برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند

استحکام

اگر به این فکر می کنید که چگونه  برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند می توانید یک برنامه نویس شوید که با فناوری های بلاک چین کار می کند، Solidity پاسخ شماست. Solidity احتمالا کمتر شناخته شده و کم محبوب ترین زبان برنامه نویسی در این لیست است.

 

چگونه یک برنامه نویس شویم: بلاک چین

 

برای توسعه قراردادهای هوشمند دربرای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند بلاک چین اتریوم استفاده می شود. ظهور ارزهای دیجیتال و بلاک چین منجر به افزایش تقاضا برای توسعه دهندگان Solidity شده است، به همین دلیل است که ما آن را در اینجا قرار داده ایم. با گذراندن یکی از دو دوره ارائه شده ما در مورد Solidity، یاد بگیرید که چگونه یک برنامه نویس خوب با Solidity باشید.

 

یاقوت سرخ

آخرین زبان در لیست ما، Ruby، به دلیل برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند استفاده از آن به عنوان یک زبان توسعه وب تمام پشته محبوب شده است.

 

Ruby که در اصل در ژاپن برای ساخت بازی طراحی شده بود، زبان ایرانیان سایبرهمه کاره دیگری با چندین مورد استفاده است، و اگر می خواهید وارد توسعه وب یا بازی شوید، ارزش آن را دارد. اگر علاقه دارید نگاهی به دوره آموزش روبی روی ریل بیندازید.

 

مرحله 4: تمرین، تمرین و تمرین بیشتر

بنابراین می خواهید بدانید که چگونه می توانید برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند یک برنامه نویس شوید؟ خوب، در اینجا یک راز کوچک برای شما وجود دارد:

 

باید تمرین کنی باید خیلی تمرین کنی!

 

درست است (سورپرایز شگفت انگیز)، کلید تبدیل شدن به یک برنامه نویس خوب تمرین است! از لحظه شروع یادگیری، نوشتن کد را تمرین کنید. یک ویرایشگر کد را در مرورگر خود دانلود کنید و برنامه های کوچک خود را بنویسید.

 

آنها را به اشتراک بگذارید و از دیگران بخواهید که برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند کد شما را نقد کنند. سعی کنید هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید و تمرین کنید تا زمانی که به تمام جنبه های زبان انتخابی خود مسلط شوید.

 

مرحله 5: شروع به ساختن نمونه کارها کنید

در حالی که در حال تمرین هستید، باید شروع به رشته برنامه نویسی ساختن یک نمونه کار کنید. آیا می خواهید بدانید چگونه یک برنامه نویس کامپیوتر شوید؟ خوب، یکی از کلیدها داشتن یک نمونه کار مناسب است که می توانید به کارفرمایان احتمالی نشان دهید

[ بازدید : 29 ]

[ سه شنبه 30 آذر 1400 ] 14:36 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]