برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان

هر فهرستی از زبان های برنامه نویسی و فریم ورک ها احتمالاً شامل  برنامه نویسی کودکان Ruby می شود. مهمترین دلیل محبوبیت آن، چارچوب فول استک آن، Ruby on Rails است.

روی یک زبان برنامه نویسی شی گرا، پویا، تفسیر شده، بازتابنده و همه منظوره است. این یک زبان پویا است که کار برنامه نویسی شما را ساده می کند و یک ساختار استاندارد برای برنامه های وب و موبایل ارائه می دهد. با وجود این، به برنامه نویسی کودکان  نظر می رسد در حال حاضر به دلیل سرعت پایین اجرا، از محبوبیت آن کاسته شده است.

یک ابر مجموعه از جاوا اسکری برنامه نویسی کودکان پت است. این بدان معناست که برخی از توسعه دهندگان آن را به عنوان یک زبان برنامه نویسی "کامل" نمی دانند. با این حال، به سرعت در بین کدنویسان محبوبیت پیدا می کند.

TypeScript شروع به نفوذ به سهم بازار جاوا اسکریپت کرده است. ارزش ت برنامه نویسی کودکان وجه به آن را دارد، حتی اگر ارزیابی را نخرید که جاوا اسکریپت جدید و بهبود یافته است.


Clojure به عنوا برنامه نویسی کودکان ن یک زبان میزبان رو به رشد است. این سیستم نوع JVM، GC، رشته ها و غیره را به اشتراک می گذارد. همه توابع آن در بایت کد JVM کامپایل می شوند. این می تواند ساده ترین زبان برنامه نویسی بر اساس سهولت استفاده با جاوا باشد.

 

Clojure یک مصرف کننده عالی کتابخانه جاوا است، زیرا نماد نقطه-هدف-عضو را برای تماس با جاوا ارائه می دهد. Clojure از پیاده سازی پویا کلاس ها و رابط های جاوا پشتیبانی می کند.


برنامه نویسان بیشتری نیز با Elixir برای برنامه نویسی اسمبلی راحت می شوند. این یک  برنامه نویسی کودکان زبان پویا و کاربردی است که برای ساخت اپلیکیشن های مقیاس پذیر و قابل نگهداری طراحی شده است.

Elixir از Erlang VM استفاده می‌کند که سیستم‌های با تاخیر کم، توزیع‌شده و مقاوم در برابر خطا را اجرا می‌کند. همچنین با موفقیت در توسعه وب و دامنه نرم افزار تعبیه شده استفاده می شود

Go Lang یکی از مدرن ترین زبان های برنامه نویسی کامپیوتر است. این به دلیل عملکرد و کارایی خود شناخته شده است و شباهت هایی با C/C++ دارد. سینتکس زبان برنامه نویسی Go Lang بسیار آسان است برنامه نویسی کودکان . برخی احساس می کنند که حتی از پایتون و جاوا اسکریپت شهودی تر است.

Go Lang توسط گوگل پشتیبانی می شود. از آنجایی که گوگل احتمالاً قابل اعتمادترین شرکت فناوری است، اگر تصمیم  برنامه نویسی کودکان به استفاده از آن داشته باشید، با مشکل پایداری مواجه نخواهید شد.

 0. http://cashdmvd35791.pages10.com/--45139459


برچسب ها: برنامه نویسی کودکان ,

[ بازدید : 35 ]

[ پنجشنبه 25 فروردين 1401 ] 22:47 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]