برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی مهد کودک

هر چاپی متفاوت را پوشش می دهدمفهوم کدگذاری nt شامل: برنامه نویسی مهد کودک  الگوریتم ها، حلقه ها، توالی یابی، تجزیه و انشعاب.هر 10 مورد را با بهترین ارزش با 14.99 دلار بخرید!پیش نمایش کاربرگ کدنویسی مهدکودک:در اینجا پیش نمایشی از کاربرگ های کدگذاری کریسمس ما آمده است:

آموزش مفاهیم کدنویسی به کودکان مهدکودک

همه این مفاهیم کدنویسی برای کودکان خردسال مهم است که نه تنها در هنگام یادگیری کدنویسی، بلکه به عنوان مهارت های روزمره برای استفاده در طول زندگی خود یاد بگیرند. به همین دلیل است که باید از جوان شروع کنیم. برنامه نویسی فقط برای بزرگسالان نیست، برنامه نویسی برای بچه های مهدکودک و بچه های مدرسه به همان اندازه مهم است. هرچه در دوران جوانی بیشتر بیاموزند، برای موفقیت در آینده بهتر آماده می شوند.

این ویدیوی برنامه نویسی مهدکودک را در YouTube من بررسی کنید و برای ایده های  برنامه نویسی مهد کودک سرگرم کننده برنامه نویسی برای بچه ها مشترک شوید.

برنامه نویسی برای کودکان 5 ساله

با یک دسته کارت ساده می توانید به فرزندان خود یاد دهید که چگونه الگوریتم ها را کدنویسی کنند و آنها را در یک پیچ و خم شبکه ساده اشکال زدایی کنند. برای جزئیات بیشتر این فعالیت کدگذاری را بررسی کنید

سوالات متداول در مورد برنامه نویسی برای مهدکودک

کدنویسی در مهدکودک چیست؟

به زبان ساده، کدنویسی به معنای ارائه دستورالعمل به کامپیوتر به زبانی است که آن را می‌فهمد. با شروع فعالیت‌های سرگرم‌کننده بدون پلاگ، می‌توانیم مفاهیم اولیه کدنویسی  برنامه نویسی مهد کودک را به بچه‌های مهدکودک آموزش دهیم.

چگونه به کودک 5 ساله خود کدنویسی را آموزش دهم؟

این غیر واقعی است که از یک کودک 5 ساله انتظار داشته باشیم که ایرانیان سایبر بازی و اپلیکیشن طراحی کند. در سن 5 سالگی، بهترین بخش برای یادگیری کدنویسی، شروع با فعالیت های کدنویسی بدون پلاگ است. این فعالیت ها مفاهیم اساسی کدگذاری مانند الگوریتم ها و اشکال زدایی را آموزش می دهند.

چگونه به یک مهدکودک کدنویسی را آموزش دهیم؟

بهترین راه برای آموزش برنامه نویسی به مهدکودک ها این است که آنها را با فعالیت های برنامه نویسی بدون پلاگ برای بچه ها درگیر کنید. این فعالیت ها مفاهیم اساسی کدنویسی را به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب آموزش می دهند. پارسال همین موقع سعی می کردم به بچه های مهدکودک فکر نکنم. من هنوز زبان انگلیسی کلاس نهم را تدریس می کردم و به تازگی  برنامه نویسی مهد کودک شغلی برای آموزش فناوری به K-5 پذیرفته بودم. من در مورد چالش هیجان‌زده بودم و می‌دانستم که بیشتر از چیزی که بتوانم بجوم گازش را گاز می‌گیرم.

توسعه برنامه درسی فناوری باعث شد که در هر مقطع ابتدایی برنامه نویسی یا حداقل تفکر محاسباتی تدریس کنم. مدرسه ما از نظر فناوری در میانه محوری قرار دارد -- ما در سال دوم مدرسه راهنمایی برنامه 1:2 iPad خود را می گذرانیم، سال اول ما یک گاری آی پد در دسترس برای دوره ابتدایی و آخرین سال ما از دو آزمایشگاه رایانه شخصی برای دانش آموزان برای استفاده (سال آینده فقط یک آزمایشگاه خواهیم داشت). با دانستن این موضوع، می خواستم برنامه ای طراحی کنم که بیشتر از ابزارهای مبتنی بر تبلت استفاده می کند.

چالش ها و منابع

وقتی با اپلیکیشن های Daisy the Dinosaur و Hopscotch آشنا شدم، واقعا هیجان زده شدم. هر دو از بلوک های بصری برای نمایش دستورات استفاده می کنند. این رویکرد به نحو فیزیکی است، مانند قطعات پازل. اگر دستورات با هم کار کنند و در خانواده های رنگی گروه بندی شوند، با هم هماهنگ می شوند. این ویژگی ها برای بچه ها عالی است. رنگ  برنامه نویسی مهد کودک به آنها کمک می کند تا حرکت کنند و نحو فیزیکی آنها را به سمت موفقیت هدایت می کند. از دیدگاه معلم، یافتن خطاها در این نحو فیزیکی بسیار ساده تر است. (نمی دانم در یک دوره کلاس چند نقطه ویرگول گم شده پیدا کردم.)

[ بازدید : 10 ]

[ سه شنبه 23 آبان 1402 ] 19:53 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]