برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کار های فوق العاده در ماین کرافت

بازی‌ها و دنیای آنلاین به ما کمک می‌کنند به کار های فوق العاده در ماین کرافت روش‌های خلاقانه ارتباط برقرار کنیم. آنها مهارت های مورد نیاز برای برقراری ارتباط و بازی با مردم از سراسر جهان را به ما می دهند. امروز با یکی از والدین صحبت کردم، او می‌خواست کودک هشت ساله‌اش یاد بگیرد که چگونه در دنیای آنلاین ارتباط برقرار کند، زیرا پسرش تحصیل در خانه را سخت می‌یابد.

من یک سرور آموزشی خانگی را با صفحه فیس بوک با والدین اجرا می کردم. ممکن است یک بچه جدید در Minecraft چیزی را از دیگران خراب کند یا بدزدد. «مامان و بابا» روی دیوار دعوا می‌کنند – در همین حین، در سرور، بچه‌ها آن را مرتب کرده‌اند و با خوشحالی با هم بازی می‌کنند. این بازی به آنها فضای امنی برای انجام این تعاملات اجتماعی داده است.

"به همین دلیل است که من Minecraft را دوست دارم" - کتابی برای هر کسی که هنوز بازی نکرده است

من در سال 2014 برای پیشنهادم، TateCraft، در فهرست نهایی جایزه IK Museums Tate قرار گرفتم. این تجربه من بود که در مورد هنر با یک مخاطب جدید ۷ تا ۱۱ ساله درگیر شوم. من برنده نشدم، کار های فوق العاده در ماین کرافت اما این ایده پشتوانه مردمی زیادی داشت و موزه‌های تیت علاقه‌مند به توسعه این ایده بودند، بنابراین Tate Worlds ایجاد شد.

در Tate Worlds، نقشه یک بازی است که داستانی را روایت می کند. بنابراین ممکن است با آندره دراین ملاقات کنید و او به شما بگوید که توسط مامورش برای نقاشی صحنه های لندن به اینجا فرستاده شده است اما رنگدانه های خود را از دست داده است، رنگ هایی که با آن نقاشی های خود را نقاشی می کند.

 او از شما می خواهد که به او کمک کنید تا به دور لندن برود تا آنها را پیدا کند تا بتواند نقاشی کند. شما متوجه خواهید شد که "استخر" و قلب لندن چیست، در مورد تاریخ، هنرمند و جنبش هنری پشت نقاشی، در مورد تجارت و معماری، سیاست و فولکلور. همه اینها بدون اینکه چیزی "گفته" شود!

اولین باری که Minecraft به عنوان پلتفرمی برای ایرانیان سایبر کاوش آثار هنری معروف استفاده شد

می توانم لحظه ای را مشخص کنم که می دانستم موفقیت آمیز است. من با کودک هفت ساله ام (در آن زمان) نشسته بودم و او به من گفت: «این نقاشی «استخر لندن» نام دارد و توسط آندره دراین کار های فوق العاده در ماین کرافت در سال 1906 انجام شد و او یک فوویست بود.

 آن‌ها از رنگ‌های بسیار روشن به نام پیگمنت استفاده کردند.» او دانشی از تاریخچه زبان فنی جنبش فوویستی به دست آورده بود. ما نقشه را برای این کار طراحی کرده بودیم.

زیستگاه سازمان ملل به خوبی از جنبه بین نسلی Minecraft استفاده می کند. بلوک به بلوک به مشارکت جامعه نگاه می کند. آنها به تغییر مناطق خاکی فکر می کردند و از Minecraft برای آزمایش سریع ساختمان ها و راه حل های مختلف مانند زمین بازی کودکان یا ساختمان اجتماعی استفاده کردند.

 Minecraft به ساکنان محله کمک می‌کند تا محیط اطراف خود را مدل‌سازی کنند، احتمالات را تجسم کنند، ایده‌ها را بیان کنند، اجماع ایجاد کنند و پیشرفت را تسریع کنند.

جوانان برای فضاهای عمومی شهری نادیده کار های فوق العاده در ماین کرافت گرفته شده برنامه ریزی می کنند

Minecraft همچنین می تواند برای روش های بسیار جدی و تغییر دهنده زندگی استفاده شود. وقتی مادر همسرم بر اثر سرطان درگذشت، تجربه زندگی و مرگ در یک پروژه مشترک ادغام شدx" یک رویکرد بازیگوش برای حل مشکلات است. به خوبی در حرکت سازنده قرار می گیرد. شما می توانید به سرعت یک شی یا طرح را نمونه اولیه کنید، اما دامنه بسیار گسترده تری نیز دارد.

شما می توانید یک سیستم مالیات در Minecraft ایجاد کنید و به بازیکنان در مورد اینکه چگونه می خواهند این مالیات را خرج کنند - در مراقبت های بهداشتی، سالمندان، آموزش، ساختمان ها و جاده ها کار های فوق العاده در ماین کرافت سرمایه گذاری کنند - و اینکه چگونه انتخاب های آنها بر توسعه و شکل آنها تأثیر می گذارد - انتخاب کنید. دنیا؟

Minecraft یک فتیش تفنگ را تشویق نمی کند. یکی دیگر از جنبه های واقعاً مثبت عدم تمرکز بر خشونت است. این بدخیم ترین و کارتونی ترین خشونتی است که وجود دارد. از نظر مهارت های مربوطه جالب تر است. تنها کار های فوق العاده ماین کرافت سلاح شمشیر و تیر و کمان است. (اما شما می توانید سلاح جعل کنید یا می توانید چیزی را مشت کنید.)

[ بازدید : 32 ]

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 14:50 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]