برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش ماینکرافت هاردکور

همانطور که در Minecraft پیشرفت می کنید، آموزش ماینکرافت هاردکور متوجه خواهید شد که پیاده روی راه بسیار موثری برای طی مسافت های طولانی نیست. دوی سرعت می تواند انتخاب بهتری باشد، اما میله های گرسنگی را تخلیه می کند. بنابراین، ساخت یک سیستم راه آهن انتخاب بدیهی است. به طور کلی، ساخت سیستم های ریلی ساده است و می تواند راه های بسیار موثری برای سفر سریع آموزش ماینکرافت هاردکور در مسافت های طولانی باشد.

قسمت

اجزای ساخت

تصویر با عنوان ساخت سیستم راه آهن در Minecraft مرحله 11

تصمیم بگیرید که می خواهید راه آهن خود چقدر طول بکشد. راه‌آهن شما می‌تواند تا زمانی که می‌خواهید طولانی باشد، اما باید بدانید که تقریباً چند بلوک را طی می‌کند تا بدانید چند ریل ایجاد کنید.

سعی کنید از نقطه A راه آهن برنامه ریزی شده آموزش ماینکرافت هاردکور خود تا نقطه B را پیاده روی کنید. این به شما کمک می کند تا مسیر خود را برنامه ریزی کنید و همچنین شما را از موانع موجود در مسیر خود آگاه می کند.


تصویر با عنوان ساخت سیستم راه آهن در Minecraft مرحله 22

اجزای تشکیل دهنده راه آهن را بشناسید. آموزش ماینکرافت هاردکور چهار مورد اصلی وجود دارد که برای ایجاد راه آهن خود از آنها استفاده خواهید کرد:

Minecart - بخش "قطار" ایرانیان سایبر راه آهن شما. بدین ترتیب از نقطه A به نقطه B حرکت خواهید کرد.

ریل - ریل های اصلی که کارت ماین شما روی آن ها حرکت می کند.

ریل‌های برقی - ریل‌هایی که توسط رداستون فعال می‌شوند و سرعت کارت ماین شما را افزایش می‌دهند (یا آن را به حرکت در می‌آورند). ریل های برقی که فاقد آموزش ماینکرافت هاردکور رداستون هستند، سبد خرید شما را کند می کنند (و در نهایت متوقف می کنند).

مشعل رداستون - منبع تغذیه برای هر بخش از 14 ریل برقی. برای ریل های معمولی لازم نیست.

تصویر با عنوان ساخت سیستم راه آهن در Minecraft مرحله 33

منابع لازم را جمع آوری کنید. برای ایجاد یک سیستم راه آهن، به موارد زیر نیاز دارید:

میله های آهنی - برای هر 16 ریلی که می خواهید بسازید، به شش میله آهنی نیاز دارید. همچنین برای ساختن گاری مین به پنج میله آهنی نیاز دارید. می توانید با ذوب سنگ آهن در کوره آهن بسازید.

چوب - برای هر 16 ریلی که می خواهید بسازید، آموزش ماینکرافت هاردکور به یک چوب نیاز دارید. شما همچنین به یک چوب برای هر اهرم و مشعل قرمز سنگ نیاز دارید. می توانید با افزودن دو تخته (یکی روی دیگری) به رابط میز کاردستی چهار چوب بسازید.

شمش های طلا - برای ایجاد ریل های برقی آموزش ماینکرافت هاردکور استفاده می شود. برای هر پشته از شش ریل برقی که می خواهید بسازید، به شش شمش طلا نیاز دارید. شما می توانید با ذوب سنگ معدن طلا در کوره طلا بسازید.

برچسب ها: آموزش ماینکرافت هاردکور ,

[ بازدید : 29 ]

[ جمعه 6 اسفند 1400 ] 19:38 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]