برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی ماینکرافت

با توجه به اداره آمار کار ایالات متحده، انتظار می رود برنامه نویسی ماینکرافت  مشاغل علوم کامپیوتر تا سال 2031 بیش از 600000 نفر افزایش یابد که 15 درصد افزایش می یابد. متأسفانه، دوره های علوم کامپیوتر برای همه زبان آموزان در مدارس ایالات متحده در دسترس نیست. در حال حاضر، تنها 53 درصد دوره های علوم کامپیوتر را ارائه می دهند.

برنامه درسی و آموزش ارائه شده توسط Minecraft: Education Edition یک نقطه ورودی برای مدارس و مربیان برای پذیرش و آموزش برنامه درسی CS فراهم می کند. پیشرفت CS Minecraft که برای یادگیرندگان از پیش سواد تا دبیرستان طراحی شده است، فرصت هایی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا تفکر محاسباتی را توسعه دهند و کدنویسی مبتنی بر بلوک و پایتون را تمرین کنند. این بر روی سه مستاجر ساخته شده است که تجربه ساخت کد را هدایت می کنند.

یادگیری معنادار را از طریق ادغام مسائل دنیای واقعی در جهان های غوطه ور و تخیلی هدایت کنید با توسعه مهارت های تفکر محاسباتی با برنامه نویسی و برنامه درسی درون بازی، برای آینده دیجیتالی آماده شوید.

مهارت های اجتماعی-عاطفی مانند  برنامه نویسی ماینکرافت همدلی را بسازید و شهروندی دیجیتال را بیاموزید

Code Builder یک ویژگی کدنویسی درون بازی است که با مایکروسافت MakeCode و نوت‌بوک‌های Azure ادغام می‌شود و یک بوم آسان، کشیدن و رها کردن را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا برنامه‌هایی را برای اجرا در Minecraft ایجاد کنند. رابط MakeCode در Code Builder دستورالعمل‌های گام به گام را هنگام شروع دانش‌آموزان ارائه می‌دهد تا بتوانند به بلوک‌های مختلف و روش‌هایی که می‌توانند آنها را سفارشی کنند عادت کنند. این یک راه سرگرم کننده و آسان برای یادگیری اصول اولیه است.

برای این درس مقدماتی لذت بخش در کدنویسی بلوک با MakeCode، Code Builder را در عمل بررسی کنید.برای کدنویسی در Minecraft: Education Edition تنظیم شوید برای معرفی کدنویسی به کلاس درس برنامه نویسی ماینکرافت  با Minecraft، از این فرآیند سه قسمتی استفاده کنید:

1. راه اندازی کنید

قبل از معرفی کدنویسی به دانش آموزان، پایه و اساس خود را بسازید. ایرانیان سایبر به یاد داشته باشید، لازم نیست که یک متخصص برنامه نویسی یا Minecraft باشید. دانلود و نصب Minecraft: Education Edition بر روی دستگاه شما، امتحان کردن یک درس آزمایشی ساده با Hour of Code و کاوش در فرصت‌های آموزشی آسان است.

اگر در زمینه کدنویسی تازه کار هستید، برنامه را باز کنید و درس آزمایشی Hour of Code را امتحان کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از بلوک ها با مایکروسافت MakeCode، نقطه  برنامه نویسی ماینکرافت شروع برای دانش آموزان، کدنویسی کنید. با درس‌های آغازین آسان، پیشرفت حرفه‌ای یا چالش‌های کلاس درس از آن ساعت اول فراتر بروید.

Minecraft: Education Edition بیش از 25 ساعت آموزش آنلاین رایگان ارائه می دهد که برای مربیان برای آموزش علوم کامپیوتر طراحی شده است. اگر کاملاً در Minecraft تازه کار هستید، با آکادمی معلمان Minecraft شروع کنید، 3 ماژول 1 ساعته در مورد نحوه استفاده از Minecraft با استراتژی های آموزشی برای ادغام کلاس درس. آموزش آنلاین رایگان 1 ساعته معرفی برنامه نویسی با Minecraft را بررسی کنید تا با اطمینان خاطر، کدنویسی را وارد کلاس خود کنید.

2. با Minecraft آموزش دهید

هنگامی که اصول اولیه را به تنهایی بررسی کردید، آماده آموزش دروس کدنویسی خواهید بود. Minecraft: Education Edition یک پیشرفت CS را برای دانش‌آموزان ابتدایی تا متوسطه ارائه می‌کند و به پیشرفت دانش‌آموزان از کدنویسی مبتنی بر بلوک به پایتون با محتوای مبتنی بر استاندارد کمک می‌کند. با 200 ساعت محتوای CS برای همه سطوح و توانایی ها، مطمئناً آنچه را که نیاز دارید پیدا خواهید کرد. هر درس شامل منابع آموزشی، روبریک‌ها و فایل‌های Minecraft است تا به دانش‌آموزان کمک کند در حین توسعه مهارت‌های علوم کامپیوتر سرگرم شوند.

اگر قبلا Hour of Code را انجام داده اید و برای مرحله بعدی آماده هستید، با Computing with Minecraft شروع کنید، مجموعه ای 30 ساعته و 10 واحدی از مواد بر اساس استانداردهای CSTA که به زبان آموزان برنامه نویسی ماینکرافت  در مورد شرط ها، توابع، مختصات و موارد دیگر آموزش می دهد. در کدنویسی مبتنی بر بلوک در اینجا چند نمونه درس دیگر وجود دارد که از Code Builder برای آموزش تفکر محاسباتی استفاده می کند:

[ بازدید : 11 ]

[ سه شنبه 23 آبان 1402 ] 19:33 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]