برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان

با توجه به St برنامه نویسی کودکان ack Overflow، این یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که در میان همه زبان ها، رتبه دوم را دارد. از سال 2005، اسکالا برای قرار گرفتن در 20 رتبه برتر در سال 2018 طرفداران زی برنامه نویسی کودکان ادی پیدا کرده است. از امروز، جایگاه مناسبی در دنیای فناوری دارد، بنابراین می توانید در سال 2021 و پس از آن روی آن شرط بندی کنید.

 

ABAP

ABAP یا Advanced Business Application Programming یک زبان برنامه نویسی داخلی سطح بالا است که در محیط SAP اجرا می شود. اگر به دنبال کار در شرکت های بزرگ هستید، ABAP یک گز برنامه نویسی کودکان نه عالی برای اجرای سیستم های تجاری مانند نرم افزار ERP است. با این حال، فضای زیادی در خارج از دنیای SAP نخواهید داشت.

 

شاخص TIOBE در سال 2015 ABAP را در بین 15 زبان محبوب برتر قرار داد. امروزه، این زبان شتاب خود را از دست داده است، اما همچنان به عنوان یک مهارت اساسی در زیرساخت های تجاری باقی مانده است.

 

COBOL

COBOL به عنوان همتای ABAP به  برنامه نویسی کودکان رقیب نزدیک می شود (با کمال تعجب). COBOL عمدتاً به دلیل بیماری همه گیر از مردگان باز می گردد.

 

بنابراین، IBM با ارائه یک آموزش در مورد COBOL که مدت هاست از بین رفته بود، به تولد دوباره کمک کرد. این ابتکار ا برنامه نویسی کودکان ز جمله به دلیل فروپاشی سیستم اشتغال آمریکا است. این سیستم به نرم افزار COBOL متکی است و دیگر قادر به رسیدگی به افزایش شدید درخواست های مزایای بیکاری نیست.

101. برنامه نویسی کودکان ,

[ بازدید : 27 ]

[ پنجشنبه 25 فروردين 1401 ] 12:53 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]