برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت

همچنین بخوانید: چگونه Daffodil به Dailymotion کمک کرد برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت تا با استفاده از جاوا اسکریپت یک CMS ویدئویی قوی و مقیاس‌پذیر بسازد.

3. یونی

Ionic یکی دیگر از فریمورک های محبوب جاوا اسکریپت برای ساخت برنامه های ترکیبی است. برای توسعه دهندگانی که با فناوری های وب و توسعه برنامه های وب آشنا هستند، درک ساختار یک برنامه Ionic آسان است.

برنامه های هیبریدی در یک مرورگر تمام صفحه به نام WebView اجرا می شوند که برای کاربران نامرئی است. از طریق پلاگین‌های بومی سفارشی‌سازی، آن‌ها می‌توانند به ویژگی‌های بومی دستگاه‌های تلفن همراه مانند دوربین، شناسه لمسی و غیره دسترسی داشته باشند، بدون اینکه کد اصلی به دستگاه متصل باشد.

چرا یونیک؟

یک پایگاه کد برنامه ترکیبی را می توان برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت برای پلتفرم های متعدد (اندروید و iOS) استفاده کرد، در نتیجه هزینه توسعه (در مقایسه با برنامه های بومی) و زمان عرضه به بازار کاهش می یابد.

هنگام ساخت برنامه های ترکیبی با Ionic، توسعه دهندگان می توانند به پلاگین های Cordova دسترسی داشته باشند که به آنها کمک می کند تا به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری یک دستگاه تلفن همراه دسترسی داشته باشند.

تخصص توسعه وب موجود (HTML، CSS، و جاوا اسکریپت) را ایرانیان سایبر می توان برای ساخت برنامه های تلفن همراه مورد استفاده قرار داد.همچنین بخوانید: چارچوب برنامه هیبریدی موبایل: چرا Ionic مطلوب ترین انتخاب است

4. آپاچی کوردووا

آپاچی کوردووا (قبلاً PhoneGap) یک چارچوب توسعه برنامه ترکیبی است که برنامه‌های HTML یا جاوا اسکریپت را در یک کانتینر داخلی قرار می‌دهد. فهرست طولانی‌ای از ابزارها، چارچوب‌ها و سرویس‌های ابری وجود دارد که برای افزایش عملکرد Cordova در دسترس هستند. برخی از نام‌های معروف عبارتند از: Visual Studio، Ionic، Framework7، Monaca، Mobiscroll و غیره. با توجه به پتانسیل‌هایی که Cordova به ارمغان می‌آورد، برخی از غول‌های فناوری از جمله Adobe، Microsoft، Blackberry، IBM، Intel و ... و غیره.

چرا کور برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت دووا؟

انجمن بزرگی وجود دارد که پلاگین هایی را برای Cordova توسعه می دهد. در نتیجه، چارچوب دسترسی به طیف وسیعی از افزونه‌ها را تسهیل می‌کند و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا به ویژگی‌های دستگاه دسترسی داشته باشند و در نتیجه دامنه و مقیاس برنامه را گسترش دهند.

با استفاده از Cordova، امکان استقرار کد برای چندین پلتفرم (iOS، Android) وجود دارد که توسعه برنامه را به یک امر مقرون به صرفه تبدیل می کند.

5. OnSenUI

OnSen UI یک فریمورک JS برای ساخت برنامه برنامه نویسی اندروید با جاوا اسکریپت های موبایل هیبریدی با استفاده از HTML، CSS و Javascript است. رابط کاربری Onsen با هر دو AngularJS و Angular 2+، React، Vue و jQuery سازگار است. توسعه دهندگان کلاه می توانند بین کتابخانه ها و چارچوب های مختلف برای ایجاد رابط های کاربری تعاملی جابجا شوند.

چرا رابط کاربری OnSen؟OnSen UI مجموعه بزرگی از اجزای UI غنی را ارائه می دهد که به طور خاص برای برنامه های تلفن همراه طراحی شده اند.

OnSen UI با موناکا عالی کار می کند. موناکا یک ابزار قدرتمند برنامه نویسی اندروید  خط فرمان و برنامه دسکتاپ برای ساده کردن کارهای پیچیده ارائه می دهد.

6. جی کوئری موبایل

[ بازدید : 26 ]

[ چهارشنبه 29 تير 1401 ] 16:08 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]