برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش اسکرچ

اسکرچ را از دوره های رایگان اسکرچ و آموزش های آنلاین آموزش اسکرچ  رایگان اسکرچ بیاموزید. دوره های رایگان را برای اسکرچ بر اساس سطح مهارت خود چه مبتدی یا متخصص انتخاب کنید. اینها آموزش ها و دوره های رایگان اسکرچ برای یادگیری مرحله به مرحله اسکرچ هستند.

مجموعه دوره های رایگان اسکرچ

این دوره های اسکرچ رایگان از MOOC ها و ارائه دهندگان آموزش آنلاین مانند Udemy، Coursera، Edx، Skillshare، Udacity، Bitdegree، Eduonix، QuickStart، YouTube و غیره جمع آوری می شوند. دوره های رایگان آموزش اسکرچ را بیابید و آموزش رایگان و دانش عملی اسکرچ را دریافت کنید.

به صورت رایگان با اسکرچ شروع کنید و به عنوان یک مبتدی به سرعت از ابتدا یاد بگیرید. آموزش‌های رایگان اسکرچ را برای مبتدیان بیابید که ممکن است شامل پروژه‌ها، تمرین‌های تمرینی، آزمون‌ها و تست‌ها، سخنرانی‌های ویدیویی، مثال‌ها، گواهینامه و سطح پیشرفته شما باشد. برخی از دوره ها گواهی رایگان در پایان دوره ارائه آموزش اسکرچ  می دهند.

دوره‌های اسکرچ بر اساس در دسترس بودنشان در پلتفرم‌های اصلی‌شان مانند Udemy، Coursera، Edx، Udacity، skillshare، Eduonix، QuickStart، YouTube و سایر ارائه‌دهندگان Moocs، در پیشنهادات رایگان، تخفیف، آزمایش‌های رایگان دسته‌بندی می‌شوند. برای حفظ آخرین وضعیت، لیست دوره های اسکرچ در فواصل زمانی منظم به روز می شود.

پس از جمع‌آوری دوره‌ها و آموزش‌ها از Moocs و ارائه‌دهندگان مختلف آموزشی، آن‌ها را بر اساس قیمت، نوع موضوع، گواهینامه آن فیلتر می‌کنیم و در موضوع یا زبان برنامه‌نویسی یا فریمورک مربوطه دسته‌بندی آموزش اسکرچ  می‌کنیم تا برای یافتن دوره مناسب، وقت خود را تلف نکنید. در عوض شروع به یادگیری کنید

دوره های آموزشی یا آموزشی بیشتری را پیشنهاد می کنید؟

آیا فکر می کنید هر دوره آموزشی اسکرچ یا دوره اسکرچ باید در این لیست گنجانده شود؟ لطفاً آموزش اسکرچ جدید را ارسال کنید و هم اکنون دوره اسکرچ خود را با سایر اعضای انجمن به اشتراک بگذارید. Scratch یک محیط برنامه نویسی قدرتمند و بصری است که مقدمه ای عالی برای دنیای برنامه نویسی فراهم می کند. با چیدن بلوک‌ها به یکدیگر، ایرانیان سایبر می‌توانید انیمیشن‌ها و بازی‌های شگفت‌انگیزی ایجاد کنید که می‌توانند از یادگیری در محاسبات پشتیبانی کنند، در حالی که از زمینه‌های معنی‌دار در سراسر برنامه درسی گسترده‌تر استفاده می‌کنند.

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه در محیط برنامه نویسی Scratch حرکت کنید، از اصول اولیه نحوه استفاده از اسپریت، لباس و پس زمینه تا نحوه ایجاد انیمیشن و بازی. شما یاد خواهید  آموزش اسکرچ گرفت که چگونه محتوای موجود را تغییر دهید، برنامه های خود را ایجاد کنید و خلاقیت های خود را به اشتراک بگذارید. شما همچنین مفاهیم کلیدی برنامه‌نویسی ترتیب، تکرار و انتخاب و نحوه پشتیبانی از یادگیری کودکان از طریق Scratch را بررسی خواهید کرد.

برای کیست؟

معلمان ابتدایی که در استفاده از Scratch کاملاً جدید هستند یا می خواهند درک خود را از نحوه استفاده از آن در کلاس درس توسعه دهند.

موضوعات تحت پوشش

مقدمه ای بر محیط اسکرچ و نحوه استفاده از اسپرایت ها، لباس ها و پس زمینه ها.آشنایی با مفاهیم اصلی برنامه نویسی و بهترین روش استفاده از آنها، از ترتیب و تکرار گرفته تا انتخاب و متغیرها.

انیمیشن ها و بازی های خود را برای آزمایش مهارت های جدید خود بسازید.چگونه کار خود را با جامعه گسترده تر Scratch به اشتراک بگذارید و چگونه کارهای دیگران را مشاهده و دوباره میکس کنید.

بازی ها و انیمیشن های Scratch خود را بسازید.مدت زمان  آموزش اسکرچ این دوره چقدر است؟این 8 ساعت یادگیری خودگردان است.

چگونه یاد خواهید گرفت؟

[ بازدید : 13 ]

[ شنبه 17 تير 1402 ] 16:15 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]