برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش رایگان پایتون

سه دوره در این مسیر باید به ترتیب انجام شود آموزش رایگان پایتون . آنها حاوی 232 تمرین تعاملی هستند که بر روی یکدیگر ساخته می شوند. تقریباً 40 ساعت طول می کشد تا کل کار را کامل کنید. وقتی این کار را انجام دادید، گواهینامه ای دریافت می کنید که می توانید آن را به نمایه لینکدین خود اضافه کنید یا در فیس بوک نشان دهید.

چه چیزی این دوره ها را از دوره های آموزشی ارائه شده در وب متفاوت می کند؟ مهمتر از همه، آنها تعاملی هستند. اینها صفحات متنی خسته کننده یا کلیپ های ویدیویی بیش از حد نیستند. همه آنها با دقت و متفکرانه توسعه یافته اند. کنسول آنلاین به شما امکان می دهد بلافاصله نظریه ارائه شده را امتحان کنید. شما چیزی یاد می گیرید و سپس با استفاده از آن چیز جدید کد واقعی می نویسید. به نظر من راه بهتری برای یادگیری وجود ندارد. تمرین پایتون را کامل می کند.

علاوه بر این، نیازی به نصب یا پیکربندی آموزش رایگان پایتون چیزی ندارید. همه چیز به صورت آنلاین انجام می شود، بنابراین تنها چیزی که نیاز دارید مرورگر مورد علاقه خود و اتصال اینترنت است.

این مجموعه از دوره های پایتون نه تنها پایتون را به شما آموزش می دهد، بلکه به شما یاد می دهد که چگونه مانند یک برنامه نویس فکر کنید. متوجه خواهید شد که آیا کدنویسی برای شما مناسب است یا خیر. شما با مفاهیم اولیه ساختار کد، دستورالعمل ها، دستورات و حلقه ها آشنا خواهید شد. هنوز متقاعد نشده اید؟ ببینید چگونه می توان مهارت های کدگذاری را در هر صنعتی به کار برد.

یاد خواهید گرفت:اصول برنامه نویسی با استفاده از پایتون 3.متغیرها چیست و چگونه از آنها در برنامه های خود استفاده کنید.دستورات جریان کنترل: if، if-elif و if-elif-else.چگونه عبارات آموزش رایگان پایتون را با استفاده از حلقه های for و while تکرار کنیم.

توابع پایتون چیست؟نحوه فراخوانی توابع داخلی پایتونچگونه، چرا، ایرانیان سایبر و چه زمانی توابع خود را بنویسید.ساختارهای داده پایه مانند لیست ها، فرهنگ لغت ها و مجموعه ها.نحوه کار با فایل ها با استفاده از پایتون

بهتر از همه، این دوره ها برای مدت محدودی مطلق هستند ely رایگان! تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید و شروع به یادگیری کنید. شما یک سنت پرداخت نمی کنید. علاوه بر این، دوره های دیگر در پلت فرم LEARNPYTHON.COM نیز رایگان هستند. بنابراین اگر به اصول پایتون تسلط دارید، می توانید به یادگیری ادامه دهید. شاید به سراغ علم داده بروید یا نحوه کار با فایل‌های JSON و CSV را بیاموزید. باز هم - این همه رایگان است!

UDEMY مجموعه کاملی از دوره های رایگان پایتون را ارائه می دهد. من این مورد خاص یعنی مقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون را به چند دلیل انتخاب کردم. اول اینکه کاملاً منطقی طراحی شده است. اصول اولیه به خوبی ارائه شده است. مانند تمام دوره های Udemy که من می شناسم، این دوره نیز بر اساس تماشای آموزش های ویدئویی و سخنرانی ها است. اگر این برای شما مناسب است، احتمالاً این دوره را دوست خواهید داشت. اما اگر به سرعت حوصله‌تان سر می‌رود و به چیزی بیشتر نیاز دارید، آموزش رایگان پایتون من یک رویکرد تعاملی‌تر را توصیه می‌کنم که در بالا به آن اشاره کردیم.

یکی از دلایل اصلی که من این دوره را دوست داشتم، سازنده، آویناش جین است. او در دبیرستان شروع به آموزش برنامه نویسی به دیگران کرد! چند سالی از آن زمان می گذرد؛ اکنون او دانشجوی مهندسی در برکلی است. من عاشق داستان های نابغه های جوان هستم و اگر بتوانم از پیشرفت آنها حمایت می کنم (مثلاً با توصیه دوره های آموزشی آنها). آویناش جالب است و صدا و سبک آموزشی دارد که شنیدن آن لذت بخش است. این مهم است، با توجه به اینکه چندین ساعت را با او سپری خواهید کرد.

پس از اتمام این دوره، مفاهیم اصلی برنامه نویسی پایتون را درک خواهید کرد. احتمالاً هنوز تشنه دانش هستید و می خواهید شروع به یادگیری دستورات و عملکردهای پیشرفته تر کنید. و این چیز خوبی است.

یاد خواهید گرفت:شته ها، متغیرهاانواع داده هاحلقه ها و شرایط در پایتوندستکاری فایل و توابعCOURSERA نیازی به معرفی ندارد. این یک پلت فرم درخشان است که دوره های بسیاری از دانشگاه های معروف را ارائه می دهد. برنامه نویسی برای همه توسط دانشگاه میشیگان ایجاد شده است و رویکرد آکادمیک تری دارد. شما اصول اولیه پایتون را یاد خواهید گرفت، اما در مورد نظریه و فلسفه برنامه نویسی آن نیز بیشتر خواهید آموخت. این بسیار جالب است، به شرطی که برای آن وقت داشته باشید.

گرچه یک گرفتاری وجود دارد. این دوره به مدت یک آموزش پایتون هفته رایگان است - اگر تقریباً 19 ساعت برای تکمیل آن پیدا کردید، می توانید آن را انجام دهید. پس از آزمایش رایگان، هزینه آن 49 دلار در ماه است. (کمک مالی برای کسانی که واجد شرایط هستند در دسترس است.) اگر دوره را در هفت روز کامل نکردید، دوره را قبل از پایان هفته لغو کنید و هیچ هزینه ای از شما کسر نخواهد شد.

[ بازدید : 28 ]

[ پنجشنبه 27 مرداد 1401 ] 19:30 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]