برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس های تابستانی

Kodable یک منبع عالی دیگر است که کلاس های تابستانی برای سنین 4 تا 10 سال طراحی شده است و همچنین از دو مسیر یادگیری جداگانه تشکیل شده است. برای کودکان 4 تا 7 ساله، بازی هایی با کشیدن و رها کردن برای بازی ارائه می کند که اصول برنامه نویسی اساسی را آموزش می دهد.

برای افراد 7 تا 10 ساله، دو زبان واقعی جالب را ارائه می دهد - جاوا اسکریپت و سوئیفت. در مورد محیط برنامه نویسی، از طریق بازی های تعاملی سرگرم کننده و راحت می شود تا حتی یک کودک علاقه خود را از دست ندهد.

Kodable یک آزمایش رایگان ارائه می دهد، و اگر تصمیم به ادامه آن دارید، کاربران می توانند از بین سه برنامه یکی را انتخاب کنند - یک برنامه ماهانه، یک برنامه سالانه و یک برنامه مادام العمر که قیمت بسیار خوبی دارد.

امتحان رایگان سنین 4 تا 10 در iPhone و iPad موجود کلاس های تابستانی است محیط گیمیفی شده آموزش کدنویسی در سوئیفت و جاوا اسکریپت

از Kodable.com دیدن کنید

7. Lightbot

لایت بات

Lightbot یک بازی ساده مبتنی بر پازل است که هدف آن آموزش منطق برنامه نویسی به کودکان 4 سال به بالا است. برای انجام این کار به یک رویکرد گیمیفی نیاز است، به طوری که کودکان باید به ربات کمک کنند تا با ارائه مجموعه ای از دستورالعمل های مناسب در ترتیب صحیح، به هدف خود در نورپردازی کاشی ها کمک کنند.

اپلیکیشن Lightbot را می‌توان از فروشگاه اپلیکیشن‌های اپل یا اندروید با قیمت 2.99 دلار خریداری کرد و می‌توان از آن در آی‌پد، آیفون و دستگاه‌های اندرویدی استفاده کرد. Lightbot هیچ تجربه مبتنی کلاس های تابستانی بر متن را با یک زبان برنامه نویسی واقعی ارائه نمی دهد زیرا تمرکز اصلی آن کمک به توسعه شهود مورد نیاز برای کدنویسی است.

اگرچه این بازی بیشتر کودکان را هدف قرار داده است، اما برای ایرانیان سایبر کسانی مناسب است که برای اولین بار با برنامه نویسی شروع کرده اند و می خواهند قبل از شیرجه زدن به یک زبان مناسب مفاهیم مهم را درک کنند.

برنامه پولی (2.99 دلار در فروشگاه اپل)سن 4+روش گیمیفی شده تفکر منطقی لازم برای برنامه نویسی را بیاموزید در دستگاه های iPad، iPhone و Android موجود است از Lightbot.com دیدن کنید

8. CodeCombat

اگر می‌خواهید بچه‌هایتان را با برنامه‌نویسی واقعی شروع کنید، CodeCombat یک راه‌حل همه کاره برای شماست.

برای بچه‌های کلاس 5 و بالاتر طراحی شده است، کلاس های تابستانی یکی از گزینه‌ها این است که یادگیری خودسرانه را انتخاب کنید که در آن هزینه اشتراک ماهانه یا یک بار پرداخت می‌کنید. این به شما امکان می دهد دو بازی توسعه یافته توسط CodeCombat را بازی کنید که اصول کدنویسی را آموزش می دهد و شهود درستی را ایجاد می کند.

گزینه دوم این است که به سمت یادگیری تحت رهبری مربی بروید که برای آن تعدادی برنامه برای انتخاب دارید که از بین همه آنها نسبت معلم به دانش آموز بسیار بالا است و برای گروه ها تخفیف ارائه می شود. این یک راه عالی برای تشویق فرزندان شما به یادگیری زبان هایی مانند پایتون و جاوا اسکریپت است.

همه اینها با پروژه های عملی هیجان انگیزی پشتیبانی می شود که کودکان را درگیر می کند و آنها را در مهارت هایی که به دست آورده اند راحت می کند.

اشتراک ماهانه (9.99 دلار در ماه) و مادام العمر (99 دلار) برای کلاس تابستانی یادگیری خودسرانه کلاس های کدنویسی گروهی کوچک و خصوصی جاوا اسکریپت و پایتون را یاد بگیرید برنامه مبتنی بر وب کلاس 5 به بالا از Codecombat.com دیدن کنید

9. آکادمی خان

[ بازدید : 20 ]

[ سه شنبه 17 خرداد 1401 ] 19:05 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]