برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش آنلاین اسکرچ

پاسخگویی به این اقدامات بنویسم ، من به سادگی بلوک ها را آموزش آنلاین اسکرچ می کشم (که به طرز بسیار دلپذیری در کنار هم قرار می گیرند) و آنها را در جای خود قرار می دهم. وویلا


درک این جمله "اگر جای دیگری نیست" اگرچه به ظاهر ساده است ، بخشی جدایی ناپذیر در درک نحوه کدگذاری است. علاوه بر این ، یادگیری در مورد اقدامات و تکرار حلقه ها ضروری است. عبارات عملکرد آموزش آنلاین اسکرچ به یک فرمان می گوید که چه زمانی باید اتفاق بیفتد ، و حلقه های تکرار مشخص می کنند که آیا یک اسکریپت باید تکرار شود ، و چند بار.

 

بگذارید به طور خلاصه در مورد "حلقه های تکرار" آموزش آنلاین اسکرچ صحبت کنیم. به جای استفاده از خطوط بی پایان کد ، می توانیم به سادگی یک کد بدست آوریم که بقیه اسکریپت را محصور کند و به او بگوید تعداد مشخصی از تکرار آن را تکرار کند ، یا به طور همیشگی. در Scratch ، یک بلوک تکراری بصورت بصری به اطراف اسکریپت می پیچد ، بنابراین می توانید آموزش آنلاین اسکرچ ببینید چه کارهایی باید تکرار شوند.

 

آنچه در مورد اسکرچ عالی است آموزش آنلاین اسکرچ این است که این دستورات را به عنوان یک معما ارائه می دهد و به کاربر سرنخی درباره چگونگی قرار گرفتن دستورات در کنار هم و تعامل با یکدیگر می دهد. توجه کنید که عبارات "IF" به شکل الماس و آبی هستند. موارد اسکریپت قابل اجرا به رنگ بنفش هستند و به بلوک "IF ELSE" پیوند می یابند. "حلقه برای همیشه" آموزش آنلاین اسکرچ  بقیه اسکریپت را در آغوش می کشد ، و بلوک "هنگامی که پرچم سبز کلیک می شود" همیشه از بالا مشخص می شود ایران سایبر و اقدامات لازم برای اجرای اسکریپت را مشخص می کند. ناتو


 

تقریباً هر کسی می تواند Scratch را یاد بگیرد. این برای شما نیز مناسب است ، بزرگسالان! اما در اینجا فقط چند پیش نیاز وجود دارد:برای کسب اطلاعات بیشتر به SCRATCH.MIT.EDU مراجعه کرده و کاوش کنید. اسکرچیدن مبارک!

 

امیلی آنجل یک مربی اسکرچ در DAE است. هنگامی که او تدریس آموزش آنلاین اسکرچ نمی کند ، او مشغول نوشتن و ضبط آهنگ ها ، مدیریت و بازیگری به عنوان مهندس ارشد در استودیوی ضبط DAE و بازاریابی از طریق رویدادهایی است که در فضای انبار 8000 متر مربع DAE برگزار می شود.

Scratch بیش از یک دهه پیش در MIT توسعه یافته است و به شما امکان می دهد بدون نیاز به وارد کردن یک خط کد ، بازی ها ، داستان های تعاملی یا انیمیشن ها را ایجاد کنید.

در عوض ، Scratch بلوک های ساختمانی مجازی ، شبیه لگو را ایجاد می کند آموزش آنلاین اسکرچ که می توانند با هم جمع شوند و برنامه های کاملاً پیشرفته ای ایجاد کنند.

[ بازدید : 34 ]

[ چهارشنبه 26 خرداد 1400 ] 9:34 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]