برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

5 برنامه اندروید که به شما برنامه نویسی و برنامه نویسی ابتدایی را می آموزد

Scratch Jr. (موجود به زبان انگلیسی و اسپانیایی)

برای کودکان 6-8 ساله. Scratch Jr. با الهام از زبان برنامه نویسی محبوب Scratch به کودکان کمک می کند تا با تشویق به برنامه ریزی بازی ها و داستان های تعاملی خود ، با جمع آوری بلوک های برنامه نویسی گرافیکی ، کد نویسی را یاد بگیرند. از طریق استفاده از ریاضیات و زبان ، کودکان می توانند شخصیت ها را کنترل کرده و آنها را وادار به رقص ، آواز و پرش کنند و در این روش می آموزند که چگونه مشکلات را حل کنند و پروژه ها را طراحی کنند. به زبان انگلیسی و اسپانیایی موجود است. آن را در Google Play دریافت کنید.

 

Foos

برای بچه های 5-10. Foos شخصیت های سرگرم کننده ای هستند که کودک شما می تواند آنها را برای جابجایی ، پرش و رقص برنامه ریزی کند و بچه ها می توانند بازی خود را از طریق استودیوی Foos طراحی کنند. کودکان از طریق این بازی تعاملی و جذاب مفاهیم کدگذاری و برنامه نویسی مانند توالی ، حلقه ها و شرطی ها را می آموزند. فعالیتهای آفلاین نیز وجود دارد که من آنها را بسیار دوست داشتم زیرا کودکان را ترغیب می کند مفاهیم را از صفحه خارج کنند. آن را در Google Play دریافت کنید.

 

Lightbot و Lightbot Jr - پازل برنامه نویسی (موجود به زبان انگلیسی و اسپانیایی)

Lightbot Jr برای کودکان 4-8 و Lightbot برای کودکان 9-12. این بازی پازل به کودکان انگیزه می دهد تا از منطق برنامه نویسی برای رسیدن به هر سطح جدید و یادگیری مفاهیم کدگذاری از جمله شرط ، روش ها و حلقه ها در طول مسیر استفاده کنند. شما می توانید به عنوان Boybot یا Girlbot بازی کنید. Lightbot را در Google Play دریافت کنید. Lightbot Jr را در Google Play دریافت کنید.

 

Tynker - یادگیری رمزگذاری

برای بچه ها 9-11. با Tynker بچه ها می توانند از طریق پازل برنامه نویسی را یاد بگیرند و همچنین می توانند بازی های مختلفی بسازند. من واقعاً دوست دارم که این برنامه به اتصال به اینترنت نیازی ندارد. آن را در Google Play دریافت کنید.

 

اجرای مارکو (موجود به زبان انگلیسی و اسپانیایی)

برای بچه های 6-12 سال. Run Marco یک گزینه عالی برای کودکانی است که بازی های ماجراجویی را دوست دارند. بچه ها باید مارکو را از طریق جنگل راهنمایی کنند زیرا او سعی می کند با استفاده از دستورالعمل های تصویری خود را کشف کند. آن را در Google Play دریافت کنید.

 

https://growingupbilingual.com/5-android-apps-teach-kids-coding-programing/

برچسب ها: برنامه نویسی , کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 33 ]

[ جمعه 7 خرداد 1400 ] 18:51 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]