

هی دارم به یه چیزی فکر میکنم به نوبه خود، از ابتدای مداخله  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 ام در این موضوع، به سیستم های پایدار دبیان (بدون تست یا sid) مراجعه کرده ام. آیا این مورد شماست؟

 

شاید این Scratch-2.0-488.deb را جایی پیدا کنم؟

 

چنین بسته ای وجود ندارد! من قبلا سرچ کردم باور کن

 

این به شما امکان می دهد برنامه را نصب کنید ... برای به روز رسانی، حیف است ...

 

به نوبه خود، من موفق به ایجاد یک دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  بسته با فرمت ".deb" برای اسکرچ 2 در نسخه 447 شدم. لطفا توجه داشته باشید، این بسته فقط شامل بخش غیر رایگان است. (بنابراین Adobe Air در این بسته وجود ندارد!) اما من با ورود نسخه 448 ساخت و نگهداری چنین بسته ای را رها کردم. گفتن). سپس باید هر شش هفته یک بسته جدید ایجاد می‌کردم (در واقع کد منبع Scracth 2 را در بسته تطبیق می‌دادم) زیرا به‌روزرسانی نرم‌افزار پس از نصب کار نمی‌کرد. واضح است که این راه حل مناسبی با چنین نرم افزارهایی نیست.

 

مسئله این است که این من نیستم که می خواهم از آن استفاده کنم، دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  این برای دخترانم است که در دانشگاه هستند…

 

و ... حتی برای ما، غیرویندوزی ها، "خنده دار" تر! واضح است که شما از این موضوع آگاه نیستید، اما معلمان فناوری احتمالاً از نرم افزار مشتق شده از Scratch 2: mBlock در زمینه PPE (مثلاً در رباتیک، آردوینو و غیره) استفاده خواهند کرد. این نرم افزار را فقط می توان بر روی سیستم Microsoft Windows و/یا سیستم Apple MacOS X نصب کرد. تست کردم با استفاده از نرم افزار رایگان شراب، به خوبی روی یک سیستم پایدار دبیان نصب می شود. ولی سنگینه! :-(

 

فقط برای اطلاع، معلمان ریاضی (در ابتدا) برای تدریس علوم کامپیوت دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 ر آموزش ندیده بودند. و این چیزی است که ما با این اصلاحات از آنها می خواهیم. زبان برنامه نویسی بصری Scratch 2 ممکن است برای برخی (اکثریت؟) آنها بسیار "معروف" به نظر برسد. بنابراین ممکن است فکر کنید که آموزش زبان برنامه نویسی متنی مانند پایتون در حال حاضر برای اکثر معلمان ریاضیات و فناوری دور از دسترس است.

 

و به هر حال قصد نصب ویندوز برای آن را ندارم!

 

وای نه! به خصوص که شما باید یک مجوز غیر OEM داشته باشید دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  (به نظر من مجوز "جعبه") تا بتوانید به طور قانونی یک سیستم ویندوز را مجازی کنید. و سپس مجازی سازی یک سیستم ویندوز برای استفاده از نرم افزاری با وزن حدود 60 مگابایت کارآمد نیست. :-(

 

در اینجا یک جایگزین کاملا رایگان (زبان برنامه نویسی بصری) با استفاده از فناوری HTML5 (و می تواند به صورت محلی در سیستمی مانند دبیان کپی شود) وجود دارد:

 

در برنامه های رسمی، Scracth 2 به صراحت برای آموزش الگوریتم ها و برنامه نویسی نامگذاری نشده است، اما در واقع به طور عمده در این زمینه استفاده خواهد شد! (یک دلیل: تمرین دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  الگوریتمی/برنامه‌نویسی برای موضوع ریاضی 0 DNB جدید به صراحت نرم‌افزار Scratch 2 را نشان می‌دهد.)

 

علاوه بر این، 2 مورد از آنها وجود دارد، بنابراین 2 شراب برای پیکربندی: هر کدام حساب خود را دارند!

 

میدونم سنگینه اما اگر با این راه حل بروید، باید دو نصب جداگانه (یکی برای هر حساب) Scratch 2 را با استفاده از شراب انجام دهید. (همین مورد برای به روز رسانی در جاهای دیگر است زیرا شما باید همه چیز را دوباره نصب کنید! :-() در واقع، در حین نصب با نرم افزار wine نرم افزار ساخته شده برای Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3  ویندوز، چندین مرجع مرتبط به حساب (نام کاربری و غیره) ایجاد می شود. همینطوره!!!من بهتون اینو میگم اصلا عملی نیست.

 

[ بازدید : 5 ]

[ پنجشنبه 12 بهمن 1402 ] 10:12 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]