برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کارهای تابستانی برای نوجوانان

توانید با افرادی که به دنبال پرستار بچه در کارهای تابستانی برای نوجوانان این نزدیکی هستند ارتباط برقرار کنید (به خاطر داشته باشید که به عنوان یک نوجوان زیر 18 سال برای ثبت نام در سایت به اجازه والدین نیاز دارید).

آموزش CPR و گذراندن یک دوره پرستار ایمن را در نظر بگیرید - والدین ممکن است تمایل داشته باشند که پس از تکمیل آنها به شما پول بیشتری بپردازند. هر دو از طریق صلیب سرخ در دسترس هستند. این ماشین‌حساب Care.com می‌تواند تخمین بزند که انتظار دارید برای خدماتتان چه پولی دریافت کنید.حیوان خانگی دو سگ ویپت را حیوان خانگی می کند تینا راسل/پنی هاردر

5. نگهدارنده حیوانات خانگی

تماشای کنسرت و غذا دادن به حیوانات خانگی در حالی که صاحبان آنها دور هستند، می تواند از یک آخر هفته طولانی تا چند هفته یا بیشتر طول بکشد.

اگرچه در چند سال گذشته، حیوانات  کارهای تابستانی برای نوجوانان خانگی‌نشینی با صاحبان حیوانات خانگی که از خانه کار می‌کردند ضربه خورد، اما اکنون که مردم دوباره به دفتر کار خود بازگشته‌اند، این روند رو به افزایش است. با توجه به انجمن ملی پرستاران حرفه ای حیوانات خانگی، راه هایی برای تقویت کسب و کار مراقبت از حیوانات خانگی شما در دنیای پس از همه گیری وجود دارد. یک زن به ما گفت که می تواند در یک آخر هفته حدود 200 تا 300 دلار درآمد داشته باشد.

6. واکر سگ

آیا حیوان نشینی بیش از حد برای شما یک تعهد است؟ شما ایرانیان سایبر هنوز هم می توانید با راه رفتن سگ ها در حالی که خانواده ها در محل کار یا در تعطیلات هستند، از کار با حیوانات درآمد کسب کنید. شما باید سگ ها را دوست داشته باشید - و مایل باشید مدفوع آنها را جمع کنید!

نرخ دستمزد سگ واکر متفاوت است، اما بر اساس Indeed می توانید به راحتی بین 14 تا 17 دلار در ساعت بخواهید.

7. نگهدارنده گیاهان

این یک کنسرت پردرآمد نیست، اما هر دلار مهم است! اگر شست سبز دارید، می‌توانید تا زمانی که صاحبان آن‌ها دور هستند، به گیاهان آبیاری کنید. به جای گفتن "من ساعتی 10 دلار می گیرم" برای این مورد، انتظار داشته باشید که یک خانواده نرخ ثابتی بین 25 تا 50 دلار برای کارهای تابستانی برای نوجوانان مراقبت از گیاهان خود در یک دوره زمانی معین ارائه دهد.

8. آموزش و کمک به افراد مسن

نوجوانان بومی دیجیتال هستند و می توانند برای انتقال این دانش به افراد مسن پول دریافت کنند. به طور مشابه، افراد بازنشسته ممکن است در پروژه‌هایی که نیازمند قدرت و چابکی جوانی هستند، مانند جابجایی اثاثیه در خانه، یا بازیابی وسایل از اتاق زیر شیروانی، به کمک بیشتری نیاز داشته باشند. کمک به مردم در خانه هایشان مستلزم بررسی و اعتماد است، اما این نوع شغل می تواند سودآور باشدبرای یک نوجوان قابل اعتماد

چگونه مشاغل را بدست آوریم

بسیاری از این مشاغل از طریق دهان به دهان پر می شوند. یکی از دوستان کارهای تابستانی برای نوجوانان والدین شما ممکن است به سفر رفته باشد و به کسی نیاز دارد که به گربه غذا بدهد. اما فعال باشید! بروشور بگذارید، تماس را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید و مطمئن شوید که بزرگسالانی که می شناسید از آمادگی و توانایی شما برای کار آگاه هستند.

ساخت و ایجاد: استعدادهای خود را به پول نقد تبدیل کنید

اگر بتوانید چیزی زیبا یا مفید بسازید، فرصتی برای کسب درآمد دارید. و برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و کسب سود، راهنمای ما برای راه اندازی یک کسب و کارهای تابستانی کار آزاد را حتما بخوانید.

9. طراح تی شرت

[ بازدید : 20 ]

[ جمعه 10 تير 1401 ] 20:17 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]