برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند

 وقتی می خواهید برای شغلی به عنوان  برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند یک برنامه نویس سطح ابتدایی درخواست دهید، به یاد داشته باشید که احتمالاً حداقل چند نفر دیگر نیز برای همان شغل درخواست می دهند. شما باید کاری انجام دهید که شما را بالاتر و جلوتر از جمعیت قرار دهد. نمونه کارها یک راه عالی برای انجام این کار است.

 

چگونه یک برنامه نویس شویم: درخواست برای شغل

 

در حالی که در حال یادگیری نحوه برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند برنامه نویس شدن هستید، تمام کدهای کوچکی که می نویسید را ذخیره کنید. آنها را در جایی ذخیره کنید - یک وب سایت ایده خوبی است، زیرا می توانید آن را با استفاده از دانش برنامه نویسی خود سفارشی کنید یا حتی بسازید - و زمانی که برای کار درخواست می دهید آنها را در دسترس کارفرمایان بالقوه قرار دهید.

 

مرحله 6: درخواست برای مشاغل

در حال حاضر شما به خوبی در راه یادگیری نحوه برنامه نویسی خوب هستید.

 

شما یک رشته برنامه نویسی را انتخاب کرده اید، برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند شروع به یادگیری مهارت ها و زبان های برنامه نویسی مورد نیاز خود کرده اید و شروع به تمرین نوشتن کد خود کرده اید. شما یک نمونه کار جمع آوری کرده اید که تمام کارهای شما را به نمایش می گذارد، و (امیدوارم) یک رزومه جدید ایجاد کرده اید.

 

ممکن است قبلاً آن را حدس زده باشید، اما زمان آن رسیده که ایرانیان سایبر درخواست شغلی را شروع کنید! مشاغل برنامه نویسی سطح ابتدایی را جستجو کنید که مربوط به زبان هایی است که آموخته اید و نوع برنامه نویسی که می خواهید انجام دهید.

 

رزومه خود و هر گونه اطلاعات دیگری را که کارفرمایان بالقوه می خواهند ارسال کنید و تا زمانی که منتظر پاسخ هستید، انگشت خود را روی هم بزنید.

 

حتی اگر برای مدتی از هیچ درخواست شغلی چیزی نشنیدید، برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند اقدام ساده درخواست، تمرین خوبی است. بخش بزرگی از چگونگی برنامه نویس شدن، یادگیری نحوه ارائه مهارت های خود به کارفرمایان است.

 

به همین ترتیب، از اولین مصاحبه خود انتظار شغلی را برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند نداشته باشید. اگر قبلاً برای یک شغل جدی مصاحبه نکرده اید، احتمالاً عصبی خواهید شد و ممکن است اشتباه کنید.

 

تمرین چند مصاحبه اول خود را در نظر بگیرید. به درخواست رشته برنامه نویسی خود ادامه دهید و در نهایت اولین شغل خود به عنوان یک برنامه نویس حرفه ای به شما پیشنهاد می شود!

[ بازدید : 28 ]

[ سه شنبه 30 آذر 1400 ] 14:39 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]