برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

شهر در ماینکرافت

بلوک‌های شیشه‌ای برای تغییر بافت یکنواخت هستند، شهر در ماینکرافت  و کف‌پوش ساخته شده از آندزیت صیقلی و کوره‌ها ترکیبی است که قبلاً ندیده‌ایم!

نکته جالب در مورد این آموزش ویدیویی Minecraft این است که می توانید این ایده را برای هر فروشگاه یا فروشگاه دیگری که در شهر خود نیاز دارید تطبیق دهید، بنابراین امیدواریم این طرح را امتحان کنید!

همچنین: فهرست نهایی ما با 40 ایده برتر قلعه Minecraft ممکن است شما را برای ایجاد یک امپراتوری قرون وسطایی الهام بخشد.

5

خانه بزرگ حومه شهر طراحی خانه بزرگ Minecraft در حومه شهر چگونه بسازیم اسکرین شات توسط Greg Buildsتماشای آموزش

تقریباً هر شهر Minecraft در نهایت شهر در ماینکرافت  به یک منطقه حومه شهر برای بازیکنان خود نیاز دارد. اگر می‌خواهید مایل بیشتری را طی کنید، می‌توانید آموزش ویدیویی زیر توسط Greg Builds را امتحان کنید، جایی که تخته‌های توس و کوارتز در این خانه دوست‌داشتنی حومه شهر به صحنه می‌روند. کل سازه 22 بلوک عرض، 13 بلوک بلند و 16 بلوک طول دارد، بنابراین امیدواریم که از قبل یک سطح خوب و صاف برای شروع این ساخت داشته باشید! با طراحی داخلی مجلل با حمام و آشپزخانه، توصیه می کنیم برای داشتن یک پایه بقای کاربردی، مدهای مبلمان را نصب کنید!

6

زندان ایده ساختمان شهر زندان Minecraft 1.18اسکرین شات توسط Greg Builds تماشای آموزش

سرورهای چندنفره عمومی باید مکانیسم‌هایی برای ایرانیان سایبر مجازات بازیکنانی که قوانین را زیر پا می‌گذارند، شامل ممنوعیت موقت این مجرمان یا انتقال شخصیت‌های آن‌ها به محوطه زندان باشد. آموزش ویدیویی زیر توسط گرگ بیلدز، کنده های چوب را با سنگ ترکیب می کند تا یک زندان کوچک بسازد که می توانید از آن برای اهداف تزئینی استفاده کنید یا آن را به عنوان یک منطقه زندان واقعی برای روستاییان یا دوستان خود تطبیق دهید.

یک فضای 20×21 را کنار بگذارید و برای نمای بیرونی چوب بلوط، میله های آهنی و دیوارهای آجری سنگی را روی هم قرار دهید. اگر نگران افرادی هستید که سعی می کنند از حبس خود فرار کنند، چندین پلاگین وجود دارد که می توانید در یک سرور چند نفره استفاده کنید. این ساخت زندان Minecraft را به عنوان غیرقابل شهر در ماینکرافت  تخریب پیکربندی کنید. موفق باشید از اینجا فرار کنید!

7

مینی مارکت آموزش ساخت ایده شهر Minecraft Minimarketاسکرین شات توسط Brandon Stilley Gaming تماشای آموزش

آموزش ویدیویی زیر توسط Brandon Stilley Gaming دارای یک مینی مارکت شگفت انگیز است که برای رسیدن به ظاهری ساده و تمیز به کوارتز ترکیب شده با بتن نارنجی برای دیوارها و بتن خاکستری برای سقف نیاز دارد. ابعاد ساختمان فضای زیادی را برای قرار دادن صندوقچه ها و وسایل برای فروش در اختیار شما قرار می دهد! استفاده از شیشه های رنگی مشکی یک راه عالی برای ایجاد پنجره های جذاب شهر در ماینکرافت  تر و حفظ حریم خصوصی بیشتر از چشمان کنجکاو است. توجه داشته باشید که سازنده یک ویدیوی دوم را بارگذاری کرده است که در آن جزئیات نحوه بازسازی دکوراسیون داخلی را توضیح می دهد، بنابراین حتما آن را نیز بررسی کنید!

8

سینما فیلم آموزشی Idea Cinema for Minecraft Survival Singleplayer اسکرین شات توسط TSMC تماشای آموزش

به جز موارد ضروری، چه چیز دیگری می تواند در شهر شما از دست داده شود؟ در مورد ساختن برخی از امکانات بسیار مورد استقبال، مانند سینما، چطور؟ اگر با حال و هوای مدرن رفته اید، شهر در ماینکرافت  آموزش ویدیویی زیر توسط TSMC کاملاً در شهر شما مناسب است. ترکیب رنگ قرمز و سفید یادآور بسته بندی پاپ کورن کلاسیکی است که در زندگی واقعی می بینیم، اما همیشه می توانید پالت 

[ بازدید : 9 ]

[ پنجشنبه 4 خرداد 1402 ] 5:06 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]