برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

اینده ی روشن برای کسب درآمد برای نوجوانان



کسب درآمد از دوران جوانی مهم است؟

 

از آنجایی کسب درآمد برای نوجوانان  که نوجوانان شروع به پذیرفتن مسئولیت بیشتری می کنند، بیشتر آنها می خواهند شغلی داشته باشند تا برای خودشان پول در بیاورند و هزینه های خود را بدون اینکه از کسی بپرسند انجام دهند.

 

نوجوانان می توانند گران باشند:  کسب درآمد برای نوجوانان از دانستن اینکه نوجوانان چقدر می توانند گران باشند خوشحال خواهید شد. اگر یک نوجوان هزینه سوخت، بیمه خودرو و بنزین را در رانندگی داشته باشد، می تواند خیلی سریع افزایش یابد!

 

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا کار کردن برای نوجوان شما ایده خوبی است یا خیر؟

 

در اینجا چند مزیت برای نوجوانان برای به کارگیری سودآور آورده شده است که عبارتند از:

 

مدیریت مالی:

از کسب درآمد گرفته  کسب درآمد برای نوجوانان تا یادگیری مهارت های جدید تا پس انداز پول، ممکن است فرزند شما مدیریت پول را از سنین پایین بیاموزد. داشتن پول شخصی برای خرج کردن، به نوجوانان احساس آزادی مالی می دهد و آنها نیازی به درخواست هر چیز کوچک از قیم خود ندارند!

 

یادگیری مهارت های مهم:

برای کسب درآمد باید مهارتی را یاد بگیرید کسب درآمد برای نوجوانان . نوجوانانی که کار می کنند نیز مهارت های مدیریت زمان و ارتباطات عالی را یاد می گیرند. آنها همچنین سوابق کاری خوبی ایجاد می کنند تا در دنیای کار بزرگسالان خود به نمایش بگذارند!

 

اهمیت پول:

آنها ارزش پول را از سنین کودکی می دانند نه اینکه مانند اکثر بچه ها پول را دور بزنند. آن‌ها می‌دانند که گاهی کسب درآمد چقدر سخت است، بنابراین برای آن ارزش قائل می‌شوند.

 

شخصیت ساختمان:

آنها می توانند یاد بگیرند که مسئولیت پذیر کسب درآمد برای نوجوانان  باشند که در زندگی کاری واقعی آنها بسیار سودمند خواهد بود! آنها می توانند چیزهای زیادی در مورد زندگی حرفه ای و رفتار افراد بیاموزند که قطعاً مدرسه هرگز به آنها نمی آموزد

 

بار مالی:

آنها به احتمال زیاد هرگز با بار مالی روبرو نخواهند شد زیرا در مرحله ای که به زندگی حرفه ای می رسید، خواسته های تجملی شما به حداقل می رسد و می توانید به راحتی حتی با حقوق کم نیز مدیریت کنید.

 

برآوردن خواسته هایتان:

بهترین بخش استقلال مالی در سنین پایین این است که می‌توانید تقریباً تمام خواسته‌هایتان را برآورده کنید، هدایای زیادی را به خودتان هدیه دهید و بدون هیچ احساس گناه، هر کجا که می‌خواهید خرج کنید.

 

توجه:

آنها بر خلاف سایر هم سن و سال های خود به دلیل مسئولیتی که کسب درآمد برای نوجوانان  بر عهده گرفته اند، احترام و آموزش آنلاین برنامه نویسی منزلت جامعه را به دست خواهند آورد. جامعه شروع به جدی گرفتن آنها خواهد کرد و به آنها اهمیت خواهد داد.

 

با مزایا، مضراتی نیز وجود خواهد داشت.

 

تعدادی از آنها عبارتند از:

 

حوصله تحصیل:

کسی که از سنین پایین شروع به کسب درآمد کند، هرگز تحصیلات کافی نخواهد داشت، زیرا همیشه فکر می کند که تحصیل کردن، گرفتن مدرک خیلی مهم نیست. در اغلب این موارد، آموزش عقب می ماند و سپس شروع مجدد آموزش بسیار دشوار می شود!

 

تمرینات:

نوجوانانی که درآمد کسب می کنند هرگز نمی توانند زمان کامل و دلخواه را به تحصیل خود اختصاص دهند. به احتمال زیاد آنها زمان کافی برای هر چیزی مانند تکالیف اولیه نخواهند داشت. این اشکال عمده است.

 

لحظات کودکی:

احتمال زیادی وجود دارد که آنها لحظات شاد دوران کودکی را تجربه نکنند که 90 درصد از کودکان تجربه می کنند. به احتمال زیاد حتی برای خودشان هم وقت کافی نخواهند داشت. هیچ فعالیت فوق برنامه و فقط کار باعث بی حالی آنها می شود

 

در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که والدین قبل از اینکه به نوجوانان خود اجازه کار بدهند باید به آنها توجه کنند:

 

مطمئن شوید که محل کار فرزندتان امن و عاری از هرگونه نگرانی است

بر میزان کار فرزندتان نظارت کنید

همیشه از کارهایی که جایی برای شرکت Earn money for teenagers در فعالیت های فوق برنامه برای آنها باقی نمی گذارد، منصرف شوید

 

برچسب ها: برنامه نویسی مقدماتی , برنامه نویسی پیشرفته , کلاس های آنلاین برنامه نویسی ,

[ بازدید : 9 ]

[ شنبه 9 دی 1402 ] 20:20 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]