برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان

این می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد که آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان بسیاری از آنها به نیازهای شما بستگی دارد: چقدر زمان دارید؟ ترجیح می‌دهید چگونه یاد بگیرید – با انجام دادن، خواندن، تماشای ویدیو، یا ترکیبی؟

به عنوان مثال، کتاب‌ها می‌توانند برای کسانی که به دنبال یادگیری زبان، ابزار یا چارچوب خاصی هستند واقعا مفید باشند، اما دارای چندین جنبه منفی هستند. اولاً این واقعیت وجود دارد که اگر نتوانید از یک دوست یا کتابخانه محلی خود قرض بگیرید (آنها را به خاطر دارید؟)، آنها برای شما هزینه خواهند داشت. ثانیاً، برای بسیاری از افراد، این سبک یادگیری غیرفعال خواندن می‌تواند تا حدودی کند باشد.

با این حال، مصالحه ای وجود دارد - به صورت آنلاین، تعداد زیادی راهنما و مقدمه های مکتوب برای برنامه نویسی، به ویژه راهنماهای خود شرکت های بزرگ فناوری، به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد. موزیلا، سازندگان مرورگر فایرفاکس، یک راهنمای توسعه وب ظاهری مفید دارد.

نکته مهم در مورد دوره های رایگان آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان توسعه وب این است که آنها نیازی به تعهد جدی ندارند—شما می توانید چندین مورد از آنها را به سبک Goldilocks امتحان کنید تا زمانی که مورد مناسب خود را پیدا کنید.

3. بهترین دوره های توسعه وب رایگان

بسیاری از دوره های مبتدی به طور طبیعی بر روی زبان های برنامه نویسی ساده تر برای یادگیری تمرکز می کنند، اما نه همه آنها. به همین دلیل، قطعاً ارزش دارد که نگاهی بیندازید تا ببینید کدام زبان‌ها، چارچوب‌ها ایرانیان سایبر و ابزارها را پوشش می‌دهند. برخی از زبان ها را شامل می شود بسیاری از دانش نظری قبلی، که می تواند یک منحنی یادگیری شیب دار را برای مبتدیان فراهم کند.

دوره توسعه وب برای مبتدیانمبانی جاوا اسکریپتاصول برنامه نویسی با پایتونطراحی سایت ریسپانسیو در 30 دقیقهGoLangHTML5 و CSS3Node.js و Express.js1. دوره توسعه وب CareerFoundry برای مبتدیان

این دوره کوتاه جامع به شما وعده می دهد که  آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان مقدمه ای ایده آل برای کدنویسی را به شما ارائه دهد، جایی که تنها پس از پنج دوره آموزشی با کار عملی برای شروع نمونه کار توسعه وب خود کنار می روید. به جای تمرکز روی یک یا دو زبان، این دوره رایگان از شما می‌خواهد یک وب‌سایت با HTML ایجاد کنید، سپس با CSS به آن استایل بدهید و در نهایت با جاوا اسکریپت آن را زنده کنید. این سه با هم به عنوان ستون‌های اینترنت شناخته می‌شوند—بنابراین شما واقعاً با رعایت اصول اولیه کنار می‌روید.

با تقسیم به ویدیوهای قابل هضم که هر کدام بیش از 15 دقیقه طول نمی کشد، می توانید دوره را با سرعت خود ادامه دهید. در پایان، نه تنها مهارت‌های حرفه‌ای را که از ابتدا در برنامه ۷ ماهه توسعه وب Full-Stack توسعه می‌دهید، خواهید داشت، بلکه صفحه وب با ظاهری حرفه‌ای و پاسخگوی تلفن همراه خود را نیز خواهید داشت. خود نمایی کردن. هر روز با یک چالش روزانه برای شما به پایان می رسد تا آنچه را که یاد گرفته اید آزمایش کنید، و همچنین یک آزمون نهایی - ACE آن را انجام دهید و می توانید در برنامه کامل تخفیف بگیرید!

کات برجسته دوره: های استاد HTML و CSSفونت های سفارشی را در صفحات وب تغییر دهید و سبک دهیددسترسی به داده هایی ه کاربران با جاوا اسکریپت وارد کرده اند

2. اصول جاوا آموزش طراحی سایت با پایتون رایگان اسکریپت

احتمالاً قبلاً نام Udemy را شنیده اید یا قبلاً از آن استفاده کرده اید. این پلتفرم دارای تعداد زیادی دوره در مورد هر موضوعی است که ممکن است تصور کنید. در حالی که بسیاری از آنها آموزش های پولی هستند، هنوز دوره های رایگان توسعه وب زیادی وجود دارد که ارزش بررسی را دارند.

این دوره آموزشی رایگان توسعه وب با زمان کمتر از پنج ساعت، به شما معرفی ملایمی با دنیای جاوا اسکریپت می دهد، زبانی که ما به طور کامل به تازه کارها توصیه می کنیم که یاد بگیرند. آیا آن پاپ آپ های کوچک (آزاردهنده) که در صفحات وب ظاهر می شوند را می شناسید؟ به زودی خواهید دانست که چگونه آنها را ایجاد کنید! این دوره به جای اینکه شما را در استفاده از زبان برای توسعه باطن (سمت سرور) سوق دهد، بر درک نحوه استفاده از جاوا اسکریپت در فرانت اند (سمت سرویس گیرنده) تمرکز دارد.

نکات برجسته دوره:نوشتن منطق شرطی و حلقه ایاشکال زدایی طراحی سایت با پایتون جاوا اسکریپتتعامل با HTMLایجاد شی3. اصول برنامه نویسی با پایتون

[ بازدید : 21 ]

[ پنجشنبه 27 مرداد 1401 ] 20:07 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]