برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی

تخصص Banas این است که اطلاعات مربوط به آموزش برنامه نویسی زبان های کدگذاری را به یک ویدیو در هر زبان فشرده می کند. برای بینندگانی که ویدیوهای طولانی‌تر اما کامل‌تر را به‌جای تکه‌های کوچک دوست دارند، خوب است، یا می‌خواهند ویدیوهای کلی از زبان‌ها را قبل از غواصی در کلاس‌ها/برنامه‌های درسی رایگان برنامه‌نویسی تماشا کنند.

ویدیوهای برنامه نویسی رایگان موجود: جاوا، روبی، PHP، C++، HTML، Android، Python، زبان اسمبلی و موارد دیگرمشترکین: 1.16 میلیوندرک باناس یوتیوب32. دانش برنامه نویسی

کانالی عالی برای مبتدیان مطلق که می خواهند پایه ای برای آموزش کد یاد بگیرند. لیست های پخش گام به گام آموزش زبان های مختلف را بدون فرض دانش قبلی پوشش می دهند.

چه ویدیوهای برنامه نویسی  آموزش برنامه نویسی رایگانی را ارائه می دهند: جاوا، پایتون، C، JavaFX، برنامه نویسی اندروید، بوت استرپ و موارد دیگر.مشترکین: 1.5 میلیون

33. برنامه نویسی با Mosh

در این کانال یوتیوب، می توانید محتوای رایگان خالق Code With Mosh (که در آن دوره های پولی نیز ارائه می دهد) پیدا کنید. برای مبتدیانی که می خواهند مفاهیم برنامه نویسی به زبان انگلیسی ساده، از الگوریتم ها تا جلویی، بک اند و توسعه موبایل توضیح داده شود، شگفت انگیز است. به عنوان یک مهندس نرم افزار، موش همچنین به کسانی که به دنبال دنبال کردن این مسیر هستند، توصیه های شغلی می کند.

ویدیوهای کدنویسی رایگان موجود: پایتون، جاوا اسکریپت،  آموزش برنامه نویسی سی شارپمشترکین: 2.25 میلیون34. CS Dojo

این وب سایت برنامه نویسی رایگان شامل آموزش های گام به گام برنامه نویسی، مشاوره شغلی فنی، مراحل برنامه نویسی پروژه، ویدیوهای نوع "روزی در زندگی" و موارد دیگر است. آموزش توسط YK Sugi، مهندس ایرانیان سایبر نرم افزار در گوگل آموزش داده می شود.

ویدئوهای کدنویسی رایگان در دسترس: پایتون، ساختارهای داده و الگوریتم‌ها، جاوا اسکریپتمشترکین: 1.78 میلیون35. Blondiebytes

ویدیوهای blondiebytes که توسط کاترین هاج آموزش داده شده است، اصول برنامه نویسی، توصیه های شغلی، ویدیوهای سبک «روزی در زندگی» و موارد دیگر را پوشش می دهند. آموزش های جدید به طور مرتب آپلود می شوند.

ویدیوهای برنامه نویسی رایگان آموزش برنامه نویسی در دسترس: جاوا، بلاک چین، اصول CS، Angular، Xcode و موارد دیگر!مشترکین: 71 هزار بازگشت به فهرست مطالب📝 وبلاگ هایی برای کمک به یادگیری برنامه نویسی

36. دیوید والش

این وبلاگ کد نویسی توسط دیوید والش (یک توسعه دهنده ارشد در موزیلا) اداره می شود، اگرچه افراد دیگری نیز در سایت می نویسند. در آموزش های رایگان برنامه نویسی، روش ها، دموها و موارد دیگر شیرجه بزنید.

صفحه اصلی وبلاگ دیوید والش37. Softwarehow

همه چیز در مورد یادگیری نحوه استفاده از ابزارهای نرم افزاری برای حل مشکلات رایجی که در فناوری با آن مواجه می شوید. نکات، راهنماها، و بررسی نرم افزار خاص.

38. سایت پوینت

آنها نویسنده های زیادی دارند و اغلب منتشر می کنند. موضوعات برنامه نویسی از HTML و CSS گرفته تا کارآفرینی متغیر است. وب‌سایت کدنویسی همچنین کتاب‌ها و دوره‌های پولی را در مورد SitePoint Premium ارائه می‌دهد. حتماً «مجموعه‌های» جدیدتر آن‌ها را بررسی کنید – که شامل آموزش‌های کدنویسی در موضوعاتی مانند امنیت وردپرس، React.JS و Swift است. (و هر روز موارد جدید اضافه می شود!)

صفحه اصلی سایت پوینت39. Envato Tuts+

[ بازدید : 29 ]

[ شنبه 19 شهريور 1401 ] 17:12 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]