برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بهترین برنامه های برنامه نویسی برای کودکان (Android)

خواه آمازون باشد ، گوگل یا فیس بوک ؛ همه شرکت های بزرگ جهانی شرکت های فناوری هستند. با افزایش سن بومی می شود. بنابراین اگر والدین بالقوه یا توسعه دهنده نرم افزار هستید ، اکنون زمان آن فرا رسیده است که فرزندان خود را به مهارت مهارت برنامه نویسی و برنامه نویسی برسانید. این نه تنها آنها را به دنیای برنامه نویسی می آورد بلکه به تفکر خلاقانه استدلال منطقی نیز می انجامد. من یک دسته از برنامه ها را مرتب کرده ام و لیستی از بهترین برنامه های برنامه نویسی برای Android و iPad ، دستگاه های Android که از طریق بازی ها و پازل کد می شوند را ایجاد کرده ام. اجازه بدید ببینم.

بهترین برنامه های برنامه نویسی و برنامه نویسی برای کودکان

1. کدگذاری برای کودکان (سن: 7 سال)

اصول برنامه نویسی را با بازی های کوچک تعاملی به کودک خود بیاموزید.

این برنامه برای کودکان خردسال طراحی شده است که توالی های ساده ، حلقه ها ، توابع ، اشکال زدایی ، ماتریس ها و مختصات را می آموزند. همه چیز در یک طرح دو بعدی و در رنگ های زنده حرکت می کند. این به بچه ها کمک می کند تا در بازی آرام باشند بدون اینکه به آنها اطلاع دهند که با این برنامه مهارت های ارزشمندی یاد می گیرند.

شما می توانید یک دسته را انتخاب کنید و به ما اجازه دهید توالی ها را انتخاب کنیم ، سپس بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. بله ، بازی های زیادی در یک دسته وجود دارند تا چیزها را سرگرم کنند. من تصمیم گرفتم امتیاز بازی کنم ، شما حرکات را وارد کرده و Go را فشار دهید اگر مسیر شما صحیح باشد ، به مرحله بعدی منتقل خواهید شد. تمام معماها در اطراف این رابط ساخته شده اند تا اصول را به روشی سرگرم کننده آموزش دهند.

این برنامه برای بچه هایی که هنوز در مدرسه ابتدایی هستند و ریاضیات ابتدایی را می آموزند بسیار عالی است زیرا سرگرم کننده و آموزشی است. در حالی که قفل برخی از این بازی ها در نسخه رایگان باز شده است ، می توانید با خرید اشتراک بازی به قیمت 30 دلار در سال ، آن را باز کنید.

2. Grasshopper (سن: 15+)

Grasshopper برنامه ای از طرف Google است که جاوا اسکریپت را با مینی بازی به شما آموزش می دهد.

هنگامی که Grasshopper برای اولین بار باز می شود ، می پرسد آیا این اولین فرآیند برنامه نویسی است یا اینکه قبلاً آن را رمزگذاری کرده اید. اگر First Time را انتخاب کنید ، برنامه شما را در یک سری اسلایدهای توضیح کدگذاری راهنمایی می کند. پس از اتمام استفاده از اسلایدها ، باید یک سری تست های ساده را امتحان کنید تا مطمئن شوید آنچه را در اسلایدهای قبلی خوانده اید. اگر این مجموعه از اولین آزمون ها را پشت سر گذاشتید ، به سراغ کلاس بعدی بروید ، یک سری پازل رمزنگاری. اینجا جایی است که چیزهای جالبی به دست می آورید.این پازل های برنامه نویسی اصطلاحات مختلفی مانند متغیرها ، رشته ها ، حلقه ها ، ماتریس ها ، عملگرها ، توابع و اشیا explain را توضیح می دهند. پس از توضیح تمام اصطلاحات ، برنامه تحت یک آزمون اجباری قرار می گیرد که در آن کد خود را قرار می دهید ، براساس درس های آموخته شده. این روش تضمین می کند که قبل از ادامه آزمون ، اصول را می فهمید. در آخرین مرحله از یادگیری ، برنامه شما را از طریق یک سری انیمیشن راهنمایی می کند که به شما کمک می کند اشکال گرافیکی را با استفاده از کتابخانه معروف D3 یاد بگیرید.آنچه این برنامه را متمایز می کند این است که هنگام برنامه نویسی اولویت بندی کدگذاری را دارد. به جای توضیح اصول برنامه نویسی مانند بیشتر برنامه ها ، Grasshopper به شما می آموزد که چگونه کد واقعی JavaScript را با استفاده از ویرایشگر کد داخلی بنویسید.

به طور کلی ، من این برنامه را برای بچه هایی که دانش اولیه برنامه نویسی دارند و اکنون می خواهند بدانند چگونه کد واقعی JavaScript را بنویسند ، توصیه می کنم. تنها مشکل این است که برنامه فقط به یک زبان ، Javascript محدود می شود و گوگل قصد ندارد در کوتاه مدت آن را تغییر دهد.

 

https://www.dz-techs.com/fr/coding-apps-for-kids

برچسب ها: برنامه نویسی , کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 28 ]

[ جمعه 7 خرداد 1400 ] 18:51 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]