برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس تابستانی برای بچه ها و نوجوانان

کتابهای عالی در فیلم ها کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان  این انتشار فیلم های عناوین مورد علاقه کودکان ، شما را در تمام تابستان سرگرم خواهد کرد:

 

The Hunger Games نوشته سوزان کالینز: وارد دنیای آخرالزمانی Panem شوید و شاهد ورود کاتنیس به نبرد با مرگ در بازی های گرسنگی Capitol باشید.

مجموعه هری پاتر توسط J.K. رولینگ: عنوان مورد کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان علاقه خود را از این مجموعه انتخاب کنید یا تمام هفت سال ماجراهای هری را به عنوان پسری که زندگی کرد تماشا کنید.

نانسی درو توسط کارولین کین: کارآگاه جوان باهوش و باهوش ، در یک جنایت طولانی مدت حل نشده تصادف می کند.

دزد صاعقه اثر ریک ریوردان: پرسی جکسون کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان جوان به ریشه های واقعی خود پی می برد و تلاش برای متوقف کردن جنگ بین خدایان اساطیر یونان را آغاز می کند.

شیر ، جادوگر و کمد لباس توسط C. S. Lewis: این نسخه زنده و با پیشرفت رایانه ، داستان کلاسیک را به سطح جدیدی می برد.

 

با انگیزه نگه داشتن کودکان

مشارکت والدین در ماه های تابستان برای کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان موفقیت دانش آموزان بسیار مهم است. طبق انجمن ملی آموزش ، "والدینی که به طور فعال درگیر یادگیری فرزندانشان در خانه هستند ، به فرزندانشان کمک می کنند تا در مدرسه و خارج از مدرسه یادگیرنده های موفق تری باشند." والدین را با یک خبرنامه کامل و پر از فعالیت تشویق کنید که در طول تابستان باعث فراموشی و حتی ایجاد مهارت می شود.

 

هر روز برای خواندن وقت بگذارید. کتابهایی ایران سایبر را که کودک میخواند پیگیری کنید و وقتی به نقاط عطفی رسید (مثلا هر کتاب دهم) با یک فعالیت یا رفتار خاص به او پاداش دهید. پروژه های هنری را براساس عناوین مورد علاقه انجام دهید ، مانند طراحی صحنه مورد علاقه ، یا ساخت عروسک های کیسه ای کاغذی.

به کتابخانه محلی خود مراجعه کنید. بسیاری از کتابخانه ها برنامه های تابستانی خواندن فوق العاده ای دارند که به دلیل تعداد کتابهایی که می خوانند ، به کودکان پاداش می دهند.

هر روز را آموزشی کنید. کودکان با کمک به مواد کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان غذایی ، لباسشویی و آشپزی ، حل مسئله ، ریاضیات ، علوم و واژگان را می آموزند.

یک دفترچه یادداشت تابستانی ایجاد کنید. کارت پستال و بلیط فیلم را ذخیره کنید ، داستان های خانوادگی یا اتفاقات جالب را از هر روز ثبت کنید ، خواه به تعطیلات بروید یا فقط به پارک محله خود بروید.

 

بازی های اتومبیل رانی

برای بچه هایی که در اتوبوس هستند یا خانواده هایشان در کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان تعطیلات هستند ، با استفاده از فعالیت هایی که بچه ها را مشغول می کند و مهارت های خواندن و ریاضیات را ایجاد می کنند ، از این وسایل طولانی استفاده کنید

[ بازدید : 38 ]

[ يکشنبه 30 خرداد 1400 ] 16:43 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]