برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس های تابستانی

با اردوهای روزانه، آکادمیک و تخصصی در LePort، علایق کودک ابتدایی خود را در تابستان امسال روشن کنید. موضوعات و فعالیت های جدید هر هفته. جلسات اردوی کلاس های تابستانی  یک هفته ای انعطاف پذیر، فرصت هایی برای دانش آموزان برای پیدا کردن دوستان جدید و کلاس های تابستانی  همکاری.

تابستان امسال، دانشجویان MBMA زیبایی ها و شگفتی های جهان را در گذر زمان کشف خواهند کرد. با قدم گذاشتن در تاریخ، دانش آموزان ما جغرافیا، زندگی حیوانات، فرهنگ، موسیقی، تاریخ هنر، اختراعات جدید و فراتر از آن را تجربه خواهند کرد. برنامه تابستانی پیش دبستانی/دبستانی ما شامل برنامه سنتی صبحگاهی مونته سوری ما با تمرکز بر هنرهای زبانی و ریاضی با بعد از ظهری مملو از سرگرمی متمرکز بر موضوع ما است. با شروع دوره دایناسورهای ماقبل تاریخ، همه دانش آموزان در زمان م کلاس های تابستانی صریان، یونان باستان، شوالیه ها و قلعه ها، دزدان دریایی و غیره حرکت می کنند! فرصت های ماجراجویی اضافی عبارتند از: هنر، پروژه های تحقیقاتی، طراحی مهندسی، ریاضی، خواندن فعال، باغبانی، بازی ها/ورزش در فضای باز و موارد دیگر. همه دانش آموزان MBMA مطمئناً مهارت های تحصیلی، اجتماعی و عاطفی خود را در حین لذت بردن از سفر در زمان بهبود خواهند بخشید!

از ساحل تا آکواریوم، کمپ های ما کاوش علمی را با سرگرمی عملی ادغام می کنند. ثبت نام از 8 مارس آغاز می شود. برای جزئیات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.

کودکان تعاملات روزانه با حیوانات را تجربه خواه کلاس های تابستانی ند کرد که وقتی از نزدیک با گونه های مختلفی از جمله پرندگان، پستانداران کوچک، خزندگان، پستانداران بزرگ و بی مهرگان آشنا می شوند، شگفت زده می شوند. فعالیت های کمپ تابستانی ما هر روز متفاوت است و شامل بازی های حیوانی، صنایع دستی، آهنگ ها و موارد دیگر می شود! در Summer Critter Camp چیزی برای همه وجود دارد و یک زمان عالی برای همه!

Camp Wishing Well یک کمپ سرگرم کننده و منحصر به فرد برای کودکان 5 سال به بالا است. افراد کمپینگ با یادگیری در مورد اسب ها، ایجاد هنر و صنایع دستی، کار بر روی اس کلاس های تابستانی ب سواری و اصول اولیه اسب سواری سرگرم خواهند شد. با توجه به اینکه نانسی 15 سال معلم سابق کلاس درس بوده و عضو باشگاه پونی ایالات متحده بوده است، توانایی او برای آموزش سبک یادگیری فردی هر کودک با رویکرد اول ایمنی همراه است.

 0. http://milonvem79124.pages10.com/--45878444


ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]