برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ

کدنویسی را  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ به خود بیاموزید

درست است که می توانید زبان های برنامه نویسی را به تنهایی یاد بگیرید، اما این کار آسانی نخواهد بود. کدنویسی یک کار بسیار فنی است که مستلزم الگوریتم های مختلف و ساختارهای داده پیچیده است. از طرف دیگر، یادگیری به تنهایی به شما امکان می دهد سرعت آموزش خود را تنظیم کنید. می توانید زمان متناسبی را به موضوعاتی اختصاص دهید که احساس می کنید به تمرین بیشتری در آنها نیاز دارید.

برخی از گزینه‌های کدنویسی خودآموز منابع آنلاین مانند آموزش ویدیویی YouTube، وب‌سایت‌های برنامه‌نویسی و کتاب‌هایی در مورد کدنویسی هستند. هنگامی که اصول اولیه را به دست آوردید، مهم است که دانش خود را در عمل پیاده کنید. به انجمن‌ها و انجمن‌های آنلاین برای کدنویس‌ها بپیوندید، جایی که می‌توانید سؤالات را پاسخ دهید و نکات یادگیری ارزشمند را جمع‌آوری کنید.

مشکلات مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ  آموزش کدنویسی

آموزش رایگان البته معایبی هم دارد. برخی از مشکلاتی که باید از آنها آگاه بود عبارتند از:

قابلیت اطمینان منبع – زمانی که صحبت از آموزش های آنلاین رایگان می شود، تشخیص اینکه آیا یک منبع یا مربی واقعاً تجارت خود را می داند یا خیر، می تواند دشوار باشد. از طرف دیگر، یک معلم یا یک استاد در یک کالج، قبل از استخدام به طور کامل بررسی می شود، بنابراین می توانید مطمئن باشید که آنها در این زمینه متخصص هستند.

شکاف های دانش - آموزش ساختاریافته، یادگیری منظم را تضمین می کند، در حالی که انجام آن به تنهایی می تواند منجر به شکاف در دانش نظری شما در مورد موضوع شود. حتماً با چند پلتفرم مختلف یادگیری مشورت کنید تا دانش خود را بررسی کنید.

انتخاب های زبان – در یک محیط آموزشی رسمی، یک برنامه درسی متمرکز شامل مرتبط ترین زبان ها بر اساس روندهای فعلی بازار را دنبال می کنید. به تنهایی، ممکن است برای شما دشوار باشد که بفهمید کدام زبان برای یادگیری مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ  بهترین است. انتخاب نامناسب ممکن است شغل شما را به خطر بیندازد، بنابراین مهم است که انتخاب هایی را که در طول مسیر انجام می دهید تأیید کنید.

شرایط کدگذاری کلیدی

کد نویسی زبان کامپیوترها است، اما کمی زبان هم وجود دارد که ایرانیان سایبر با یادگیری کد همراه است. همانطور که با کدنویسی بیشتر آشنا می شوید، چند عبارت کلیدی وجود دارد که باید به دایره لغات خود اضافه کنید. به عنوان یک کدنویس، برخی از عبارات پرکاربردی که ممکن است با آنها برخورد کنید عبارتند از:

الگوریتم: هر مجموعه ای از مراحل یا دستورالعمل هایی که برای تکمیل یک کار انجام می شود، الگوریتم نامیده می شود.

باینری: این کلمه از یک اصطلاح لاتین "bini" به معنای دو در دو گرفته شده است. به بیان ساده، هر چیزی که در یک مجموعه دوتایی نشان داده شود، یک باینری است. زبان کامپیوتر در کدهای باینری 1 و 0 نوشته شده است.

اشکال: این یک خطا  مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ در یک برنامه است که از اجرای صحیح یا مطابق انتظار آن جلوگیری می کند.داده: این فقط اطلاعات است. هر کاراکتر، نماد یا کمیتی که به کامپیوتر وارد می شود (ورودی) یا از یک تابع (خروجی) ناشی می شود، داده است.

تابع: این یک بلوک از کد قابل استفاده مجدد است که می توانید بارها و بارها برای انجام یک عمل مرتبط با آن تماس بگیرید. توابع گاهی رویه‌ها، روش‌ها یا زیر روال‌ها نامیده می‌شوند و بر اساس زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف در حال استفاده هستند.

ابزارهای مورد استفاده برای کدنویسی

هر صنعتی ابزارهای ضروری خود را دارد. به عنوان یک برنامه نویس کامپیوتر، می خواهید با بهترین نرم افزار مجهز شوید که به شما امکان می دهد کد بنویسید، کار خود را بررسی کنید و نتایج را سریع و کارآمد آزمایش کنید. بیایید به برخی از رایج ترین آنها نگاهی بیندازیم.

ویرایشگرهای متن: ویرایشگر متن برنامه ای است که متن ساده را در رایانه ویرایش می کند. برخی از ویرایشگرهای رایج عبارتند از Sublime Text، TextMate و Vim.

برنامه REPL: مخفف حلقه read-eval-print، این یک پوسته برنامه نویسی کامپیوتری مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اسکرچ  ساده و تعاملی است که ورودی های تک کاربر را می گیرد و آنها را اجرا می کند. سپس نتایج را به کاربر برمی گرداند.

[ بازدید : 11 ]

[ چهارشنبه 24 آبان 1402 ] 16:24 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]