برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

دانلود رایگان کتاب icdl

وقتی با حسن نیت معتقدیم که افشای اطلاعات دانلود رایگان کتاب icdl برای محافظت از حقوقمان، حفاظت از ایمنی شما یا دیگران، بررسی تقلب یا پاسخ به درخواست دولت ضروری است؛

با ارائه دهندگان خدمات مورد اعتماد ما که از طرف ما کار می کنند، از اطلاعاتی که ما به آنها فاش می کنیم استفاده مستقلی ندارند و موافقت کرده اند که قوانین مندرج در بیانیه حریم خصوصی آن را رعایت کنند.

اگر ICDL Arabia در ادغام، اکتساب یا فروش تمام یا بخشی از دارایی‌های آن شرکت داشته باشد، از طریق ایمیل و/یا اطلاعیه برجسته در وب‌سایت ما از هرگونه تغییر در مالکیت یا استفاده از این اطلاعات به شما اطلاع داده می‌شود. مانند هر انتخابی که ممکن است در رابطه با این اطلاعات داشته باشید.

حقوق انصراف شما:اگر در هر زمان دانلود رایگان کتاب icdl بخواهید جمع آوری اطلاعات توسط برنامه را متوقف کنید، می توانید از فرآیند حذف نصب استاندارد که ممکن است در دستگاه تلفن همراه/تبلت خود یا از طریق بازار یا شبکه برنامه کاربردی تلفن همراه در دسترس باشد استفاده کنید. ما به سرعت شما را از تمام مکاتبات حذف خواهیم کرد.

سیاست حفظ داده ها:ما داده های ارائه شده توسط کاربر را تا زمانی که شما از برنامه استفاده می کنید و پس از آن برای مدت معقولی حفظ می کنیم. ما اطلاعات جمع آوری شده به صورت خودکار را تا 24 ماه حفظ خواهیم کرد و پس از آن ممکن است آنها را به طور کلی ذخیره کنیم. اگر می‌خواهید داده‌های ارائه‌شده توسط کاربر را که از طریق برنامه ارائه کرده‌اید حذف کنیم، لطفاً با ما در info@icdlarabia.org تماس بگیرید و در یک زمان معقول پاسخ خواهیم داد.

لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است برخی یا همه داده های ارائه شده توسط کاربر برای عملکرد صحیح برنامه مورد نیاز باشد.اطلاعات برای کودکان:ICDL Arabia اهمیت حفاظت دانلود رایگان کتاب icdl از حریم خصوصی را در جایی که chi تشخیص می دهدکودکان درگیر هستند

ما از برنامه ICDL eBook برای درخواست آگاهانه داده ها از کودکان زیر 13 سال یا بازاریابی برای آنها استفاده نمی کنیم. برای افراد بین 13 تا 18 سال، ICDL Arabia برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی و ایمنی آنلاین کودکان از قانون و مدیریت معمول پیروی می کند. محافظت می شود و نمایش داده نمی شود یا به اشتراک گذاشته نمی شود.

اگر یکی از والدین یا قیم متوجه شود که فرزندش بدون ایرانیان سایبر رضایت آنها اطلاعاتی را در اختیار ما قرار داده است، باید با ما به آدرس info@icdlarabia.org تماس بگیرد. ما در یک زمان معقول چنین اطلاعاتی را از فایل های خود حذف خواهیم کرد.

تغییرات:این سیاست حفظ حریم خصوصی ممکن است هر از چند گاهی به هر دلیلی به روز شود. هر گونه تغییر در سیاست حفظ حریم خصوصی خود را با اطلاع رسانی از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد. به شما توصیه می شود برای هر گونه تغییری به طور مرتب با این خط مشی رازداری  دانلود رایگان کتاب icdl مشورت کنید، زیرا ادامه آن تأیید همه تغییرات است.

رضایت شما:با استفاده از برنامه کتاب الکترونیکی ICDL، شما با پردازش اطلاعات شما به عنوان غرب در این خط مشی رازداری در حال حاضر و همانطور که توسط ما اصلاح شده است موافقت می کنید. «پردازش» به معنای استفاده از کوکی‌ها در یک دستگاه الکترونیکی یا استفاده یا لمس اطلاعات به هر نحوی است، از جمله، اما نه محدود به: جمع‌آوری، ذخیره، حذف، استفاده، ترکیب و افشای اطلاعات بر اساس قوانین کشور شما.

 اطلاعات شما تحت استانداردهای حریم خصوصی کشورتان منتقل، پردازش و ذخیره می شود. کتاب الکترونیکی ICDL یک دوره آموزشی مورد تایید ICDL عربستان در قالب کتاب الکترونیکی است که به شما امکان می دهد برای خواندن راحت تر مطالب آموزشی، از طریق دستگاه های اندرویدی خود به مطالب دوره مورد تایید دسترسی داشته باشید. لطفاً با نزدیکترین مرکز معتبر خود تماس بگیرید تا نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنید تا به کتابخانه شخصی شما دسترسی پیدا کنید.

درباره کتاب الکترونیکی ICDLکتاب الکترونیکی ICDL یک برنامه رایگان برای اندروید است که در فهرست برنامه‌های Teaching & Training Tools، بخشی از آموزش، منتشر شده است.

شرکتی که کتاب الکترونیکی ICDL را توسعه می دهد بنیاد ICDL GCC است. آخرین نسخه منتشر شده توسط توسعه دهنده آن 1.7 است.

برای نصب کتاب الکترونیکی ICDL بر روی دانلود کتاب icdl دستگاه اندرویدی خود، کافیست روی دکمه سبز رنگ Continue To App در بالا کلیک کنید تا مراحل نصب شروع شود. این برنامه از تاریخ 23/03/2020 در وب سایت ما فهرست شده است و 78 بار دانلود شده 

[ بازدید : 23 ]

[ پنجشنبه 23 تير 1401 ] 17:10 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]