برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کتاب آموزش جاوا اسکریپت

برای مبتدیانی که مایلند به سرعت کتاب آموزش جاوا اسکریپت اصول جاوا اسکریپت را درک کنند، یادگیری جاوا اسکریپت بصری کتاب ایده آلی است. این کتاب با استفاده از یک رویکرد بصری، درک مفاهیم اساسی JS را آسان‌تر می‌کند، از این رو نام آن است.

از آنجایی که Learn JavaScript ViSUALLY در گرین هورن ها قرار دارد، هیچ چیزی در مورد موضوعات عمیق تر و پیچیده تر مربوط به JS وجود ندارد. همچنین، این کتاب در مقایسه با سایر کتاب های مبتدی جاوا اسکریپت کاملاً مختصر است.

3. جاوا اسکریپت: راهنمای قطعی

یکی دیگر از کتاب های مبتدی جاوا اسکریپت جاوا اسکریپت: راهنمای قطعی است. هر کسی که علاقه مند به ساخت برنامه های تحت وب قدرتمند است باید کتاب جامع JS را مطالعه کند. چندین ویژگی JS و API پلتفرم وب با هدف توسعه برنامه های کاربردی وب را بررسی می کند.

به منظور درک عمیق از عملکرد بسته کتاب آموزش جاوا اسکریپت شدن، گرافیک و نمونه سازی، جاوا اسکریپت: راهنمای قطعی انتخاب قطعی است. تعداد صفحات کتاب به بیش از 1000 صفحه می رسد که به فصل های کامل پر از مثال تقسیم می شود.

جاوا اسکریپت: راهنمای قطعی یک نمای کلی از بسیاری از ویژگی های زبان همراه با هشدارهایی در مورد استفاده از نسخه های قدیمی اینترنت اکسپلورر ارائه می دهد. برای هر کسی که به دنبال دانش فراتر از اصول اولیه، این کتاب به عنوان یک راهنمای مرجع عالی عمل می کند.

4. شما JS را نمی شناسید

برخلاف سایر نام‌های موجود در لیست، You Don’t Know JS یک سری کتاب است. همه کتاب‌های این مجموعه از نظر سبک و دامنه شباهت دارند. مجموعه کتاب های جاوا اسکریپت به خوانندگان کمک می کند تا با ظریف ترین جنبه های فنی زبان برنامه نویسی سطح بالا و تفسیر شده آشنا شوند.

هرکسی که «You Don't Know JS» را می‌خواند مطمئناً درک عمیق و قدردانی از جاوا اسکریپت خواهد داشت. به بیان ساده، You Don’t Know JS به معنا ی کتاب آموزش جاوا اسکریپت واقعی کلمه یک فرو رفتن عمیق در جاوا اسکریپت توسط نویسنده Kyle Simpson است.

مجموعه You Don't Know JS که در مجموع 6 کتاب ایرانیان سایبر را در بر می گیرد، با اصول اولیه جاوا اسکریپت شروع می شود و سپس به بسته شدن، اشیاء، محدوده ها و در نهایت تغییرات ES2016 می رود. هر کتاب از این مجموعه تقریباً 100 صفحه است. از این رو، مجموعه کامل کوتاه‌تر از یک کتاب JS با جزئیات متوسط ​​است.

5. شروع جاوا اسکریپت

شروع جاوا اسکریپت توسط پل ویلتون و جرمی مک پیک نقطه شروع عالی برای گرین هورن های کامل است. این کتاب به‌ویژه در سبک آموزشی مبتدی نوشته شده است تا به خواننده اجازه دهد سوار جاوا اسکریپت شود.

با مجموع کمتر از 800 صفحه، Beginning JavaScript یک راهنمای عظیم در مورد اکوسیستم JS است و تقریباً تمام اصول اساسی زبان برنامه نویسی را پوشش می دهد. کل کتاب به درس‌هایی تقسیم می‌شود که به راحتی می‌توان آن‌ها را دنبال کرد و با تکه‌های کد به راحتی قابل فهم کامل می‌شود.

بهترین کتاب های جاوا اسکریپت کتاب آموزش جاوا اسکریپت برای زبان آموزان پیشرفته  6. جاوا اسکریپت و جی کوئری: توسعه وب جلویی تعاملی

علاقه مند به یادگیری جاوا اسکریپت و جی کوئری در کنار یکدیگر برای شروع توسعه وب هستید؟ جاوا اسکریپت و جی کوئری: توسعه وب تعاملی Front-End بهترین توصیه است.

توجه داشته باشید، JavaScript & JQuery: Interactive Front-End Web Development هنوز کتاب 1200 صفحه ای دیگری نیست. برعکس، محتوای کتاب نه تنها زیبا، بلکه منظم است.

پیشرفت به مفاهیم بعدی تصادفی نیست و از یک راه منطقی در جاوا اسکریپت و جی کوئری پیروی می کند. انتقال به جی کوئری از جاوا اسکریپت یک مثال عالی از نحوه انجام درست کتاب جاوا اسکریپت آن است.شما می توانید با کتاب JavaScript و JQuery: Interactive Front-End Web Development با یک سنگ به دو پرنده ضربه بزنید.

[ بازدید : 20 ]

[ پنجشنبه 16 تير 1401 ] 2:13 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]