برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد

یک وب سایت برنامه نویسی رایگان که دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد  به آموزش برنامه نویسی در C++ اختصاص دارد. کلاس های برنامه نویسی رایگان برای برنامه نویسان در تمام سطوح (به ویژه کسانی که تجربه قبلی ندارند) ساخته شده است. این آموزش‌ها شما را در تمام مراحل نوشتن، کامپایل و اشکال‌زدایی برنامه‌های C++ با مثال‌های فراوان راهنمایی می‌کنند.

آموزش های تعاملی، با مثال ها و تمرین ها. آموزش کدنویسی آنلاین رایگان با موضوعات پایه و پیشرفته ++C.

بازگشت به فهرست مطالب💨 Go را رایگان بیاموزید108وب سایت رسمی Go دارای هزاران منبع رایگان برای یادگیری Go است، از جمله آموزش، مستندات، زمین بازی Go و موارد دیگر.

109. به عنوان مثال برویدیک مقدمه دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد عملی رایگان برای Go با استفاده از برنامه‌های نمونه مشروح.

110. گوفرسیس

یک دوره رایگان که به شما کمک می کند تا در حین توسعه مهارت های خود به عنوان یک برنامه نویس، با Go بیشتر آشنا شوید. در این دوره، شما 20 برنامه کوچک، بسته و ابزاری خواهید ساخت که هر کدام برای آموزش طراحی شده اند. تو چیز متفاوتی

بازگشت به فهرست مطالب🤓 علوم کامپیوتر را رایگان بیاموزید111. دانشگاه هاروارد آنلاین

در حال حاضر 60 دوره رایگان CS شامل موضوعاتی مانند ریاضیات، تئوری CS، فناوری 101 و موارد دیگر ارائه می دهد.دوره های علوم کامپیوتر Harvard.edu112. به خودتان دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد علوم کامپیوتر بیاموزید

راهنمای رایگانی که دقیقاً به تفکیک مبحث علوم کامپیوتری برای یادگیری و به چه ترتیبی می پردازد. نه موضوع (به عنوان مثال، برنامه نویسی، ریاضیات برای CS، پایگاه های داده) و یک کتاب درسی یا مجموعه سخنرانی ویدیویی برای هر کدام وجود دارد.

113. علوم کامپیوتر را بیاموزیدیک آموزش آنلاین رایگان و جامع که به شما کمک می کند علوم کامپیوتر را یاد بگیرید، از اصول اولیه شروع کنید و تا سازماندهی و معماری کامپیوتر بروید.

بازگشت به ایرانیان سایبر فهرست مطالب

لیست بزرگ و بد مکان هایی که می توانید به صورت رایگان کدنویسی را یاد بگیرید! همه 113 را اینجا ببینید.برای توییت کلیک کنید😅 نتیجه گیری: منابع آموزش کدگذاری رایگان بسیار زیادی وجود دارد!

شما به تازگی در مورد تعداد زیادی از دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد بهترین مکان ها برای یادگیری نحوه کدنویسی رایگان یاد گرفته اید! استفاده از تمام منابع رایگان برنامه نویسی آنلاین در آنجا قطعاً زمانی که تازه شروع به کار کرده اید راهی است.

با این حال، گاهی اوقات حتی بهترین دوره های رایگان برنامه نویسی فقط شما را تا این حد به دست می آورند. بنابراین، هنگامی که اصول اولیه را به دست آوردید، می خواهید گزینه های پولی را برای بیشتر از بهترین راه ها برای یادگیری کدنویسی در سطح متوسط ​​و پیشرفته شروع کنید. برخی از پلتفرم ها، ابزارها و منابع پولی مورد علاقه من را در اینجا بررسی کنید. اگر اهل کتاب هستید، سعی کنید با این کتاب های برنامه نویسی برتر کدنویسی را یاد بگیرید.

سپس، این بررسی های عمیق پلت فرم را بررسی کنید تا در مورد بهترین منابع برای یادگیری کدنویسی بیشتر بدانید: CS 100. کشف علوم کامپیوتر. 3 ساعت.

مبانی محاسبات؛ تاریخچه محاسبات؛ سازمان کامپیوتری؛ طراحی برنامه، تست و اشکال زدایی؛ طراحی وب سایت؛ انیمیشن کامپیوتری; ابزارهای نرم افزاری؛ مسائل اجتماعی و حقوقی در محاسبات اطلاعات دوره: اگر دانشجو در CS 101 یا MCS 260 امتیاز داشته باشد، اعتباری برای CS 100 داده نمی شود. برای دانشجویانی که در رشته های اصلی ارائه شده توسط گروه های علوم کامپیوتر یا مهندسی برق و کامپیوتر ثبت نام کرده اند، اعتبار فارغ التحصیلی وجود ندارد. استفاده گسترده از کامپیوتر مورد نیاز است. اطلاعات برنامه کلاس: برای ثبت نام صحیح، دانش آموزان باید در یک آزمایشگاه و یک سخنرانی-بحث ثبت نام کنند. طبیعت جهان - دوره بدون آزمایشگاه.

CS 107. مقدمه ای بر دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد محاسبات و برنامه نویسی. 4 ساعت.

[ بازدید : 27 ]

[ يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ] 19:38 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]