برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

کلاس های برنامه نویسی در تهران

آموزش‌های 30 ساعته در کلاس، کلاس های برنامه نویسی در تهران زبان جاوا اسکریپت ساده و به هم پیوسته را آموزش می‌دهند و دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا بازی‌ها و صفحات وب تعاملی را برنامه‌نویسی کنند.

 

2. پایتون

با این آموزش 25 ساعته، دانش آموزکلاس های برنامه نویسی در تهران نحوه برنامه نویسی در پایتون، یکی از همه کاره ترین زبان های امروزی را می داند.

 

cousera

وب سایت کوزرا دوره های کلاس های برنامه نویسی در تهران رایگان از بهترین دانشگاه های جهان را گرد هم می آورد. مجدداً، معمولاً مطالب به زبان انگلیسی است و مقداری آموزش و گواهی پرداخت می شود. در Coursera ما داریم:

 

1. مبانی پایتون

یک دوره 35 ساعته ارائه شده توسط دانشگاه میشیگان، واقع در ایالات متحده، اصول اولیه Python 3 را برای شما به ارمغان می آورد.

 

2. علم برنامه نویسی: برنامه نویسی با هدف

این برنامه 37 ساعته که توسط کلاس های برنامه نویسی در تهران دانشگاه پرینستون ارائه شده است نشان می دهد که چگونه برنامه نویسی در بسیاری از زمینه ها از جمله هنر، آموزش و ایرانیان سایبر علوم اجتماعی ضروری است.

 

3. تفکر محاسباتی برای حل مسائل

بدانید که چگونه برنامه ریزی می تواند برای بسیاری از مشکلات روزمره با دوره 18 ساعته ارائه شده توسط دانشگاه پنسیلوانیا مفید باشد.

 

رمزگذاری مجدد

ÞAÐendurkóða سازمانی است که کلاس های برنامه نویسی در تهران با همکاری مراکز اجتماعی، مدارس دولتی و کتابخانه ها برای توسعه مهارت های دیجیتالی کار می کند. سایت شما چندین دوره رایگان دارد، مانند:

 

1. توسعه وب پایه

پس از یک دوره 40 ساعته، دانش آموز منطق کامپیوتر، کلاس های برنامه نویسی HTML، CSS و زبان های جاوا اسکریپت را بررسی می کند. همچنین مفاهیم متدولوژی های چابک مانند Scrum، XP، Lean و Kanban را خواهید دید

[ بازدید : 29 ]

[ سه شنبه 30 آذر 1400 ] 9:36 ] [ علیرضا خانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]