برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

دانلود نرم افزار اپ اینونتور

هر کسی با تجربه برنامه نویسی جاوا دانلود نرم افزار اپ اینونتور و اندروید می تواند با استفاده از مکانیزم برنامه نویسی ما، اجزای خود را برای App Inventor بنویسد. به عنوان مثال، MIT اخیراً مجموعه‌ای از پسوندهای مرتبط با اینترنت اشیا (IOT) Footnote2 را برای رابط با میکروکنترلرهای میکرو: بیت آردوینو 101 و بی‌بی‌سی منتشر کرده است که از دیگر پلتفرم‌های در حال توسعه پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این برنامه های افزودنی، معلمان می توانند برنامه های درسی سفارشی را جمع آوری کنند تا از این فناوری ها در کلاس استفاده کنند دانلود نرم افزار اپ اینونتور و دانش آموزان خود را تشویق کنند تا رابط بین دنیای نرم افزار و دنیای سخت افزار را کشف کنند.


ما توسعه برنامه‌های افزودنی مرتبط با فناوری‌های هوش مصنوعی، از جمله یادگیری عمیق، پشتیبانی دستگاه برای تشخیص تصویر، تجزیه و تحلیل احساسات، پردازش زبان طبیعی و موارد دیگر را پیش‌بینی می‌کنیم. در حالت ایده‌آل، این فناوری‌های پیچیده می‌توانند توسط هر کسی که به دنبال حل مشکل با تلفن هوشمند به عنوان یک پلتفرم است، مورد استفاده قرار گ توانمندسازی از طریق برنامه نویسی

App Inventor با قرار دادن خروجی برنامه‌نویسی دانش‌آموز بر روی دستگاه‌های تلفن همراه، به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا کار خود را از آزمایشگاه‌های رایانه سنتی خارج کرده و به زندگی روزمره و جوامع خود منتقل کنند. این انتقال پیامدهای قدرتمندی برای آنچه دانش‌آموزان خلق می‌کنند و اینکه چگونه خود را به عنوان خالق دیجیتال تصور می‌کنند، دارد. این به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد ایرانیان سایبر  تا احساس خود دانلود نرم افزار اپ اینونتور را از افرادی که «نحوه کدنویسی را می‌دانند» به اعضای جامعه‌ای که دارای قدرت تأثیر واقعی در زندگی خود و دیگران هستند تغییر دهند. در زیر، نحوه انتقال App Inventor آموزش محاسبات را از تمرکز بر روی تئوری به تمرکز بر عملی، چگونگی مفهوم سازی مجدد آموزش محاسباتی از طریق دریچه عمل محاسباتی، و چگونه از دانش‌آموزان برای مشارکت در جامعه گسترده‌تری از توانمندی‌های دیجیتالی حمایت می‌کنیم، توضیح می‌دهیم. سازندگان.


از نظری تا عملی

برنامه های درسی سنتی علوم کامپیوتر در سطح دانشگاه اغلب بر تئوری تمرکز می کنند و شامل ابزارهای ارزیابی (به عنوان مثال، نمادگذاری Big-O الگوریتم ها) و درک پیچیدگی مکانی و زمانی ساختارهای داده می شود. در عوض، برنامه‌های درسی App Inventor بر استفاده از زبان برای حل مشکلات دنیای واقعی تمرکز دارد. App Inventor به‌جای تأکید بر یادگیری مفاهیمی مانند فهرست‌های پیوندی یا نگاشت‌های کلید-مقدار، پیچیدگی این ساختارهای داده را در پشت بلوک‌ها پنهان می‌کند تا دانش‌آموزان بتوانند زمان بیشتری دانلود نرم افزار اپ اینونتور را صرف طراحی برنامه‌هایی کنند که جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها را انجام می‌دهند یا با طیف وسیعی از داده‌ها ادغام شوند. سنسورها و محرک‌ها در تعامل با محیط‌های خارجی این امکان تجزیه و تحلیل مبتنی بر هدف از بالا به پایین مشکل را به جای رویکرد از پایین به بالا فراهم می کند، اگرچه App Inventor چنین استراتژی را منع نمی کند.


تفکر محاسباتی

مفهوم تفکر محاسباتی اولین بار توسط سیمور پیپرت در کتاب اصلی خود طوفان های ذهن: کودکان، کامپیوترها و ایده های قدرتمند (1993) استفاده شد. با این حال، تا حد زیادی توسط Jeannette Wing در سال 2006 به جریان اصلی آگاهی وارد شد. برای Wing، تفکر محاسباتی توانایی تفکر مانند یک دانشمند کامپیوتر است. در دهه پس از آن، بسیاری از محققان آموزشی برای ادغام تفکر محاسباتی در محاسبات مدرن و برنامه های درسی STEM کار کرده اند (Tissenbaum, Sheldon, & Sherman, 2018). با این حال، رشد انفجاری تفکر محاسباتی همچنین منجر به پراکندگی معنای آن شده است، به طوری که محققان آموزشی، طراحان برنامه درسی دانلود نرم افزار اپ اینونتور و معلمان از تعاریف، رویکردهای آموزشی و روش‌های مختلف ارزیابی استفاده می‌کنند (دنینگ، 2017). تلاش هایی برای تطبیق این تفاوت ها (آکادمی ملی علوم، 2010) و گرد هم آوردن محققان برجسته برای مقایسه و مقایسه این دیدگاه ها صورت دانلود نرم افزار اپ اینونتور گرفته است (Tissenbaum et al., 2018).


برچسب ها: دانلود نرم افزار اپ اینونتور ,

[ بازدید : 29 ]

[ دوشنبه 2 خرداد 1401 ] 11:33 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]