برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آیا بازی ماینکرافت حرام است

چین، بازی Minecraft در موبایل آیا بازی ماینکرافت حرام است و رایانه شخصی رایگان است و توسط NetEase منتشر شده است. ... با وجود ارقام عظیم، Minecraft بزرگترین بازی رایگان نیست.

علاوه بر این، آیا یوتیوب در چین ممنوع است؟

بله، یوتیوب در چین مسدود شده است. ... به همین ترتیب، محتوای پولی یوتیوب و تلویزیون یوتیوب نیز مسدود هستند. نکته: اگر می‌خواهید YouTube و سایر سایت‌های محدود شده را رفع انسداد کنید، به VPN نیاز دارید. با این حال، اکثر VPN ها کار نمی کنند، بنابراین یکی را از لیست VPN چین ما انتخاب کنید.

همچنین چرا Minecraft در آیا بازی ماینکرافت حرام است ترکیه ممنوع است؟

مایکروسافت، شرکت مالک Minecraft، می‌گوید که در حال بررسی گزارش‌هایی است مبنی بر اینکه ترکیه در نظر دارد این بازی را ممنوع کند. رسانه‌های ترکیه این هفته گزارش دادند که مقامات دولتی آنجا می‌خواهند ماین کرافت را ممنوع کنند زیرا «بر اساس خشونت» است. ... به طور خلاصه، بازی مبتنی بر خشونت است. »

به همین ترتیب آیا Minecraft متعلق به چین است؟ Minecraft چین یک نسخه بومی سازی شده از نسخه های جاوا و بستر برای است

سرزمین آیا بازی ماینکرافت حرام است اصلی چین

توسط Mojang Studios و NetEase توسعه یافته است. Minecraft چین تا نوامبر 2020 دارای 400 میلیون بازیکن است.

Minecraft چین.

نویسنده(های) Mojang Studios Xbox Game Studios NetEaseمجوز ایرانیان سایبر اختصاصیمنبع موجود شماره لینک ها انجمن وب سایت

آیا Minecraft یک شرکت چینی است؟

Minecraft یک بازی ویدئویی sandbox است که توسط سازنده بازی های ویدئویی سوئدی Mojang Studios ساخته شده است. این بازی توسط Markus «Notch» Persson در زبان برنامه نویسی جاوا ساخته شده است.

چینی ها به جای یوتیوب از چه چیزی آیا بازی ماینکرافت حرام است استفاده می کنند؟یوتیوب به چینی چه نامیده می شود؟TikTok در کدام کشور ممنوع است؟چرا Minecraft ممنوع است؟

آیا Minecraft در ترکیه 2020 ممنوع است؟آیا Minecraft خشونت آمیز است؟چرا هایپیکسل چین بسته می شود؟

آیا mojang متعلق به چین است؟Minecraft استیو چند سال دارد؟Minecraft در کدام کشور رایگان است؟نسخه چینی TikTok چیست؟چرا گوگل در چین ممنوع است؟آیا یوتیوب در هر کشوری ممنوع است؟آیا نتفلیکس در چین ممنوع است؟چینی ها به جای گوگل از چه چیزی استفاده می کنند؟

چینی ها به جای اینستاگرام از چه چیزی استفاده می کنند؟چه کسی مالک TikTok است؟آیا TikTok به VPN نیاز دارد؟آیا TikTok خوب است یا بد؟

چینی ها به جای یوتیوب از چه چیزی استفاده می کنند؟

Youku به همراه iQiyi، Sohu، آیا بازی ماینکرافت حرام است LeTV، Tencent Video، PPTV، 56.com و Funshion یکی از برترین پلتفرم‌های خدمات پخش ویدئو و پخش آنلاین چین است.

یوتیوب به چینی چه نامیده می شود؟ترجمه «یوتیوب» به چینی

TikTok در کدام کشور ممنوع است؟

در ژانویه 2020، دولت هند اعلام کرد که 59 برنامه توسعه بازی ماینکرافت حرام است یافته توسط شرکت های چینی، از جمله TikTok را به دلیل نگرانی از اینکه این برنامه ها درگیر فعالیت هایی هستند که امنیت ملی و دفاع کشور را تهدید می کند، ممنوع می کند.

[ بازدید : 37 ]

[ دوشنبه 23 اسفند 1400 ] 17:50 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]