برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

ماینکرافت ترسناک

در یک بازی Minecraft Horror کلاسیک، ماینکرافت ترسناک  بازیکنان معمولا در یک موقعیت اول شخص قرار می گیرند و باید با موجودات ترسناک و چالش هایی مانند پاسخ به پرسش ها، برای پیشروی در بازی مبارزه کنند. هدف از این بازی معمولا برای پیدا کردن راه خروج است، اما برای رسیدن به این هدف، بازیکنان باید با موجودات ترسناکی مانند زامبی ها، شبح ها و ارواح روبرو شوند.

برای دارندگان بازی Minecraft، گسترش دنیای بازی می تواند یک چالش فراگیر باشد، برای نمونه، در بعضی از موارد، بازیکنان می توانند خود یک داستان ترسناک ایجاد کنند و در آن برای پیشرفت در بازی، با چالش هایی مانند پیدا کردن اشیاء و حل معماهایی روبرو شوند.

اگرچه بازی Minecraft Horror برای هر کسی توصیه نمی شود، این بازی یک گزینه خوب برای آنانی است که دوست دارند تجربه های ترسناک و منحصر به فرد را در دنیای مجازی تجربه کنند. Minecraft به عنوان یک سندباکس مناسب برای خانواده به بازار عرضه شده است. برای اکثر افراد، چیزی جز خلاقیت و شادی در دنیای پیچیده آن وجود ندارد. Minecraft با بیش از 600 میلیون بازیکن  ماینکرافت ترسناک فعال، بر صنعت بازی تسلط دارد. با این حال، اجازه ندهید پنجه های جذاب و شایان ستایش آن، بازیکنان بی گناه را فریب دهد. Minecraft یک بازی ترسناک است.

10 بار که بازی‌های ترسناک از راه‌هایی ترسناک بودند که فیلم‌ها نمی‌توانند باشند

با جست و جوی اینترنت، گیمرها پست های فروم زیادی در مورد افرادی پیدا می کنند که «بیش از حد از بازی می ترسند». برای یک بازی که به هیچ وجه قرار نیست ترسناک باشد، چرا اینطور است؟ دقیقاً چه چیزی Minecraft را به یک بازی ترسناک مؤثر تبدیل می کند؟ آیا رقابت با برخی از بازی‌های ترسناک معروف‌تر آنقدر ترسناک است؟

تضاد بین وحشت و نه Minecraft استیو تعقیب بامبلبی

چیزی که مردم را در مورد Minecraft ناراحت می کند ماینکرافت ترسناک ، تمایل آن به داشتن یک تضاد عمیق بین "ناز" بودن و "خزنده بودن" است. تمام دنیا به اندازه‌ای ناآرام و ناآرام است که می‌تواند چشم را به خود جلب کند. چرا همه چیز بلوک است؟ در حالی که سبک هنری اغلب به بازی کمک می کند ایرانیان سایبر، گاهی اوقات با رندرهای بالاتر و مدهای بافت شدید، بازی به سرعت کمی بیش از حد واقعی می شود.

علاوه بر این، لحن بازی به ندرت ثابت است. بازیکنان از یک لحظه در حال ساختن یک مزرعه هندوانه هستند و لحظه ای دیگر، آنها در تاریکی زمین یک غار حرکت می کنند. این تضاد در لحن است که عجیب و غریب و در نهایت ناراحت کننده است. این احساس را ایجاد می کند که انگار یک زیر شکم تاریک در این دنیای به ظاهر ساخاری وجود دارد.Minecraft دارای یک جو سرد کننده است یک بسته بافت از زیر که آن را آبی و مه آلود می کند

Minecraft با موفقیت فضای ترسناک کیهانی را به تصویر کشیده است که اکثر بازی‌های ترسناک رویای آنها را می‌توانستند مدیریت کنند. تصاویر، اگرچه زیبا هستند، اما گاهی اوقات می توانند کاملاً وحشتناک باشند. حسرت و ترس در هوا موج می زند. استیو باید زنده بماند. او ماینکرافت ترسناک  نیاز به خوردن دارد.

11 فیلم غیر ترسناک با صحنه های شگفت انگیز ترسناک

برای انجام این کار، او نیاز به کاوش و رفتن به غارهای تهدیدآمیز با دالان های تاریک دارد. در شب، بازیکنان به سختی می توانند دو پا جلوی خود را بدون مشعل ببینند. و همه ما می دانیم که هیولاهایی در آن تاریکی پنهان شده اند.

تنها؟ تنها بازمانده؟ استیو کیست؟ نقشه بازی های گرسنگی ماین کرافت از یک شهر متروکه

استیو، شخصیت بازیکن کیست؟ استیو در Minecraft کیست؟ در ابهام عینی پشت داستان شخصیت، وحشت‌های زیادی را می‌توان یافت. هنوز روستایی وجود دارد، اما هیچ کدام شبیه استیو نیستند. در بازی پراکنده، خرابه هایی در اعماق جنگل ها و غارها پنهان شده است.

چه کسی اینها را ساخته است؟ چرا رها شده اند؟ با توجه به "پایان"، حتی خدایان بالقوه ای وجود دارند که هر حرکت بازیکن را تماشا می کنند. آنها چه کسانی هستند؟ آیا آنها استیو را ماینکرافت ترسناک  آزمایش می کنند؟ یک سوال ناخواسته به سوال دیگری منتهی می شود.

تعداد غیر خدایی پرش های ناخواسته یک خزنده از ماین کرافت در مقابل پس زمینه بیابان

[ بازدید : 24 ]

[ يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 ] 6:34 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]