برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش برنامه نویسی اسکرچ

 گسترش دانش استانداردهای آموزش برنامه نویسی اسکرچ یادگیری علوم کامپیوتر VA K-5

کاوش و شناسایی ارتباطات مفهومی بین برنامه درسی اصلی و علوم کامپیوتر.

دروسی را ایجاد کنید که علوم کامپیوتر را در حوزه های محتوای اصلی قرار دهد، به گونه ای که پایه ای برای به کارگیری مفاهیم مرتبط با علم کامپیوتر ایجاد کند.

تعیین سطح مناسب ادغام برای آموزش موضوعات آموزش برنامه نویسی اسکرچ مرتبط با علوم کامپیوتر

این جلسه شامل ماژول‌های آنلاینی است که محتوای اصلی را پوشش می‌دهد، حداقل یک دوره آموزشی تابستانی آنلاین 1 روزه، و یک PLC متمرکز بر یادگیری جامعه. بسته به نیاز مدرسه، جلسات ممکن است در یک روز برگزار شود یا در چندین جلسه بعد از مدرسه پخش شود.

 

اینجا ثبت نام کنید مشاهده برنامه

 

K5 CS Starter Pack

این دوره پنج روزه مربیان را با علوم کامپیوتر آشنا می کند و به آنها ایرانیان سایبر برای ادغام علوم کامپیوتر در کلاس درسشان کمک می کند. شرکت‌کنندگان استانداردهای علوم کامپیوتر VDOE را بررسی خواهند آموزش برنامه نویسی اسکرچ کرد و بهترین شیوه‌ها را در مورد نحوه آموزش این استانداردها با برنامه درسی روزمره خود تعیین خواهند کرد. این دوره شامل استراتژی‌هایی برای استفاده از علوم کامپیوتر در کلاس K-5 و مقدمه‌ای بر پلتفرم و زبان کدنویسی (چه Scratch یا Python) خواهد بود.

 

Scratch - شرکت کنندگان در پروژه های مختلفی شرکت می کنند و با مربیان دیگر آموزش برنامه نویسی اسکرچ همکاری می کنند تا به یکدیگر در نحوه استفاده از Scratch کمک کنند و طرحی برای ادغام علوم کامپیوتر در کلاس درس خود ایجاد کنند.

 

Python - شرکت کنندگان اصول استفاده از یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر متن را یاد می گیرند و پروژه های مختلفی را می سازند که می تواند در کلاس های ابتدایی وآموزش برنامه نویسی اسکرچ متوسطه اول استفاده شود.

 

شرکت کنندگان ممکن است عبارتند از: معلمان کلاس کلاس K-5، کارکنان فناوری آموزشی، متخصصان (LMS، Gifted، SPED، ELL، STEM، و غیره)، نویسندگان برنامه درسی، یا رهبران آموزشی دربرنامه نویسی اسکرچ  سطح ساختمان یا منطقه. این آموزش یک برنامه 5 جلسه ای است که شامل: راه اندازی K5 CS، K5 CS Integration و برنامه نویسی با استفاده از اسکرچ یا پایتون است.

[ بازدید : 27 ]

[ پنجشنبه 2 دی 1400 ] 13:27 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]