برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس های برنامه نویسی در تهران

دستور جلسه

در این آموزش، همچنین 40 ساعت، دانش آموز کلاس های برنامه نویسی در تهران دنیای کامپیوتر را ارتقا داده و منطق برنامه نویسی را درک می کند. از طریق ابزار APP Inventor که توسط MIT (موسسه فناوری ماساچوست) نگهداری می شود.

 

فروشگاه کد رایگان

Free Code Store انجمنی است که در برنامه نویسی متن کلاس های برنامه نویسی در تهران باز تخصص دارد. این پلتفرم چالش‌های روزانه، پروژه‌هایی را برای توسعه و اعطای گواهینامه‌هایی ارائه می‌کند که گواه مهارت‌های برنامه‌نویس است.

 

صندلی موشک

ITRocketseat، یک سازمان متخصص در آموزش و فناوری، Discover را ایجاد کرد، یک دوره آنلاین رایگان برای مبتدیان. در درس ها، بیشتر با زبان های HTML و جاوا اسکریپت آشنا می شوید وکلاس های برنامه نویسی در تهران همچنین مفاهیم و ابزارهای مهم را درک خواهید کرد.

 

طرح کودک

برای کسانی از شما که تا اینجا پیش رفته اید، بیایید در مورد کلاس های برنامه نویسی در تهران اهمیت آموزش برنامه نویسی به کودکان صحبت کنیم. از آنجایی که آنها در حال حاضر فناوری زیادی دارند، به یادگیری نحوه درک جهان کمک می کندتعداد آنها در آن زندگی می کنند، تفکر منطقی، خلاقیت و حل مسئله را بهبود می بخشند.

 

دوره آنلاین رایگان برنامه نویسی برای کودکان

دو دوره رایگان برنامه نویسی آنلاین زیر را برای بچه ها بررسی کنید:

 

1. Tynker.com

ITPALL بیش از 60 میلیون دانش آموز از سراسر جهان دارد و از محتوای پر ایرانیان سایبر جنب و جوش و تعاملی برای یادگیری اصول اولیه جاوا اسکریپت و پایتون استفاده می کند.

 

2. Code.org

وب سایتCode.org صدها منبع دارد که اصول برنامه نویسی را کلاس های برنامه نویسی در تهران برای کودکان و نوجوانان آموزش می دهد. این پلتفرم به چندین زبان موجود است و دارای ویدیوهایی با زیرنویس پرتغالی است.

 

اگر 9 بهترین دوره رایگان برنامه نویسی آنلاین را دوست داشتید، آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و دانش را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید. مطمئنا دنیای برنامه نویسی در مقطعی توجه شما را به خود کلاس های برنامه نویسی جلب کرده است، اگر کامپیوتر و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد را دوست داشته باشید، شکی ندارم. اما شما در دانشگاه علوم کامپیوتر نخوانده اید و یک چیز سرگرمی است و یک چیز دیگر "بیا در آرد" است که مادربزرگم می گفت.

[ بازدید : 38 ]

[ سه شنبه 30 آذر 1400 ] 9:41 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]