برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

شروع برنامه نویسی ویژه کودکان و نوجوانان

نحوه شروع برنامه نویسی

نیازهای سخت افزاری :

رایانه شخصی با Windows / Mac OS / Linux

یک تلفن هوشمند اندرویدی برای اینکه بتواند به درستی برنامه ها را آزمایش کند

نیازهای نرم افزاری :

شبیه ساز اندروید

اندروید چیست؟

اندروید یک سیستم عامل موبایل است که توسط شرکت گوگل و براساس هسته لینوکس ساخته شده است. اندروید در درجه اول برای تلفن های هوشمند و تبلت ها ، با رابط های کاربری تخصصی برای تلویزیون ها (Android TV) ، اتومبیل ها (Android Auto) ، ساعت های مچی (Android Wear) ، عینک ها (Google Glass) و سایر موارد طراحی شده است.

Android تقریباً کاملاً نرم افزاری رایگان و متن باز است (به عنوان مثال درایورهای غیر رایگان موجود برای تولیدکنندگان دستگاه) و تحت شرایط مجوز رایگان Apache 2.0 منتشر می شود. [6] [ویکی پدیا]

برنامه نویسی اندروید 99٪ بر اساس کتابخانه ها و رشته های جاوا است. برای کسانی که از قبل مشهورترین زبان شی object در جهان را می دانند ، مطمئناً در توسعه برنامه ها برای Android مزیت دارند.

در مورد رشته ها ، در Android به آنها Activity گفته می شود و می توانید ویژگی های اصلی را در این تصویر مشاهده کنید.

روش های موجود همیشه در هر برنامه ای وجود دارد و به شما اجازه می دهد درک کنید کد متناسب با موقعیتی که در آن قرار دارد باید اجرا شود (باز کردن ، مکث ، بسته شدن و غیره ...)

نصب نرم افزار

برای شروع برنامه نویسی برای Android ، باید SDK موجود در این صفحه را نصب کنید

http://developer.android.com/sdk/index.html

این IDE نسخه ای از Eclipse است ، یک ابزار نرم افزاری واقعاً خارق العاده که ویژگی های زیادی را به توسعه دهنده ارائه می دهد و زندگی او را آسان تر می کند!

مزایای برنامه نویسی در اندروید

به لطف این واقعیت که تلفن های هوشمند اندرویدی به طور فزاینده ای سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می دهند ، این زبان برنامه نویسی بسیار مشهور شده است و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های کاربردی خود را برای بسیاری از دستگاه ها ایجاد کنند.

ابزارهایی مانند Eclipse دارای ویژگی های بسیاری است که زندگی را برای توسعه دهندگان آسان می کند ، مانند دستیار Contant که زمان نوشتن کد را کاهش می دهد و موارد دیگر. علاوه بر این ، برنامه نویسی برای Android بسیار ارزان است زیرا برای اینکه بتوانید برنامه های خود را در Goolge Play Store منتشر کنید ، هزینه آن 600هزارتومان است (در مقایسه با 80 یورو در سال برای iO ها) و همچنین زمان بارگیری در فروشگاه بسیار کم است. ساعت ها!

 

تنها عیب اتخاذ سیاست ساده تری برای انتشار در فروشگاه برنامه امنیت است. در واقع ، در مقایسه با Apple App Store ، برنامه ها راستی آزمایی دقیق نمی کنند و بنابراین قرار دادن ویروس ها در داخل گوشی های هوشمند به راحتی امکان پذیر است. با این حال ، در همان فروشگاه امکان گزارش یک برنامه خطرناک وجود دارد و تلفن های همراه قادر به شناسایی تهدیدات از طریق آنتی ویروس هستند.

 

آخرین مزیت بزرگ توسعه در Android این است که راهنماهای زیادی در وب وجود دارد که کتابخانه هایی را که این زبان برنامه نویسی دارد توضیح می دهد و بنابراین بهبود کد و درج ویژگی های جدید واقعاً آسان است.

برچسب ها: برنامه نویسی , کودکان و نوجوانان ,

[ بازدید : 31 ]

[ جمعه 7 خرداد 1400 ] 18:49 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]