برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

جاوا اسکریپت برای اندروید

. در منوی فهرست «برنامه‌ها» گوشی خود پیمایش کنید جاوا اسکریپت برای اندروید تا نماد «مرورگر» را پیدا کنید و سپس روی آن کلیک کنید.جاوا اسکریپت در تلفن/تبلت اندروید 1

2. پس از باز شدن پنجره مرورگر، روی نماد Menu ضربه بزنید. برای انجام این کار می توانید دکمه Menu دستگاه اندرویدی خود را نیز لمس کنید.

جاوا اسکریپت در تلفن/تبلت اندروید ۲. به نماد منو بروید و "تنظیمات" را انتخاب کنید.جاوا اسکریپت در تلفن/تبلت اندروید 3

4. در زبانه «تنظیمات»، بخش «پیشرفته» را پیدا کرده و روی «سایت‌ها و دانلودها» کلیک کنید.جاوا اسکریپت در تلفن/تبلت اندروید ۴

5. در بخش Sites and downloads، «Allow JavaScript» را پیدا کنید و سوئیچ کنار آن را خاموش کنید تا جاوا اسکریپت را در تلفن/تبلت اندرویدی خود غیرفعال کنید.

6. اکنون می توانید برای ذخیره تنظیمات به سادگی جاوا اسکریپت برای اندروید از صفحه خارج شوید. نسخه وب GLG Toolkit ایجاد داشبوردهای مبتنی بر وب در یک ویرایشگر گرافیکی نقطه و کلیک و استقرار آنها در جاوا اسکریپت خالص HTML5 در وب و دستگاه های تلفن همراه را امکان پذیر می کند.

با Toolkit، داشبوردهای پویا در یک Graphics Builder تعاملی با استفاده از ویجت های از پیش تعریف شده (شماره گیری، متر، سنج، و غیره)، یا با ایجاد صفحات گرافیکی کاملا سفارشی که با داده های زمان واقعی متحرک هستند ایجاد می شوند. داشبوردها با استفاده از کتابخانه جاوا اسکریپت سمت سرویس گیرنده در وب مستقر می شوند.

GLG Graphics Server برای ASP.NET یا JSP نیز برای ایرانیان سایبر  استقرار وب سمت سرور جایگزین در دسترس است. با Graphics Server، گرافیک در وب سرور تولید می شود و در یک مرورگر به عنوان یک تصویر نمایش داده می شود که به طور دوره ای به روز می شود.

برای برنامه های دسکتاپ معمولی، هر  جاوا اسکریپت برای اندروید دو نسخه C/C++، C# و Java Toolkit نیز ارائه شده است.HMI Editor را علامت بزنید و کلیک کنید

نسخه وب جعبه ابزار GLG شامل GLG Graphics Builder - یک ویرایشگر گرافیکی با رابط نقطه و کلیک برای ایجاد داشبوردهای پویا و صفحه نمایش های سفارشی HMI است. با Graphics Builder، توسعه‌دهندگان می‌توانند داشبوردهای استادانه‌ای ایجاد کنند که نه تنها شامل شماره‌گیری‌ها و سنج‌ها، بلکه صفحات گرافیکی کاملاً سفارشی با رفتار پویایی تعریف‌شده توسط برنامه و متحرک با داده‌های زمان واقعی است. تعدادی از اجزا و پالت های از پیش ساخته شده برای استفاده به عنوان بلوک های ساختمانی در Builder در دسترس هستند، از جمله یک جزء اختیاری نقشه GIS.

داشبوردها از گرافیک برداری استفاده می کنند و مستقل از رزولوشن هستند، که امکان استقرار آنها را بر روی طیف گسترده ای از نمایشگرها - از نمایشگرهای بزرگ گرفته تا دستگاه های تلفن همراه، ممکن می کند. نقشه‌های ایجاد شده با سازنده را می‌توان بین تمام پلتفرم‌های استقرار - C/C++، C#، Java، JavaScript، هم برای استقرار جاوا اسکریپت برای اندروید دسکتاپ، وب و هم برای موبایل استفاده کرد.

استقرار وب / موبایل با جاوا اسکریپت سمت مشتری

کتابخانه جاوا اسکریپت GLG برای استقرار داشبوردهای پویا در یک صفحه وب در مرورگر، روی هر دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه استفاده می شود. این کتابخانه یک API برای بارگیری و نمایش نقشه های ایجاد شده با Graphics Builder، متحرک سازی آنها با داده های بلادرنگ و مدیریت تعامل کاربر ارائه می دهد.

کتابخانه جاوا اسکریپت GLG عملکرد کامل زمان اجرای GLG را در کتابخانه‌های C/C++، C# و Java GLG پیاده‌سازی می‌کند و اجازه می‌دهد صفحه گرافیکی و منطق برنامه‌نویسی یکسانی بین نسخه‌های دسکتاپ، وب و موبایل یک برنامه به اشتراک گذاشته شود.

این کتابخانه از بوم HTML5 برای ارائه گرافیک استفاده می کند و از تمام مرورگرهای اصلی مانند کروم، فایرفاکس، اج و سافاری و همچنین مرورگرهای موبایل پشتیبانی می کند. از آنجایی که رندر توسط مرورگر در سمت جاوا اسکریپت  کلاینت انجام می شود، بار سرور کاهش می یابد و امکان استفاده از وب سرورهای تعبیه شده پایین برای میزبانی یک برنامه وب را فراهم می کند.

[ بازدید : 23 ]

[ چهارشنبه 29 تير 1401 ] 16:43 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]