برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

كسب درآمد از بازی

اگرچه محدود به كسب درآمد از بازی  برنامه‌های iOS است، اما برنده شکست 100000 ینی کسی است که چوب را شکست دهد. توده بزرگی از ماسه ماشینکاری می شود و شخصی که چوب را شکست می دهد می تواند جایزه مورد نظر خود را دریافت کند.

لحظه ای که چوب بیفتد، مطمئنا بازی را داغ می کند. كسب درآمد از بازی  قوانین بسیار ساده است، اما بازی رایگان است و یکی از بهترین بازی ها برای به دست آوردن پول در جیب است.


برای وب سایت رسمی اینجا را کلیک کنید: 100000 ین


Logic de Sweepstakes-Brain آموزش با بیش از 3000 پازل طراحی


Logic de Sweepstakes – با بیش از 3000 پازل طراحی، Brain Training برنامه ای است که به شما امکان می دهد یک پازل منطقی را از 1 نقطه کامل کنید و برای قرعه کشی كسب درآمد از بازی  درخواست دهید. امتیازاتی که به دست می آورید بسته به سختی پازل متفاوت خواهد بود و بیش از 2500 پازل موجود است و با ورود به سیستم می توانید نکاتی را دریافت کنید. از سر خود برای رفع مشکل استفاده کنید.


 


برای وب سایت رسمی اینجا کلیک کنید: آموزش Logic de Sweepstakes-Brain با بیش از 3000 پازل طراحی (اندروید)

در گیم پلی جوایز دریافت کنید! شکارچی گلدان


در گیم پلی جوایز دریافت کنید! Pot Hunter یک اپلیکیشن پول جیبی با بازی های زیادی است که حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی آن را بازی کنند.

اگر در بین 100 نفر برتر بازی باشید، جایزه دریافت كسب درآمد از بازی  خواهید کرد. همچنین یک چالش جکپات وجود دارد که می توانید با پاک کردن بازی 5 بار بازی کنید. نکته این است که هر چه بیشتر بازی کنید، بیشتر برنده می شوید. در اوقات فراغت خود بازی کنید و پول زیادی به دست آورید.


 


برای وب سایت رسمی اینجا را کلیک کنید: كسب درآمد از بازی  در گیم پلی جوایز دریافت کنید! شکارچی گلدان

قره کشی به گربه اشاره می کن

Sweepstakes Maneki Neko یک برنامه قرعه کشی است که برنده جوایز می شود. شما می توانید هر روز با انجام بازی های کوچک و جوایز ورود، بیضی (امتیاز) مورد نیاز كسب درآمد از بازی  برای برنامه را جمع آوری کنید.


قرعه کشی کرانچی مانکی نکو، می توانید برای 4 نوع جایزه درخواست دهید. چهار نوع وجود دارد: 1000 ین، 10000 ین، 50000 ین و 100000 ین. این به شما بستگی دارد که جوایز کوچک یا جوایز بزرگ را هدف بگیرید.


برای وب سایت رسمی اینجا را کلیک کنید: قرعه کشی Maneki Neko (* توزیع در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است)


JAM LIVE یک بازی است که در آن می توانید ایرانیان سایبر كسب درآمد از بازی  در یک مسابقه مسابقه توزیع شده در برنامه شرکت کنید و جایزه بگیرید. بسته به رویداد، در صورت پاسخ صحیح به یک سوال، ممکن است جایزه دریافت کنید.


 


علاوه بر این، برنامه های مسابقه زنده هر شب پخش می شود، بنابراین می توانید بدون پاسخ دادن به مسابقه از آن لذت ببرید. این برنامه ای است که می توانید در كسب درآمد از بازی  حین تفریح ​​با دوستان و عاشقان خود درآمد کسب کنید.


 


برای وب سایت رسمی اینجا را کلیک کنید: JAM LIVE JAM LIVE


 


سودوکو د قرعه کشی

Sudoku de Sweepstakes یک برنامه قرعه کشی محبوب است که در مجموع 7.5 میلیون بار دانلود شده است. شما می توانید با حل پازل های دشوار امتیاز کسب کنید و با 1 امتیاز می توانید برای یک قرعه کشی اقدام کنید.


این یک بازی است که هر کسی می تواند به راحتی در آن شرکت کند و شما می توانید پول نقد یا لوازم محبوب را فقط با جمع آوری امتیاز در اوقات فراغت خود برنده شوید. همچنین، این راز محبوب "Sudoku de Sweepstakes" است که می توانید بلافاصله بدون ثبت نام از بازی لذت ببرید.


برای وب سایت رسمی اینجا را کلیک کنید: Sudoku de Sweepstakes (iOS) (Android)


Jigsaw de Sweepstakes

 


Jigsaw de Sweepstakes اپلیکیشنی است که به شما امکان می دهد با تکمیل یک پازل امتیاز کسب کنید و با توجه به امتیازاتی که کسب کرده اید برای قرعه کشی اقدام کنید. جوایز از لوازم گران قیمت گرفته تا بلیط های پارک موضوعی متغیر است و مطمئناً آنچه را که می خواهید پیدا خواهید کرد.


 


پازل های اره منبت کاری اره مویی كسب درآمد از بازی  در هر سطح با تصاویری از مناظر زیبا و حیوانات زیبا پر شده است، بنابراین شما خسته نخواهید شد. این یک برنامه مقاومت ناپذیر برای دوستداران پازل است، زیرا می توانید فقط با حل و پاک کردن مشکلات امتیاز کسب کنید.

برای وب سایت رسمی اینجا را کلیک کنید: Jigsaw de Sweepstakes (iOS) (Android)

Point Town توسط GMO


Point Town by GMO سرویسی است که در آن می توانید به سادگی با تغییر خرید آنلاین خود یا سفر از طریق Point Town امتیاز کسب کنید.


اکثر فروشگاه های آنلاین معروف مانند كسب درآمد از بازی  خرید یاهو، مرکز خرید پی پی مال، راکوتن و غیره تحت پوشش پوینت تاون توسط GMO قرار دارند، بنابراین شما می توانید با تغییر روش خرید معمول خود، خیلی راحت امتیاز جمع آوری کنید.

[ بازدید : 22 ]

[ يکشنبه 24 بهمن 1400 ] 20:34 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]