برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

چرا کودک من باید کدنویسی را یاد بگیرد؟

کودک من با کد چه کاری می تواند انجام دهد؟

 

علاوه بر بسیاری از کاربردهای کاربردی و ابتکاری کد در دنیای امروز ، چنین است . همچنین یک رسانه خلاق است. با آموزش برنامه نویسی ، کودک شما می تواند از مهارت های جدید خود استفاده کند.

وقتی نوبت به آماده سازی فرزندتان برای آینده می رسد ، چند روش بهتر وجود دارد

این کار را انجام دهید تا اینکه به آنها در یادگیری کدگذاری کمک کنید. کدگذاری می تواند به رشد کودک کمک کند ،مهارت های آکادمیک قابل استفاده در هر سطح ، علاوه بر ایجاد مهارت های حیاتی حیاتی ، مانند سازماندهی ، پشتکار و حل مسئله برنامه نویسی فرزند شما را بهبود می بخشد، عملکرد دانشگاهی ، ثابت شده است که یادگیری کدنویسی ، مهارت های ریاضی را تقویت می کند ، به بچه ها کمک می کند ، مفاهیم انتزاعی را تجسم کنید و اعمال کنید ، ریاضیات به موقعیت های دنیای واقعی. همچنینارتباط منطقی را آموزش می دهد ،تقویت هر دو کلامی ومهارت های نوشتاری یادگیری کد نویسی به معنای یادگیری زبان جدید است!

برنامه نویسی ویژگی هایی مانند خلاقیت را القا می کند که به بچه ها کمک می کند عملکرد بهتری در مدرسه داشته باشند. چه زمانی

آنها رمزگذاری می کنند ، بچه ها با آزمایش می آموزند و مغز خود را تقویت می کنند ، اجازه می دهد ، آنها را برای یافتن راه حل های خلاقانه برای مشکلات.

 

برنامه نویسی مهارت های مهم زندگی را توسعه می دهد

کدگذاری سواد اساسی در عصر دیجیتال است. برای فرزند شما مهم است که درک و قادر به نوآوری در فن آوری اطراف خود. به عنوان فرزند شما کد پیچیده تری می نویسد ، آنها به طور طبیعی مهارت های زندگی مانند تمرکز و سازمان. همچنین باعث ایجاد انعطاف پذیری می شود - وقتی بچه ها کد می زنند ، یاد می گیرند که اشکال ندارد شکست و بهبود. هیچ راهی بهتر از تلاش برای ایجاد پشتکار وجود ندارد ، چالش هایی مانند رفع اشکال کد! بچه ها همچنین احساس می کنند که هنگام کدگذاری قدرت ایجاد تغییر را دارند - بسیاری از بچه ها در این برنامه هستند ، جامعه جهانی Tynker از این بستر برای انتشار پیام های تحمل و استفاده می کنند مهربانی. والدین حتی گزارش کرده اند که اعتماد به نفس بیشتری در بچه هایشان ایجاد می شودآنها یاد می گیرند که از طریق کدگذاری مسئله را حل کنند.

 

برنامه نویسی کودک شما را برای آینده آماده می کند

در دنیای دیجیتال که به سرعت در حال تکامل است ، مهمتر از هر زمان دیگری است

کودک مهارت های لازم برای سازگاری و موفقیت را دارد - و کدگذاری قسمت بزرگی از آن است.

مشاغل به سرعت در حال اتوماسیون شدن هستند و نیمی از پردرآمدترین مشاغل امروز به نوعی دانش برنامه نویسی نیاز دارد. تا سال 2020 ، 1.4 میلیون کامپیوتر وجود خواهد داشت مشاغل مربوط به علوم اما فقط 400000 فارغ التحصیل علوم کامپیوتر برای پر کردن آنها ،مطابق با دفتر آمار کار حداقل ، امروزه بچه ها باید با مفاهیم اساسی کدگذاری آشنا باشند برای خواسته های بازار کار آماده شوید. و مانند یادگیری زبان دوم ، کد یادگیری بهتر است در سنین جوانی انجام شود

برچسب ها: برنامه نویسی , کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 37 ]

[ جمعه 7 خرداد 1400 ] 18:52 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]