برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد

Piper Computer Kit ابزاری کاملاً آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد عالی برای یادگیری کودکان است که می توانند در زمینه کدگذاری و الکترونیک در دنیای واقعی وارد شوند. تنها نکته منفی واقعی قیمت است. این کیت ارزش 299 دلار دارد (از سایت Piper یا آمازون ایالات متحده ؛ مشتریان انگلیس باید هزینه حمل و نقل بین المللی 75 دلار اضافی را بپردازند) ، اما شرم آور است که نسخه پوسته کمتری بدون پوسته چوبی یا صفحه نمایش وجود ندارد می توانید مانیتور خود را به برق وصل کنید ، دقیقاً مانند کانو نسخه ای از Computer Kit Touch خود را بدون صفحه لمسی با نصف قیمت می فروشد.

کیت رایانه ای پایپر مبتنی بر Raspberry Pi ، بچه ها آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد را ملزم می کند که اولین رایانه خود را با استفاده از یک طرح مهندسی واقعی بسازند. انتظار دارید که دو ساعت طول بکشد ، بنابراین یک تجربه کاملاً خارج از چارچوب نیست. و این آسان نیست. نکته همین است.

انجام تمام مأموریت های سخت افزاری Piper 8-10 ساعت به طول می انجامد ، و این برای کودکان 12-12 ساله توصیه می شود.

بچه ها پس از ساخت می توانند مهندسی ایرانیان سایبر، برنامه نویسی و طراحی آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد را با استفاده از پلت فرم طراحی سه بعدی Minecraft ، که مورد علاقه کودکان است ، بیاموزند. پایپر معتقد است که تئوری و نمودارهای پیچیده مهندسی برای بچه ها وقتی در دنیای کنکوری ارائه می شوند به راحتی قابل درک هستند.

کدگذاری در Scratch (شامل) یا Python نیز امکان پذیر آموزش برنامه نویسی از صفر تا صداست. آنها همچنین می توانند هر چیزی را که می توانند با یک رایانه معمولی ایجاد کنند: برنامه ریزی یک بازی ، ویرایش یک سند ، وب گردی و (با استفاده از LibreOffice) حتی اسناد ، ارائه ها و صفحه گسترده.

Piper هنوز در انگلیس در دسترس نیست - شما باید از فروشگاه آمازون ایالات متحده خرید کنید و تقریباً 65 دلار هزینه حمل و نقل و واردات را با قیمت کلی حدود 237 پوند بپردازید (اگرچه با Brexit با نرخ ارز جهنم خوشحال می کنید ، که می داند تا زمان خواندن این مقاله چه خواهد شد).

تجربه ساخت و سازه و اجزای فیزیکی برای ایجاد احساس کودک آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد در کودک بسیار مهم است ، چیزی که آنها به آن رسیده اند - اما تجربه های یادگیری Minecraft و ویدئو است که باعث می شود Piper بیش از موارد دیگر برجسته آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد شود. کانو و بسیار زیبا خواهد بود اگر این مورد در دسترس والدین با جیب کم عمق باشد.

[ بازدید : 39 ]

[ سه شنبه 11 خرداد 1400 ] 19:27 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]