برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش ICDL برای کودکان

و بنابراین اکنون زمان خداحافظی  آموزش ICDL برای کودکان و خواندن با منابع بی شمار دیگر در جهان است. ICDL کار عاشقانه ما بوده است و ما همیشه از این کتاب ها، داوطلبان، کتابخانه ها، ناشران و خوانندگان در سراسر جهان با علاقه فراوان یاد خواهیم کرد.

به خواندن ادامه دهید!- بنیانگذاران بن بدرسون، آلیسون دروین، ان ویکس، آن رز و تیم براون (به یادگار) در طول سال ها، هدف Masicorp همیشه ارائه آموزش به جامعه Masiphumelele بوده است. زمان‌هایی که در حال حاضر در آن قرار داریم ادامه پاسخگویی به این نیاز را چالش‌برانگیز کرده است، زیرا مجبور شده‌ایم برنامه‌های خود را برای محافظت از ذینفعان خود در طول همه‌گیری COVID-19 به طور موقت ببندیم یا تطبیق دهیم.

طی چند ماه گذشته، تیم‌های برنامه ما به سرعت به این شرایط دشوار واکنش نشان دادند و اکنون بسته‌های برگه‌های کاری یا کوپن‌های داده «بیایید به یادگیری ادامه دهیم» در اختیار کودکان قرار می‌دهند تا بتوانند از برنامه‌های آموزشی ما بهره ببرند.

یکی از برنامه های تحت تاثیر دوره ICDL (گواهینامه رانندگی آموزش ICDL برای کودکان کامپیوتری بین المللی) ما بود که تنها چند هفته پس از افتتاح مرکز جدید ICDL ما در محوطه پردیس Chasmay متوقف شد. این دوره 6 ماهه کامپیوتر پیشرفته دارای اعتبار بین المللی است و فرصت های شغلی را برای فراگیران باز می کند، که باعث شد زمانی که ما مجبور شدیم همه یادگیری ها را متوقف کنیم، ویرانگر شود.

تیم آموزشی ICDL ما اخیراً رویکرد یادگیری آنلاین را در پیش گرفته است تا مطمئن شود که کارآموزان قادر به ادامه ماژول های خود در طول قرنطینه هستند. برای دانش‌آموزان فیلم‌های آموزشی از طریق واتس‌اپ ارسال می‌شود، که سپس با استفاده از Zoom ضبط می‌شوند تا حرکت روی صفحه را ثبت کنند. سپس زبان آموزان برای یادگیری مهارت های کامپیوتری که برای گذراندن دوره نیاز دارند، تماشا می کنند و دنبال می کنند و کار خود را برای علامت گذاری و مرور برمی گردانند. در حال حاضر 15 کارآموز از طریق ماژول های خود در این راه کمک می شوند.

این حرکت نوآورانه به سمت پلتفرم‌های دیجیتال روش دیگری است که Masicorp در تلاش است تا به حمایت از دانش‌آموزان خود با ارائه آموزش، علی‌رغم شرایط منحصربه‌فردی که همه با آن مواجه هستیم، ادامه دهد. ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که یادگیری ادامه می یابد و در عین حال از ذینفعان خود در طول همه آموزش ICDL برای کودکان گیری COVID-19 نیز محافظت می کنیم. مجموعه‌های ایمن کتاب‌های درسی ICDL با رویه‌های بهداشتی سخت‌گیرانه انجام شده است و ما قبلاً اقداماتی را آغاز کرده‌ایم که از کارکنان و کارآموزان ما در هنگام بازگشایی مرکز آموزشی ما محافظت می‌کند.

برای کمک به حمایت از ابتکار آموزش بیایید، لطفاً از اینجا کمک ایرانیان سایبر مالی کنید. کمک شما به این برنامه ها در طول قرنطینه تضمین می کند که ما قادر به ادامه تلاش خود برای آموزش و آموزش مردم ماسی هستیم - "بگذارید موفق شویم!" چگونه دوره IT NRC پناهندگان سوری و جوان در اردن را توانمند می کند: ناصر از سوریه یکی از 1000 پناهنده جوانی است که این برنامه را تکمیل کرده اند و اکنون دارای گواهینامه ICDL است.

آسمان صاف، آفتاب سوزان و دمای 40 درجه، اولین روزهای تابستان را در اردوگاه پناهندگان ازرق در اردن نشان می دهد. ناصر یک فنجان آب سرد روی میزش می گذارد، کامپیوتر را روشن می کند  آموزش ICDL برای کودکان و کاغذهایی را از کیف کوچکش بیرون می آورد.

از دست دادن جوانی مان این جوان 21 ساله پس از سه ساعت راه رفتن بین پناهگاه های سفیدپوست که بیش از 15 کیلومتر از زمین را در بر می گیرد و میزبان بیش از 51000 پناهنده سوری است، خوشحال است که پشت میز خود بازگشته است.

او اطلاعات کودکانی را که در جلسه امروز ملاقات کرده است، وارد خواهد کرد. این کودکان باید در مرکز آموزشی شورای پناهندگان نروژی ثبت نام کنند تا بتوانند سال های تحصیلی را که در جریان درگیری در سوریه و برخی در طول آواره شدنشان در اردن از دست داده اند، جبران کنند.

 

ناصر اگرچه خسته است، اما خوشحال است که به بچه ها کمک می کند تا به مدرسه برگردند.او می گوید: «ما داریم جوانی خود را از دست می دهیم، اجازه ندهیم همین اتفاق برای فرزندانمان بیفتد.این جوان سوری نزدیک به دو سال است که در اردوگاه آوارگان ازرق در اردن زندگی می کند.از حمص فرار کرد

در سال 2014، ناصر دیپلم خود را به پایان رسانده بود و آموزش ICDL زمان آن رسیده بود که برای دانشگاه اقدام کند. او قصد داشت فیزیک بخواند، تا اینکه یک روز والدینش به او گفتند که برای ترک حمص، شهری در غرب سوریه، چمدان ببندد. ماندن خیلی خطرناک بود.

[ بازدید : 24 ]

[ پنجشنبه 16 تير 1401 ] 4:08 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]