برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ

آمار رتبه بندی دروس در اینجا برخی از  آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ آمارهای کلی در مورد رتبه بندی آورده شده است:

تمامی دوره ها رایگان یا ممیزی رایگان هستند.همه دوره ها برای مبتدیان هستند، یعنی نیازی به تجربه برنامه نویسی نیست!

همچنین اکثر این دوره ها را می توان کودکان یا نوجوانان گذراند.تمامی دوره های این رتبه بندی از آخرین نسخه اسکرچ یعنی اسکرچ 3.0 استفاده می کنند.

حدود 1 هزار نفر دوره‌های اسکرچ را در کلاس مرکزی دنبال می‌کنند.بدون مقدمه، بیایید از میان انتخاب های برتر بگذریم.

1. مقدمه CS50 بر برنامه نویسی با اسکرچ (دانشگاه هاروارد)

انتخاب شماره 1 من  آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ برای بهترین دوره اسکرچ باید مقدمه CS50 بر برنامه نویسی با اسکرچ توسط دانشگاه هاروارد باشد.

این دوره رایگان با مدرک رایگان برای دانش آموزانی طراحی شده است که هیچ تجربه قبلی در زمینه برنامه نویسی ندارند. شما اصول برنامه نویسی و تفکر محاسباتی را یاد خواهید گرفت که مفاهیم آن به هر زبان برنامه نویسی دیگری که در طول حرفه خود یاد خواهید گرفت منتقل می شود. از جمله چیزهایی که می‌سازید داستان‌های بصری، انیمیشن‌ها، هنرهای تعاملی و حتی بازی‌ها هستند!

آنچه یاد خواهید گرفت

دوره را ابتدا با یادگیری در مورد جن‌ها، تصاویر شخصیت‌هایی که می‌توانید روی صفحه قرار دهید و هر محیطی را که برای داستان می‌خواهیم ایجاد کنید، شروع می‌کنید. اما اسپرایت ها به طور پیش فرض ثابت هستند. می‌توانید با دادن  آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ دستورالعمل‌هایی که در غیر این صورت به عنوان توابع شناخته می‌شوند، آنها را وادار کنید به رویدادهایی مانند کلیک‌های ماوس واکنش نشان دهند. اکنون می توانید sp خود را بسازیدrite در پاسخ به یک رویداد کاربر صحبت کنید، حرکت کنید و فکر کنید!

متغیرها به برنامه اجازه می دهند اطلاعات را به خاطر بسپارد، بنابراین می توانید نام خود را به برنامه بدهید و اسپرایت به شما خوشامد بگوید. شما همچنین می توانید برنامه را مجبور به انجام محاسبات کنید ایرانیان سایبر و حتی بر اساس مقدار با شرطی ها و حلقه ها تصمیم گیری کنید، به این معنی که می توانید آنچه را که می خواهید برنامه شما انجام دهد حتی بهتر بیان کنید!

در مرحله بعد، یاد خواهید گرفت که چگونه با انتزاع شروع به محاسبات کنید، که مفاهیم را با پنهان کردن پیچیدگی ساده می کند. انتزاعات به شما این امکان را می دهد که بدون گم شدن در جزئیات، آنچه را که در حال وقوع است پیگیری کنید. در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه از ابتدا (در ابتدا) به ساخت پروژه های بزرگ نزدیک شوید.

چگونه یاد آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ  خواهید گرفت

این دوره 3 هفته است و هر هفته حدود 2 تا 6 ساعت مطالعه دارد. شما با تماشای فیلم های سخنرانی، خواندن یادداشت های سخنرانی و کار روی پروژه هایی که با هر سخنرانی ارائه می شود، یاد خواهید گرفت. هنگامی که تمام پروژه های خود را با موفقیت ارسال کردید، اگر در هر پروژه حداقل 70٪ امتیاز کسب کنید، گواهی پایان به شما اعطا می شود.

این دوره دارای 303 نشانک و 1 بررسی در کلاس مرکزی است.همچنین در صورت نیاز به نشان دادن گواهی به کارفرما یا مؤسسه، می‌توانید گواهی تأیید شده پولی را انتخاب کنید.دیوید جی مالان به مدت 15 سال CS50 را آموزش داده است، ابتدا در دانشگاه هاروارد و از سال 2012 در edX.

برایان یک مهندس نرم افزار در Automattic است. او در کنار دیوید برای ارائه بهترین تجربه آموزشی در زمینه برنامه نویسی کار می کند.اگر به این دوره علاقه مند هستید، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دوره و نحوه ثبت نام در اینجا بیابید.

2. کد خود را! مقدمه ای بر برنامه نویسی (دانشگاه ادینبورگ)

دومین انتخاب من برای بهترین دوره Scratch، Code Yourself است! مقدمه ای بر برنامه نویسی

این دوره ممیزی رایگان با همکاری دانشگاه ادینبورگ و Universidad ORT اروگوئه است. هدف آن معرفی مبتدیان بدون تجربه برنامه نویسی با اصول اساسی برنامه نویسی، علوم کامپیوتر و تفکر محاسباتی است. آموزش برنامه نرم افزار اسکرچ  زمانی که این دوره را به پایان می رسانید، می توانید مانند یک مهندس نرم افزار که آماده شروع به ماجراهای برنامه نویسی پیشرفته تر است فکر کنید.

[ بازدید : 12 ]

[ پنجشنبه 4 خرداد 1402 ] 6:57 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]