برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

نصب اسکرچ برای موبایل

آخرین تاریخ به روز رسانی برنامه شما نشان می دهد که  نصب اسکرچ برای موبایل سازندگان برنامه های رقیب که با آنها روبرو هستید جدید هستند یا خیر. اگر این برنامه فقط چند سال پیش به روز شده بود، ممکن است امروز چندان فعال نباشد. با این حال، اگر برنامه به‌روزرسانی‌های ثابتی داشته باشد، حتی در حال حاضر نیز به خوبی از آن استفاده می‌شود.

چرا به روز رسانی خوب است؟

آخرین تاریخ به‌روزرسانی نیز نشان می‌دهد که تعمیر و نگهداری چقدر برای برنامه شما اهمیت دارد. بدون به روز رسانی مناسب، نمی توانید ویژگی های برنامه خود را بهبود بخشید. همچنین باید آنچه را که کاربران برنامه در مورد شما می گویند را یادداشت کنید. به این ترتیب، می توانید پیشنهادات و نظرات آنها را دریافت کرده و از آن برای بهتر کردن یک برنامه استفاده کنید.

شما می توانید از معیارهای تجزیه و تحلیل ارائه شده توسط فروشگاه برنامه Google Play و apple App Store برای پیگیری نظرات کاربران و KPI های برنامه خود - شاخص های کلیدی  نصب اسکرچ برای موبایل عملکرد استفاده کنید. برای ساختن اپلیکیشنی که مخاطبان شما را درگیر خود کند، باید کارکردها و مطالب جدیدی را به صورت روتین ارائه دهید. بهترین استراتژی برای حفظ مشتریان و جلوگیری از حذف برنامه‌های غیرفعال، به‌روزرسانی مداوم سرویس‌ها و ارائه محتوای جدید است، نه فقط زمانی که یک برنامه ایجاد می‌کنید.

نسخه های جدید را در برنامه بازاریابی خود بگنجانید تا مشتریان شما از آنها آگاه شوند. می‌توانید از طریق اعلان‌های فشاری به آن‌ها اطلاع دهید یا این ویژگی‌های اضافی را در صفحه اصلی که قابل توجه‌ترین بخش برنامه شما است، برجسته کنید.

در حالی که اگر تغییرات قابل توجهی ایجاد شده است، ممکن است نیاز به آپلود نسخه جدیدی از برنامه داشته باشید، می توانید برنامه خود را هر چند وقت یکبار که دوست دارید در فروشگاه های برنامه ارتقا دهید. هیچ محدودیتی برای اینکه هر چند وقت یکبار بتوانید برنامه خود را به روز کنید وجود ندارد. در صورت امکان در ارائه یک چیز اصلی تردید نکنید. ایده خوبی است که برنامه خود را با ویژگی های جدید، وصله های امنیتی و به روز رسانی سیستم عامل سه تا چهار بار در سال به روز کنید.

امروز AppMaster بدون کد را امتحان کنید! پلتفرم می‌تواند ایرانیان سایبر هر برنامه وب،  نصب اسکرچ برای موبایل موبایل یا بک‌اند را 10 برابر سریع‌تر و 3 برابر ارزان‌تر بسازد.رایگان شروع کنید

رتبه بندی و بررسی

شما می‌توانید با مرور بررسی‌های سازنده‌های اپلیکیشن رقیب خود، چیزهای زیادی درباره آن‌ها بگویید. اگر کاربران یک برنامه رقیب به آن رتبه‌بندی کمتری می‌دهند و در بررسی‌های خود از همین موضوع شکایت می‌کنند، به این معنی است که زمینه‌های زیادی برای بهبود وجود دارد. شما باید درک کنید که آنها با برنامه های تلفن همراه موجود با چه مشکلاتی روبرو هستند و سعی کنید هنگام ایجاد یک برنامه، اشتباهات مشابه را در برنامه خود تکرار نکنید.

از سوی دیگر، اگر اپلیکیشن‌های رقیبی هستند که رتبه‌بندی و بررسی‌های خوبی دارند، آن‌ها را بررسی کنید و ببینید چگونه کار می‌کنند. ببینید چرا کاربران برنامه برنامه را دوست دارند و آیا مشخصات طراحی وجود دارد که می توانید آن را نیز دنبال کنید. بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌هایی که سایر برنامه‌های تلفن همراه مشابه دارند مانند بازخورد کاربران هستند که نیازی به پرداخت هزینه ندارید. می توانید آنها را مرتب کنید و مخاطبان هدف خود را بیشتر درک کنید. چه خوب باشد چه بد، می‌توانید چیزی برای نصب اسکرچ برای موبایل  حذف آن‌ها پیدا کنید که به شما در بهبود برنامه کمک کند.

تعداد تقریبی دانلودهایی که یک برنامه دارد در play store و apple app store نمایش داده می شود. این به شما تخمین می‌دهد که چند نفر از یک برنامه استفاده می‌کنند. می تواند به شما بگوید که چقدر محبوب است. اگر می خواهید تجزیه و تحلیل دقیق تری از تعداد افرادی که یک برنامه را دانلود کرده اند داشته باشید، می توانید از ابزارهای شخص ثالث خارج استفاده کنید. این یک راه خوب برای دیدن میزان محبوبیت رقبای شما است.

اگر هیچ رقابتی نداشته باشید چه؟

اگرچه این نادر است، اما ممکن است به طور تصادفی به ایده ای برخورد کرده باشید که هیچ کس قبلاً به آن فکر نکرده است. اگرچه نداشتن رقابت عمده برخی از وظایف شما را آسان‌تر می‌کند، ممکن است تشخیص مخاطبان اسکرچ برای موبایل  هدف و نیازهای آنها دشوارتر باشد زیرا این ایده بسیار جدید است. این احتمال وجود دارد که دیگران نیز ایده شما را درک نکنند. ممکن است ایجاد برنامه ای مانند این کاملاً قابل اجرا یا مقرون به صرفه نباشد.

[ بازدید : 11 ]

[ يکشنبه 22 مرداد 1402 ] 20:06 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]