برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بازی ماینکرافت چیست؟

Minecraft - راهنمای کاربر. بازی ماینکرافت چیست؟ چگونه می توان بازی را انجام داد؟

این بازی اکنون تقریباً بر روی هر دستگاه محبوب قابل بازی است. اینها عبارتند از: رایانه های شخصی (PC)، Xbox 360 و One، PlayStation 3، 4، 5 و همچنین Vita، WiiU، Nintendo Switch و 3DS. کاربران پلتفرم‌های موبایلی مانند اندروید، iOS و Win Phone نیز می‌توانند به لطف Minecraft: Pocket Edition - نسخه موبایلی بازی، از یک sandbox منحصر به فرد لذت ببرند. ما می توانیم بازی را به صورت انفرادی، همراه با دوستان یا روی سرورهای عمومی انبوه بازی کنیم.

الزامات سخت افزاری

ارزیابی ماهرانه میزان سازگاری تجهیزات ما بازی ماینکرافت چیست؟ با الزامات بازی به جلوگیری از تاخیر کمک می کند. حداقل سخت افزار مورد نیاز برای محصول عبارتند از:

Minecraft - الزامات پیشنهادی:

چگونه ماجراجویی خود را در دنیای Minecraft آغاز کنیم؟ راهنمایی برای شروع خوب

بازی Minecraft چیست؟ پاسخ صریح به این سوال دشوار است، زیرا ما با یک بازی روبرو هستیم که در آن امکانات تا حد زیادی توسط تخیل بازیکن محدود می شود. عنوان هیچ طرحی ندارد و کاملا غیر خطی است - ما می توانیم در آن ماجراجویی ایجاد کنیم و مسیرهای خود را بدون محدودیت دنبال کنیم.

حالت های بازی در Minecraft - راهنمای کوچک

بسته به نوع گیم پلی ترجیحی، بازی ماینکرافت چیست؟ می توانیم از بین سه حالت بازی انتخاب کنیم:

بقا

این حالت یک مبارزه دائمی برای بقا است. ما منابع را جمع ایرانیان سایبر آوری می کنیم، زمین را کشف می کنیم و سعی می کنیم با مبارزه با هیولاها زنده بمانیم. ما از ابعاد دیگر بازدید می کنیم و حریفان خطرناک تری را شکست می دهیم تا آیتم های ارزشمندی به دست آوریم.

ببینید: Minecraft به صورت رایگان - آیا این امکان وجود دارد؟ همه چیز در مورد قیمت و در دسترس بودن

خلاق

حالت خلاقانه در Minecraft برای بازیکنان خلاقی است که می خواهند ساختارهای رویایی خود را بدون نگرانی در مورد تعداد محدود منابع بسازند. راه هایی که می توانید در این حالت دنیای بازی بازی ماینکرافت چیست؟ را متحول کنید عملا بی پایان هستند.

هاردکور

حالت موجود در نسخه جاوا برای شجاع ترین بازیکنانی در نظر گرفته شده است که بقا دیگر برای آنها چالش نیست. او با بالاترین سطح دشواری بازی و عدم امکان بازپرداخت پس از مرگ متمایز است - در حالت هاردکور، شخصیت فقط یک زندگی دارد.

کاردستی - چیست و برای چیست؟ یک آموزش کوتاه

Crafting مهمترین راه برای به دست آوردن ابزارهای جدید در Minecraft است. این شامل ترکیب منابع مختلف در تعداد و پیکربندی معین برای به دست آوردن یک مورد متفاوت با عملکرد و معنای جدید است. سیستم کاردستی در بازی بسیار گسترده است - ما می‌توانیم آیتم‌هایی را ایجاد کنیم که برای بازی کاملاً ضروری هستند، و همچنین مواردی که بازی ماینکرافت چیست؟ عملکرد صرفاً زیبایی دارند، به عنوان مثال، اجازه می‌دهند پایگاه خود را زیبا کنیم. لازم نیست بترسیم که خود را در میان فناوری‌های موجود و طرح‌های کاردستی نیابیم - نسخه‌های جدید Minecraft به بازیکنان امکان دسترسی به کتاب دستور غذا را می‌دهد. این راهنمایی است که به شما امکان می دهد بفهمید که از موادی که در اختیار داریم چه چیزی می توانیم تولید کنیم یا چه مواد اولیه ای از دست رفته است.

بررسی کنید: چگونه در Minecraft آتش بازی درست کنیم؟ بازی ماینکرافت دستورالعمل ساخت آتش بازی در مک اولین قدم ها در Minecraft - بهترین نکات برای مبتدیان

[ بازدید : 27 ]

[ سه شنبه 12 بهمن 1400 ] 16:45 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]