برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

سایت اسکرچ

HostGator توصیه می کند چندین عادت کلیدی را برای به  سایت اسکرچ روز نگه داشتن سایت خود اتخاذ کنید. از جمله:یک چک لیست گرافیکی که نکاتی را در مورد نحوه به روز نگه داشتن وب سایت خود فهرست می کند.یک تقویم محتوا ایجاد کنید تا مطمئن شوید محتوای سایت شما سازگار، تازه و منعکس کننده تحولات و روندهای فعلی است.

اگر محتوای قدیمی‌تر مربوط به یک زمینه مدرن است (احتمالاً برای اهداف سئو به محتوای اصلی پیوند داده شود) استفاده مجدد و ارسال مجدد کنید.ممیزی منظم از ذکر کلمات کلیدی سایت مطلوب و عوامل مرتبط با طراحی انجام دهید.به‌روزرسانی‌های قالب‌ها و طرح‌بندی‌های سایت را در نظر بگیرید که ممکن است با اتفاقات فعلی هماهنگ‌تر شوند.

علاوه بر این، بازخورد کاربران را که ممکن است به یک رابط سایت قوی‌تر کمک کند، زیر نظر داشته باشید. به عنوان مثال، اگر کاربران مشکلات ناوبری را از طریق نمای تلفن همراه گزارش می‌کنند، می‌توانید موضوع یا طرح‌بندی سایت خود را تقویت کنید. مطمئن شوید که چنین تغییراتی را به کاربران خود اطلاع دهید - شاید از طریق سایت اسکرچ  یک پست رسانه اجتماعی یا بولتن درون سایت.

بیشتر مشاغل توسعه وب شامل ایجاد و توسعه وب‌سایت‌های قدرتمند و زیبای مدرن است و این معمولاً به مهارت‌های کامل توسعه پشته نیاز دارد. بوت کمپ برنامه نویسی برکلی برای آموزش این مهارت ها در 3 تا 6 ماه طراحی شده است و توسعه دهندگان مشتاق را قادر می سازد تا مسیرهای شغلی جدید هیجان انگیزی را دنبال کنند یا چشم انداز کارآفرینی خود را تقویت کنند.

چگونه ایجاد و توسعه وب سایت های مدرن را یاد بگیریم اکنون که نحوه ساخت یک وب سایت را از ابتدا پوشش دادیم، یک سوال حیاتی باقی می ماند: از کجا (و چگونه) می توانید شروع کنید؟

ایجاد یک وب سایت از ابتدا در تئوری نسبتاً ساده است، اما به داشتن مجموعه ای از مهارت های کاربردی کمک می کند. خوشبختانه، چندین راه برای یادگیری مهارت های مورد نیاز برای ایجاد و توسعه وب سایت مدرن وجود سایت اسکرچ  دارد. اینها شامل برنامه های بوت کمپ، مدارک کالج سنتی در یک زمینه کاربردی و گزینه های یادگیری مستقل است.

هر یک از این گزینه‌ها برداشتی منحصر به فرد از یادگیری مهارت‌های ایرانیان سایبر ایجاد وب‌سایت ارائه می‌دهند و انتخاب شما احتمالاً به سرعت یادگیری و ساختار برنامه درسی مورد نظر شما بستگی دارد.برای مرور سریع هر یک از گزینه های آموزشی، ادامه مطلب را بخوانید.

بوت کمپ

برنامه‌های بوت‌کمپ شاید قوی‌ترین راه برای یادگیری مهارت‌های ایجاد وب‌سایت باشند - به‌ویژه آنهایی که ریشه در توسعه وب و کدنویسی دارند. این برنامه‌ها برنامه‌های درسی خود را با سطوح مختلف تجربه تطبیق می‌دهند، و یک نمای کلی جامع از اصول توسعه وب و کدنویسی از جمله مجموعه‌ای از ماژول‌ها با فرصت‌های یادگیری عملی و مبتنی بر پروژه را ارائه می‌دهند.

بوت کمپ ها سریع و فشرده هستند، اما همچنین کامل و نسبتاً انعطاف پذیر هستند. توسعه‌دهندگان وب‌سایت جدید معمولاً می‌توانند براساس برنامه زمانی خود یاد بگیرند و مهارت‌های اثبات‌شده آینده را به  سایت اسکرچ سرعت و کارآمد به دست آورند. به عنوان مثال، برکلی برنامه نویسی بوت کمپ، فرصتی برای یادگیری مهارت های توسعه وب پشته کامل در کمتر از 12 تا 24 هفته (بسته به در دسترس بودن و تعهد هر دانش آموز) را ارائه می دهد.

علاوه بر این، بر اساس گزارش مهارت‌های توسعه‌دهنده HackerRank در سال 2020، فارغ‌التحصیلان بوت‌کمپ به‌طور فزاینده‌ای در استخدام توسعه وب مورد توجه قرار می‌گیرند، به طوری که تقریباً از هر سه مدیر استخدام، یکی از آنها فارغ‌التحصیلان بوت کمپ را برای نقش‌های توسعه‌دهنده در سال 2020 جذب می‌کنند. حدود 72 درصد از این مدیران احساس می‌کردند که استخدام‌هایشان «به‌طور مساوی یا بهتر از سایر استخدام‌ها برای کار مجهز هستند».

نموداری نشان دهنده درصد مدیران استخدامی است که احساس می کردند فارغ التحصیلان بوت کمپ نسبت به سایر افراد استخدام شده «به یک اندازه یا بهتر مجهز به این شغل هستند».

برای سایر نقاط شروع بالقوه، راهنمای ما برای یادگیری جاوا اسکریپت در یک بوت کمپ را در نظر بگیرید.

درجات سنتی

از طرف دیگر، توسعه‌دهندگان مشتاق وب‌سایت می‌توانند مهارت‌های کاربردی را از طریق یک برنامه مدرک کالج سنتی بیاموزند. این گزینه‌ها، در حالی که معمولا طولانی‌تر از اکثر برنامه‌های بوت کمپ هستند، به دانش‌آموزان سایت اسکرچ  اجازه می‌دهند تا توانایی‌های ایجاد وب‌سایت خود را در حین یادگیری در مورد صنایع گسترده‌تری که چنین مهارت‌هایی را در بر می‌گیرند، تقویت کنند. 

[ بازدید : 16 ]

[ يکشنبه 22 مرداد 1402 ] 21:26 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]