برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

طراحی و ساخت بازی اسکرچ

Scratch Teachers را یاد بگیرید

از Scratch برای ایجاد داستان های تعاملی، بازی ها بازی اسکرچ ، هنر، شبیه سازی ها و انیمیشن ها و اشتراک گذاری با دیگران در سراسر جهان استفاده کنید.

Scratch به گونه ای طراحی شده است که سرگرم کننده، آموزشی و یادگیری آسان باشد. میلیون‌ها نفر در حال ایجاد پروژه‌های Scratch در محیط‌های مختلف، از جمله خانه‌ها، مدارس، موزه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز اجتماعی هستند.

 

دوره یک روزه ما برای یادگیری اسکرچ برای معلمان، اصول برنامه نویسی  بازی اسکرچ اسکرچ را به شما آموزش می دهد تا بتوانید دروس و فعالیت های خود را در مدرسه با استفاده از اسکرچ برنامه ریزی کنید. همچنین با منابع، ایده‌ها و برنامه‌های آموزشی آنلاین اضافی، به «پلتفرم یادگیری الکترونیکی» ما دسترسی رایگان خواهید داشت، ما همچنین پیوندهای ضروری را به مطالب و منابع Scratch ارائه می‌کنیم که می‌توانید آنها را دانلود کرده و در کلاس درس استفاده کنید.

 

با ما تماس بگیرید 01745 350765 یا با ما تماس بگیرید تا در مورد دوره  بازی اسکرچ آموزشی آموزش اسکرچ برای معلمان و نحوه کمک به استفاده از اسکرچ در مدارس با ما صحبت کنید.

 

Scratch به جوانان کمک می کند تا یاد بگیرند خلاقانه فکر کنند، استدلال سیستماتیک داشته باشند و به طور مشترک کار کنند - مهارت های ضروری برای زندگی در قرن بیست و یکم. scratch.mit.edu

 

دوره آموزشی یک روزه معلم ما برای بازی اسکرچ  یادگیری اسکرچ در زیر شرح داده شده است:

 

مرحله 1 - مقدمه ای بر اسکرچ، کدنویسی و برنامه نویسی

مرحله 2 - استفاده از Scratch sprites برای ایجاد اشیا

مرحله 3 - استفاده از پس زمینه ها و صداهای داخلی Scratch

مرحله 4 - کدنویسی و برنامه نویسی اسکرچ

 

Scratch Teachers را یاد بگیرید

 

پس از دوره آموزشی نحوه یادگیری اسکرچ، شما و بازی اسکرچ  کارکنانتان می‌توانید برنامه‌های درسی و فعالیت‌های کلاس Scratch خود را ایجاد کنید، که به شما درک کاملی از Scratch و پایه‌ای برای یادگیری نحوه کدنویسی و به اشتراک‌گذاری آن با دانش‌آموزانتان می‌دهد.

 

چرا Scratch را یاد بگیریم، چه کسی از آن استفاده می کند؟

 

اسکرچ به ویژه برای سنین 8 تا 16 سال طراحی شده است ، آموزش برنامه نویسی کودکان  اما توسط افراد در هر سنی استفاده می شود. میلیون‌ها نفر در حال ایجاد پروژه‌های Scratch در محیط‌های مختلف، از جمله خانه‌ها، مدارس، موزه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز اجتماعی هستند. scratch.mit.edu

 

پس از دوره یک روزه ما برای یادگیری اسکرچ، دسترسی انحصاری بازی اسکرچ  به پلتفرم آموزش الکترونیکی آنلاین ما "توسعه حرفه ای اسکرچ" را دریافت می کنید که حاوی مواد و منابع زیادی از اسکرچ است، مانند دوره آنلاین اسکرچ، کتاب های کار مناسب برای معلم و دانش آموز (قابل ویرایش) ، بخش نکات و نکات، ویدیوهای ScratchJr (iPad) و راهنماهای آسان برای استفاده. ما همچنین پایگاه داده‌ای از برنامه‌ها، اسپرایت‌ها، پس‌زمینه‌ها و صداها را گردآوری کرده‌ایم که در آن شما و معلمانتان می‌توانید این منابع اضافی را برای استفاده و اشتراک در درس‌های خود دانلود کنید.

 

G2G Communities CIC اولین استودیوی نوآوری آموزش لگو متمرکز بر جامعه بریتانیا است، ما طیف وسیعی از جلسات و دوره‌ها را داریم که می‌توانیم ارائه دهیم، با ما تماس بگیریم یا با شماره 01745 350765 تماس بگیریم تا در مورد نیازهای خود صحبت کنیم یا ترتیبی دهیم که بیایید و از ما دیدن کنید.  بازی اسکرچ چگونه می توانیم کمک کنیم

 

ویدیوی کوتاه برای یادگیری Scratch و ارائه یک نمای کلی از Scratch from Scratch Ed.

 

 

 

اشتراک گذاری

توییت

مشترک شدن در خبرنامه ما

خبرنامه ماهانه ما را با پیشنهادات و اخبار منحصر به فرد دریافت کنید، به 1804 طرفدار G2G ما بپیوندید!

پست الکترونیک *

پست الکترونیک *

نام کوچک *

نام کوچک *

با عضویت، با دریافت خبرنامه ما موافقت می کنید و Scratch game  با خط مشی رازداری ما موافقت می کنید. شما میتوانید در هر موقع از اشتراک انصراف بدهید.

 

 

 

[ بازدید : 42 ]

[ چهارشنبه 27 دی 1402 ] 8:03 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]