برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

دانلود مستقیم اسکرچ

یک زبان برنامه نویسی گرافیکی که به یادگیری اصول طراحی کمک می کند. امکان ایجاد انیمیشن‌های مختلف، داستان‌های تعاملی، بازی‌ها و غیره دانلود مستقیم اسکرچ  را فراهم می‌کند. ویرایشگر همچنین امکان اضافه کردن آثار خود را به کلیپ‌های موسیقی فراهم می‌کند. می توانید پروژه های خود را در جامعه آنلاین به اشتراک بگذارید یا آنها را در وب سایت های دیگر جاسازی کنید.


با Scratch می توانید داستان ها، بازی ها دانلود مستقیم اسکرچ  و انیمیشن های تعاملی خود را برنامه ریزی کنید. و ساخته های خود را با دیگران در جامعه آنلاین به اشتراک بگذارید. این به جوانان کمک می کند تا بیاموزند خلاقانه، معقولانه فکر کنند و به طور مشترک کار کنند. مهارت های ضروری برای زندگی در قرن بیست و یکم

پشتیبانی از Serato Remote

کاربران Serato Scratch Live برای دانلود و استفاده از Serato Remote - اولین برنامه رسمی Serato برای iPad® پشتیبانی دارند.


Serato Remote که برای تکمیل تنظیمات Scratch Live موجود طراحی شده است، به طور یکپارچه به نرم افزار لپ تاپ Serato شما متصل می شود و با تمام سخت افزار Scratch Live پشتیبانی می شود.


Serato Remote به شما امکان می دهد بدون دانلود مستقیم اسکرچ  نیاز به لمس لپ تاپ، تمام عملکردهای Scratch Live مورد علاقه خود را ببینید و انجام دهید. نقاط نشانه، حلقه ها و نمونه ها را کنترل کنید. آهنگ‌ها را بارگیری کنید و FX را به روش‌هایی که قبلاً ممکن نبود، دستکاری کنید. ایرانیان سایبر مشاهده اجمالی Decks و Track Virtual Decks معروف Serato را ببینید تا بتوانید روی جمعیت تمرکز کنید و خود را از لپ تاپ دانلود مستقیم اسکرچ  خود رها کنید.


کنترل را در نوک انگشتان خود داشته باشید و عملکرد Scratch Live خود را افزایش دهید. Serato Remote می تواند به صورت بی سیم متصل شود و شما را آزاد کند تا در صحنه حرکت کنید یا از طریق USB برای تأخیر بسیار کم وصل شود.


طراحی شده با در نظر گرفتن عملکرد دنیای واقعی، با استفاده دانلود مستقیم اسکرچ  از دکمه های بزرگ و آسان برای ضربه زدن بر روی مهمترین ویژگی های عملکرد.

برچسب ها: دانلود مستقیم اسکرچ ,

[ بازدید : 28 ]

[ چهارشنبه 27 بهمن 1400 ] 13:36 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]