برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

راهنمای جامع برای کسب درآمد برای نوجوانان


چگونه در نوجوانی آنلاین کسب درآمد کنیم

دستیار مجازی مدرس پخش کسب درآمد برای نوجوانان  جریانی بازی های ویدیویی فروش مستقیم موارد تلنگر ایجاد وب سایت تجارت الکترونیک YouTube فروش مجدد لباس

دختر نوجوان در حال انجام تکالیف در لپ تاپ خود. Rawpixel / Getty Images/iStockphoto

همه اولین کار خود را به یاد می آورند. کسب درآمد برای نوجوانان  حتی اگر در دبیرستان هستید، اشتغال سنتی تنها راه برای به دست آوردن پول نقد اضافی نیست. همچنین می توانید خلاق باشید و از طریق مشاغل آنلاین برای نوجوانان به دنبال فرصت های پرداخت باشید تا به ساخت حساب بانکی خود کمک کنید.

 

مشاغلی که نوجوانان می توانند آنلاین انجام دهند چیست؟

در اینجا طیف گسترده ای از فرصت ها کسب درآمد برای نوجوانان در دوران نوجوانی وجود دارد. برخی از آنها مشاغل سنتی هستند، در حالی که برخی دیگر از شما می خواهند که برای یافتن کار، خودتان دست به کار شوید. شما می توانید کنسرت های تمام وقت، مشاغل پاره وقت یا گزینه های آنلاین را با این روش های خلاقانه پیدا کنید.

 

یک دستیار مجازی شوید

معلم آنلاین

پخش جریانی بازی های ویدیویی

در فروش مستقیم شرکت کنید

ورق زدن آیتم ها

وب سایت ها را ایجاد کنید

یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید

یک کسب و کار تجارت الکترونیک راه اندازی کنید

یک فریلنسر شوید

فروش مجدد لباس و لوازم قدیمی

 

1. یک دستیار مجازی شوید

در حالی که برای ثبت نام در کسب درآمد برای نوجوانان  سرویس ها یا برنامه های تلفن همراه مانند TaskRabbit باید حداقل 18 سال داشته باشید، همچنان می توانید به تنهایی به دنبال فرصت هایی باشید تا دستیار مجازی شخصی شخصی باشید. کارهایی که ممکن است بتوانید از عهده آنها برآیید شامل کمک اداری، توزیع بروشور، سازماندهی فایل ها، انجام وظایف، ورود داده ها و رزرو سفر است.

 

2. معلم آنلاین

اگرچه بسیاری از خدمات تدریس  کسب درآمد برای نوجوانان خصوصی آنلاین حرفه ای شما را تنها در صورتی استخدام می کنند که حداقل 18 سال داشته باشید، همچنان می توانید به دنبال مشتریان خود باشید. یک بروشور بگذارید یا این خبر را در محله خود پخش کنید. شما می توانید خدمات خود را ارائه دهید تا زمانی که اطلاعات بیشتری نسبت به شخصی که در حال آموزش آن هستید داشته باشید.

 

دانش‌آموزان اغلب به تدریس خصوصی در زبان انگلیسی، ریاضی و علوم نیاز دارند، بنابراین اگر در هر یک از این دروس مهارت دارید، احتمالاً می‌توانید برای دانش خود پول دریافت کنید، به‌ویژه اگر به دانش‌آموزان جوان‌تر در موضوعاتی که اخیراً گذرانده‌اید آموزش می‌دهید.

 

کاری کنید که پولتان برای شما بهتر کار کند

 

3. بازی های ویدیویی را پخش کنید

شاید والدینتان در مورد  کسب درآمد برای نوجوانان تعداد بازی‌های ویدیویی که مصرف می‌کنید، وقتی چک دستمزدتان را به آنها نشان می‌دهید، به شما سخنرانی نکنند. پلتفرم های محبوب مانند YouTube یا Twitch به شما امکان می دهند جلسه بازی ویدیویی خود را برای مخاطبان زنده پخش کنید.

 

اگر دنبال کننده خوبی از مشترکین باشید،  برنامه نویسی آنلاین می توانید برای آن درآمد کسب کنید و همچنین در جامعه بازی ها بیشتر شناخته شوید، که می تواند فرصت های دیگری را ایجاد کند.

 

4. در فروش مستقیم شرکت کنید

فروش مستقیم شامل ثبت نام  کسب درآمد برای نوجوانان با شرکتی است که محصولاتی مانند جواهرات، ظروف آشپزی یا لوازم آرایشی و بهداشتی را می فروشد، و اغلب یک کیت اولیه با محصولاتی که می توانید با سود یا پورسانت بفروشید، خریداری کنید. در حالی که بسیاری از فرصت‌های فروش مستقیم برای افراد 18 سال یا بالاتر است، چند فرصت وجود دارد که می‌توانید آنها را بررسی کنید، مانند GelMoment، که به شما امکان می‌دهد در سن 16 سالگی به عنوان توزیع‌کننده ثبت‌نام کنید - تا زمانی که والدین یا قیم به‌عنوان همکار داشته باشید. درخواست کننده.

 

 

قبلاً این یک سرمایه گذاری خانه به خانه بود، اما امروزه فروش اقلام آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی کاملاً امکان پذیر است.

 

با این حال، هنگام پیگیری این راه درآمد، احتیاط کنید. در مورد کلاهبرداری ها هوشیار باشید و فقط در صورتی کیت شروع را خریداری کنید که کاملاً مطمئن باشید که می توانید پول را پس بگیرید. برای این کار به افراد قوی و مهارت های فروش نیاز دارید.

 

5. موارد را برگردانید

چرخاندن اقلام می تواند یک راه آسان برای کسب سود باشد و می تواند یک شلوغی جانبی خوب ایجاد کند. از دوستان و خانواده خود بپرسید که آیا چیزی دارند که از اهدای آن به شما بدشان نمی آید و دیگر نمی خواهند. اگر اقلام قبل از آماده شدن برای فروش به کمی TLC نیاز داشته باشند، اشکالی ندارد.

 

کاری کنید که پولتان برای شما بهتر کار کند

 

همچنین می‌توانید به فروش‌های گاراژ محلی، فروشگاه‌های دستفروشی بروید و حتی بخش «رایگان» را در بازارهای آنلاین بررسی کنید تا چیزهایی را پیدا کنید که می‌توانید آن‌ها را برگردانید، مانند لوازم الکترونیکی که می‌توانید به راحتی تعمیر کنید، مبلمان چمنی که می‌توانید تمیز کنید یا مبلمانی که می‌توانید شبیه آن‌ها بسازید. -نو با یک لایه رنگ تازه.

 

6. وب سایت ایجاد کنید

اگر در ایجاد وب سایت ها مهارت دارید، می توانید خدمات خود را با قیمت حدود 20 دلار در ساعت یا نرخ ثابتی بفروشید که به اندازه کافی برای زمانی که صرف می کنید جبران کند.

 

برای شروع، یک وب سایت نمونه بسازید و به مشاغل محلی نزدیک شوید تا به آنها نشان دهید که چه کاری می توانید انجام دهید. همچنین می‌توانید خدمات خود را به دوستان و اعضای خانواده‌ای که کسب‌وکارهای کوچک بدون وب‌سایت دارند ارائه دهید.

 

 

7. یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید

نه تنها می‌توانید مهارت‌های خود را برای مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی برای دیگران بفروشید، بلکه می‌توانید وبلاگ یا کانال یوتیوب خود را برای نمایش مجموعه مهارت‌های خود راه‌اندازی کنید. این نه تنها سرگرم کننده است، بلکه اگر طرفدارانی به دست آورید، می توانید تبلیغات پولی دریافت کنید یا حتی با بازاریابی وابسته کار کنید.

 

اگرچه رشد کسب و کار و برند شما زمان می برد، اما اینفلوئنسر بودن در هر ظرفیتی می تواند برابر با دلارهای کلان باشد – یا حتی به اندازه کافی پول نقد اضافی که ارزش آن را داشته باشد.

 

8. یک تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید

در حالی که ممکن است در حال حاضر متوجه آن نباشید، احتمالاً حداقل چند اقلام در اطراف جمع آوری گرد و غبار دارید که  Earn money for teenagers می توانید آنها را به صورت نقدی بفروشید. شما می توانید کسب و کار کوچک خود را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی یا سایت هایی مانند Etsy راه اندازی کنید.

برچسب ها: کلاس های آنلاین برنامه نویسی , برنامه نویسی مقدماتی , برنامه نویسی پیشرفته ,

[ بازدید : 10 ]

[ يکشنبه 10 دی 1402 ] 21:23 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]