برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش آنلاین اسکرچ

اگر کودک شما علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی رایانه است ، آموزش آنلاین اسکرچ برنامه نویسی با اسکرچ مقدمه بسیار خوبی است. این دستورالعمل های واضح ، تصاویر مفید و اصطلاحات پیچیده ای ندارد. سانشاین به راحتی می توانست پروژه ها را دنبال کند. داشتن کتاب توسط رایانه به او امکان می دهد تا به راحتی پروژه ها را جستجو کند یا کدگذاری خود را بررسی کند تا مطمئن شود درست از کار درآمده است.

این رویکرد عملی در کارگاه با استفاده از لوازم جانبی زیادی در زندگی واقعی قابل مشاهده بود. به عنوان مثال ، در این فضا یک گودال بزرگ توپی با سنسورها نصب شده بود تا بچه ها بتوانند سنسورها را برنامه ریزی کرده و داده ها را جمع کنند. یک فنجان آب به عنوان سوئیچ استفاده می شد. وقتی انگشت خود را در آب فرو بردید یکی از مادرانی که در این مراسم ملاقات کردم سیاست سختگیری در مورد زمان صفحه نمایش و دسترسی به دستگاههایی مانند iPad داشت. اما او دخترش پنه لوپه را به کارگاه آورد تا بتواند در معرض جنبه "خلاق" این سیستم عامل ها قرار گیرد. پنه لوپه در کلاس دوم رمزگذاری را امتحان کرده بود و از حضور در این مراسم بسیار هیجان زده بود.

  ، سیگنالی برای روشن یاسال آموزش آنلاین اسکرچ iranian cyberمی شود. و ، بچه ها از یک برنامه Scratch منبع باز برای یادگیری کدگذاری استفاده کردند.

من با برخی از والدین که فرزندانشان را همراهی می کردند صحبت کردم و آنها از کارگاه هیجان زده بودند. بیشتر بچه ها قبلاً در معرض کدگذاری قرار داشتند ، اما آنها گفتند که این تجربه بی نظیر و سرگرم کننده است.

تیم استارک همچنین زمان زیادی را صرف یافتن راه هایی برای ایجاد یک پروژه کدگذاری گروهی در اجلاس منبع باز کرد. تمرکز آنها بر روی چیزی بود که همچنین می تواند با بچه های سراسر جهان بازی شود آموزش آنلاین اسکرچ و به آن کمک کند.

 

یکی از مادرانی که در این مراسم ملاقات کردم  خاموش کردن دستگاه ایرانیان سایبر ار سیاست سختگیری در مورد زمان صفحه نمایش و دسترسی به دستگاههایی مانند iPad داشت. اما او دخترش پنه لوپه را به کارگاه آورد تا بتواند در معرض جنبه "خلاق" این آموزش آنلاین اسکرچ سیستم عامل ها قرار گیرد. پنه لوپه در کلاس دوم رمزگذاری را امتحان کرده بود و از حضور در این مراسم بسیار هیجان زده بود.

 

برچسب ها: آموزش آنلاین اسکرچ ,

[ بازدید : 35 ]

[ شنبه 29 خرداد 1400 ] 14:07 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]